1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja over die guards gesproken..
    kben ook pas vandaag begonnen met fable...en uiteindelijk had ik geen zin meer om na 30x gearresteerd te worden, me nog steeds te verzetten tegen arrestatie
    en toen heb ik geklikt op...die 2e mogelijkheid...community service ofzo
    maar die doe ik dan gwoon niet(in dit geval moest ik bandits wegjagen van burgers) en dat betekent dat ik eigenlijk nooit gestraft zal worden toch?
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij was dit wel het geval. Hij zei doe dit en ik deed het niet. Vervolgens niks meer van gehoord :p
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    [​IMG]

    Hihi ik zat no eens naar de screenshots te kijken en dit kindje moet het ook koud hebben. Met zn blote voeten in de sneeuw. :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ja. Ach... details. :+

    Ik vroeg mij af. Ik heb een nieuw spel (vrouw), en heb de Hero of Strenght inmiddels gerecruteerd. Ik moet nog terugkeren naar de Guild om met Theresa en Hammer te praten. Dat ben ik nog niet van plan. Ik heb inmiddels een enige man (Ian, de eigenaar van het groentezaakje in Oakfield!), een mooi huis (inclusief kippetje en een molen!) en ook een zoon (Jack). Zoonlief ligt nog altijd in de wieg, en wilt maar niet opgroeien. Kan ik de tijd enkel doen bewegen door Quests te voltooien (zoals bijvoorbeeld naar The Spire te gaan).
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Na de Spire was mijn dochter ook gegroeid, later kreeg ik nog een dochter en zoon maar die waren binnen iets van 1 ingame dag al groot.
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de game binnen gehad (geleend) Ben benieuwd. Had nog nooit echt geïnteresseerd naar de game gekeken.
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg fable 2 over 3 week, als me xbox is gemaakt:)

    Maar ik zet te denken, als ik evil word kan ik dan wel gewoon normaal een vrouw krijgen en kinderen enzo. worden ze dan niet teleurgesteld ofzo:eek:?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat weet ik dus al. 8) Maar verder? :D
     
  9. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog wat doll? Heb nog steeds drie lucian dolls over, ben nu alleen nog opzoek naar een Hammer en Theressa doll? Wil ook wel voor geld ruilen heb toch een paar milj.
     
  10. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou best maar het is ook geen pb.:{ Dat laatste wist ik bijv. dus weer niet.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren aan het spel begonnen. Eerste indruk is goed. Wereld is erg sfeervol en het speelt lekker weg!
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net The Ruler of Albion gehaald en die ene dat je een bandit moet laten responden op acties! Dat maakt 930/1000 :) ik moet alleen nog collectibles, zucht.
     
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een rare vraagje, maar heb het gevoel dat dit nieuw is sinds de patch:

    Als ik continue game kies, krijg ik tegenwoordig een set kaarten te zien, waar bij mij 2 zijn "ingevuld". Ik stond echt met mn mond open, omdat ik dat nog niet had gezien en wist eerlijk gezegd niet eens welke ik moest kiezen!

    Wetende dat er maar 1 savegame mogelijk is, snap ik eerlijk gezegd nog steeds niet wat ik nu voorgeschoteld krijg.
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hebt één savegame per character. In totaal kan je geloof ik 6 of 8characters aanmaken.:)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zou een slimme zet zijn.

     
  16. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum van knothole island wordt waarschijnlijk 22 december. Prijs zou op de 800 microsoft points liggen, kortom dik de moeite om aan te schaffen.
     
  17. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    waarschijnlijk is dat niet meer dan 2 uurtjes spelen voor ongeveer 7.50 euro.
     
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dat was dus n.a.v. dat ik het spel maar opnieuw was gaan spelen. Dus wel 1 savegame, maar 1 per nieuw spel dus ;)
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat deze DLC voor wat het is en houdt de punten in de zak voor de fallout 3 DLC... Ziet er toch net wat interessanter uit.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net ben ik gestopt met Fable 2 te spelen,de game boeit me helaas niet genoeg meer.
    Erg jammer,het blijft leuk om kattekwaad uit te halen maar verder dan dat kwam het bij mij niet meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina