1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat is doordat je Will gebruikt. Purity krijg je door verschillend eten te eten. Dat kan je op pagina 2 zien wanneer je bijvoorbeeld een appeltje koopt. Gewoon veel eten en de rentes omlaag gooien en je bent vrij snel 100% Pure.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus al dat gedans en gefluit voor die mensen heeft geen nut gehad? :+
    Mja, dan maar veel gaan bikken.
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dansen en fluiten niet geloof ik daar word je alleen aantrekkelijker van door de personen die het zien.

    Door op een Lute te spelen bijvoorbeeld krijg je wel good points, die staan wel apart van de purity en corruption. Als je mensen bedreigt word je evil.

    Als je bijvoorbeeld een scheet laat krijg je en/of humor en/of onaantrekkelijkheid (varken als tekentje).

    Volgensmij is het eten en drinken en rentenieren het enigste wat je kan doen om Pure te worden. Corrupt lukt volgensmij wel door steden uit te moorden :)
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Of huizen kopen en de rente op min zetten ;)

    Ben benieuwd naar de grote update. Heb het spel nu op good/pure uitgespeeld en wil graag nog een keer als evil manneke alles uitmoorden e.d. ;)
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip(misschien dom maarjah) :
    Als je veel huizen shops enzovoort verdiend zou ik niet het hele dorp uitmoorden want dan verdien je een stuk minder gold :D
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Crap, heb er nog maar 150. Net te weinig. Stelletje afzetters zijn t toch ook, mooi niet dat ik gelijk 500 punten erbij ga kopen. :+
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Had me dat 2 week geleden ff verteld :p, dan had ik er misschien nog iets aan, hahaha.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eindelijk dan de game aangeschaft,en mijn eerste indruk is erg goed bevallen.
    Momenteel doe ik net als dat ik normaal doe in een RPG een rauw begin,en daarna dan echt met een geheel nieuwe game starten.

    En zoals gezegd tot nu toe vind ik het erg tof,al vond ik het begin van deel 1 dan leuker.
    Maar okee daarvan afgezien,wat ik wel merk is dat de 360 hard moet werken om alles weer te geven en ik raad gamers aan deze beslist op harde schijf te plaatsen.
    De graphig's zijn prachtig gedaan,de game loopt erg goed zonder frame drop problemen.

    Over de bugs waar sommige spelers mee kampen heb ik gelukkig nog geen last gehad,maar fingers crossed natuurlijk.
    Nu maar verder gamen,maar ik vind het ieder geval erg tof in zijn stijl en wereld waar je je in bevind.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet me aansluiten bij jullie, te vet, maar te duur.

    Heb nu net ruler of albion gehaald :) dus zit nu op 840/1000. Heb alleen wel een vraagje.

    The duelist wil mij maar niet lukken, mensen die hem al hebben. Gaat het makkelijker met een slow, normal of fast wapen? ik zie af en toe wel zo'n blauwe swing, maar lukt me max 3x achter elkaar met "the daichi" met "the chopper" lukt het me niet eens 1x tot noch toe.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het schijnt makkelijker te zijn met een langzaam wapen. Maar ik heb het zelf gedaan met een master sword, snelheid op max en gewoon een beetje snel op X drukken.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoe zit het met huizen inrichten. Had een nieuwe bed gekocht voor in mijn huis met mijn vrouw en dochter. Dus die modus aangezet in je huis, loop ik naar mijn bed druk op 'Swap' maar kan die nieuwe bed niet selecteren. Wat doe ik fout. :+

    Kreeg ook die quest van die Blackmail omdat ik 2 vrouwen had.
    Die gast onder de brug vermoord, hoepel op ik betaal niks. Mijn vrouw was niet zo boos ( Oké, heb 2 weken moeten slapen omdat ze bleef wegrennen van me omdat ik een moordenaar was ) en die andere vrouw ( Hoer uit Bloodstone 8) ) heb ik allang vermoord.
    Heb non stop seks met me vrouw maar nog steeds geen nieuw kind, wil een zoon. :mad:
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    je moet wel een ander klasse bed kopen dan dat je al heb. heb je een 3 sterren bed, kan je die niet vervangen met een 3 sterren bed maar wel met 2 sterren (of lager) of 4 sterren (of hoger)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eindelijk een zoon, nu afwachten hoe lang het duurt voordat hij net zo groot is als mijn dochter. Dochter was namelijk veranderd nadat ik uit de Spire kwam. Game is echt geniaal, was vandaag weer even in Oakfield en opeens waren er allemaal nieuwe huizen :eek:

