1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Is het niet beter om ergens een kleine subfora te maken voor verlotingen. Het zal er niet druk zijn, maar voor de mensen die games willen ruilen/verkopen is het op dit moment wel erg overzichtelijk. :)
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe dan net als het "Xbox 360: Stel hier je Trial kaart (gratis) ter beschikking" topic een "Stel hier je beta key ter beschikking" topic in het Xbox Live en Networking deel..
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt mij een betere oplossing dan een apart sub-forum. Beta's worden niet zo gek vaak weg gegeven, dus een apart sub-forum lijkt mij niet nodig, een thread is voldoende.
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik post het hier maar ff. YOUTUBE video's met YT tags werkt niet optimaal

    Ik heb een HQ filmpje op YT -->http://www.youtube.com/watch?v=HOdOWMl_dxQ

    Maar in met de YT tags laat ie geen HQ zien
    [yt]HOdOWMl_dxQ[/yt]

    Ik weet niet eens OF het kan, HQ in embedded yt, aangezien je dat afspelen van HQ op de site van yt zelf moet instellen
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Om niet een hele nieuwe thread open te gooien; Waarom staat eigenlijk het logo van XBW niet op de frontpage? Ik kan alleen uit de titelbalk opmaken dat ik mezelf op Xbw bevind. Misschien voor nieuwe bezoekers wat "vriendelijker"?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En hoe zit het met die nieuwe ideeën waar een topic werd voor aangemaakt enzo..?
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, het zou inderdaad misschien handiger zijn om toch nog het logo ergens neer te zetten, ook al is er een thema. Daarnaast linkt het Fable 2 plaatje wel naar de BiA:HH gamepage ipv de Fable pagina, en dat is niet de eerste keer.


    Even een ander punt waar ik niet gelijk een nieuwe thread over wil openen maar toch even wil melden: Met alle nieuwe games van het najaar word de spoiler knop weer volop gebruikt, alleen vind ik het jammer dat je niet weet of je de spoiler al kent en of je hem kan aanklikken of dat je hem liever nog niet ziet. Misschien is het mogelijk om een soort titel te geven aan je spoiler waarin je uitlegt waar het over gaat?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Normaal staat er wel een logo, maar door al die Fable spam niet meer |:-
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ken jij of iemand anders toevallig een website/forum waar ze HQ-youtube ge-embedd hebben? Wellicht kunnen we dat als voorbeeld gebruiken. Echter, wat ik me nu ineens bedenk, HQ-video's hebben geen eigen YT-code toch? Die is dezelfde als de normale video, als ik me niet vergis. Dan zou ik niet weten hoe we de HQ-video moeten herkennen/kiezen.

    Een aantal ideeën lopen nog, sommige zijn in de koelkast gezet, maar andere zijn al in uitvoering. Zoals meer aandacht voor de starmember, we willen dat nog betrekken op de frontpage. Daarnaast gaan we vanaf heden ook recenter de poll updaten. (vandaag of morgen komt de nieuwe, sorry dat het op zich laat wachten :+)

    Wij zijn niet de programmeurs van het forum. Dat is een vraag die Jorrit waarschijnlijk kan beantwoorden. :) Hopen dat hij dit leest dan. Een optionele titel is een goed idee, maar tot die tijd wil ik iedereen aanraden om in je post de spoiler aan te kondigen.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En waar blijft mijn smiley Giel!?
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Voorstel voor de bazaar:

    Bij de discussietools of edit de mogelijkheid om je titel te veranderen. Ik wil namelijk in mijn titel van mijn algemene thread zetten welke games ik aanbied, maar zodra die weg zouden zijn klopt mijn titel dan niet meer.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Eensch :)
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is niet mogelijk, d.w.z. om alleen de rechten te geven voor titel-aanpassingen. Wil je dat doen, dan krijg je daarbij meer rechten, die alleen bedoeld zijn voor moderators.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    [​IMG]ik weet niet of het mogelijk is, maar het lijkt me leuk dat je de mogelijkheid hebt om je avatar als avatar te gebruiken. De avatar moet dan wel automatisch verkleint kunnen worden Hij is nu: 150x300 dus hij zou aangepast moeten worden naar bijv. 75x150. Daarnaast moet de avatar automatisch update baar zijn (als je bijv een ander pak aan doet)

    Just a thought
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die 30KB voor een avatar, kan dat niet een beetje meer. Een aardige avatar moet je heel veel verminderen als je hem hier wilt gebruiken. :'-(
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind dat nog steeds raar. Als je kijkt naar HTforum.nl dan zul je zien dat je in sommige boards gewoon bij onderwerp (wat boven je reactie staat) de topictitel kan veranderen.

    En ik heb nog een vraagje over de :p

    Waarom is deze er op de frontpage wel maar hier op het forum niet?
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, dat ligt aan de forumsoftware. :) Het komt erop neer dat je per subforum rechten kunt verlenen aan elke gebruikersgroep. Dat zijn zaken als "Can modify threads: yes/no". Als je dat toestaat kunnen leden ook andermans thread aanpassen, wat niet de bedoeling is. Het is jammer dat het niet in de software zit, maar ook niet meer dan dat. :)
    Als ik het me goed herrinner is de :p ooit verwijderd toen XBW werd uitgebreid met een groot aantal nieuwe smileys. Maar je bent niet de eerste die het aankaart.
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatst is dit nog vergroot. Vroeger waren de mogelijkheden kleiner wegens de kb´s. Daarna is het uitgebreid zodat mensen bewegende avatars kunnen gebruiken.

    Vooralsnog zien wij het nut niet om het aantal kb´s weer te verhogen die je kan gebruiken voor de avatar, maar over een tijd kan dit eventueel weer anders zijn.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een tip voor avatars: Zet de kwaliteit in Photoshop niet op 12. Stand 10 en zelfs 8/9 is net zo goed en dat scheelt soms meer dan de helft in aantal kb's. Photoshop gebruikt associaal veel ruimte voor jpeg's. Ook het gebruik van .gif kan veel schelen, zonder dat je het duidelijk merkt in kwaliteit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina