Heb aantal maanden terug een dazzle gehaald, getest maar ik kreeg het niet werkend met mijn 360.
Beeld en geluid via AV kabel en naar me tv via HDMI.
allemaal tutorials gevolgd, maar nee. het werkte niet.
Terug naar de winkel... -> Nieuwe gekregen zonder problemen. -> zelfde verhaal -> geld terug. Had daarvoor ook nog ggeprobeerd een EasyCap te bestellen op supermier.nl maar me telefoon was ik kwijt dus geen mogeljkheid om te betalen. Toen ik net die dazzle terug had gebracht lag er ineens een pakketje aan mij gericht op de deurmat. en toen ik hem opende kwam er een easycap te voorschijn. ik dacht wtf. maar oke. na wat research op internet heb ik uitgevonden dan ik alleen kon capturen op 50hz en 60hz is wel het minimum voor de meeste spellen. dus een e-mail gestuurd naar hen: dat ik nie betaald had enz. mail terug: je mag hem kopen voor 10,00 euro (50% korting) of terugsturen.
ik stuur hem dus terug en heb er nooit meer wat van gehoord. dus misschien over een paar maanden een andere bestellen die wel in 60hz kan capturen!
las net dat de dazzle niet te koop was in NL maar ik heb hem echt gekocht bij de lokale pc winkel hierzo
Laatst bewerkt: 21 okt 2010