    Ben tevens 2x aangevallen door 2 gasten, een keer in Oakfield en een keer in Bloodstone. Als ik ze beide dood krijg ik steeds een papiertje, ben benieuwd iemand probeert me te vermoorden :D
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In het spel heb ik maar besloten een vegetarier te zijn,en al het vlees verkoop ik gewoon.

    Nog steeds vind ik het een leuk en mooi spel,maar om eerlijk te zijn vond ik de sfeer en wereld in het eerste deel veel beter.
    Nu merk je echt het -2 worlds collide- effect tussen de oude en nieuwe Fable wereld,wat cool is maar ik vind het wat over geforceerdt overgebracht.
    Ook het verhaal is minder sterk zoals sommige al zeggen,en soms allemaal wat abrubt inelkaar gezet zo van je moet nu dit en dat doen.

    Okee dat heb je in iedere RPG,maar ik mis hier iets en heb ik een beetje het gevoel dat het eenlijnig is allemaal.
    Ook het echte intense inleving in je karakter mis ik hier wel,en je personage is meer een avatar dan een echte character althans dat gevoel heb ik een beetje.
    Op zich een leuke game,maar echt de RPG voor de 360 vind ik het absoluut niet geworden en dat is wel balen.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het gedeeltelijk met je eens. :)

    De magische sfeer die in Fable: TLC zit ontbreekt in dit spel.
    En weet je waarom?
    Omdat het toentertijd min of meer een revolutie was binnen het genre.
    Het was iets nieuws voor elke gamer.
    En weet je waarom gamers dezer dagen "klagen"?
    Omdat ze het al eens eerder hebben gezien.

    Ik denk dat de steel zo in de vork zit... Of de vork in de steel...
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ff een vraagje. kan je meerdere save games/characters tegelijk hebben?

    dus zegmaar een evil en een good persoontje?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Totaal kan je er volgens mij 6 hebben.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat is niet waar het me om gaat hoor.:)
    Nogmaals ik vind het een goede en leuke game,een game heb ik plezier aan of niet een tussenweg is er bij mij niet.
    Fable de eerste game daarvan vond ik ook goed,en beide zijn ze even leuk om te spelen.
    Maar wat ik bedoel is gewoon een smaak kwestie,en dat is dat ik iets mis van een intens element wat ik niet uitleggen kan.
    Al met al is het een fungame voor mij dan,maar als ik deze uit heb zal ik h'm niet meer snel overnieuw spelen.
    Neem een Mass Effect of Oblivion,ja die games kan ik blijven spelen tot in de vergetelheid.
    Niet om Fable algemeen ermee te vergelijken,maar een RPG moet je bij de strot pakken van begin tot einde.

    En vergeet een ding niet ik game al zo lang als dat ik een computertje vast kon pakken,van het Atari tijdperk al.
    Games heb ik zien groeien,en zelfs de games die minder en slecht in een review scoren kan ik nog de hemel in prijzen.
    En waarom,omdat ze me de vermaak geven wat ik als gamer moet hebben.
    Neem bijvoorbeeld racegames,maar in de meeste racers mis ik snelheid wat alleen de Need for speed serie voor me heeft al zijn ze nog zo matig in de gameplay maar vermaak is waar het me omgaat.
    Dus gelieve me niet te beoordelen als noob of fanboy of kritiesie of hoe je het noemen wilt,waar daar game ik niet op.:b::)
     
  19. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt met maar niet om met me vrouw naar bed toe te gaan.

    Hoe moet dit? Ik doe Follow en loop naar me bed maar kan alleen maar slapen :confused:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Liefde en zin om seks te hebben moet wel van twee kanten komen. :+ Dus harder je best doen. Denk ik. En zorg dat je een condoom op zak hebt, tenzij je kids wilt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina