1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    viddler of vimeo gebruiken
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vanwege de lengte van de filmpjes bedoel je? Is dat bij die sites onbeperkt? (bij Youtube eigenlijk ook, maar door waarschuwingen op mijn account ben ik beperkt tot een kwartier)
    Viddler vind ik eigenlijk maar kut. :9 Vimeo nog nooit gebruikt.

    Aangezien ik het voor niemand anders doe dan mezelf heb ik deze keer niet het excuus dat het op YT móet vanwege mijn subscribers. Hun interesseert deze filmpjes écht niet (volledige playthrough door Bulletstorm)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    lengte, maar ook kwaliteit :) vddller en vimeo hebben een betere codec (volgens mij) Ik zal eens kijken of ik twee voorbeelden kan uploaden
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had al even op Vimeo rondgekeken, maar mijn filmpjes zouden dan echt out of place zijn daar. :+ Allemaal mooie artistieke filmpjes, en dan kom ik aan met mijn Bulletstorm playthrough. :D Rondvliegende ledematen, constant gevloek. Niet eens in HD.
     
  5. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond wat over de EasyCap.
    Is dit een goede Capture Card, aangezien het erg goedkoop is?
    Ook vond ik een site en daar staan twee soorten EasyCap's.
    EasyCap1 en EasyCap2
    Welke van de twee zou ik dan moeten nemen?
    Ook wil ik weten of het een goede kwaliteit heeft?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik kan je daar helaas niet mee helpen (check even op youtube of je easycaps kan vinden) SD is altijd van mindere kwaliteit. Dus de vraag is waar wil je de opnamens voor gebruiken?
     
  7. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb volgens mij easycap2(de kleur van mij is zwart en precies zelfde ingepakte karton met zelfde reclame :p )
    dus als het klopt dat de 2de dezelfde als van mij is kun je m ook gebruiken op vista
    alleen Windows7 nog niet geprobeerd misschien binnekort een test maken
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een gezeik om een Dazzle DVC 170 op Windows 7 64bit werkende te krijgen. Kan nu lekker gaan kutten met xp mode. Het is een aardige capture card voor die prijs maar Dazzle zelf blijft een waardeloos iets.
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt denk ik de 1e?
    Aangezien de eerste zwart is en de tweede wit..
     
  10. AlexanderS

    AlexanderS ViP x ReapeRz

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wilde eerst een dazzle kopen, maar toen kwam mijn vader aanzetten met iets waarmee je ook kon opnemen.. Na wat geklooi heb ik hem aangesloten gekregen. Hij neemt wel matige kwaliteit op.

    Als ik hem instel dat hij Pal_B of een soort gelijk opneem heb ik wel kleur alleen dan happert het beeld.. Als ik hem naar NTCS zet dan neemt hij goed op alleen zonder kleur, dit betreft het appaartje genaamd: 'Video2Pc' (van ION)

    Ik heb hier een voorbeeldje van qualiteit..
    http://www.youtube.com/watch?v=YKxwBGLyBWs&feature=channel_video_title

    Ik vind persoonlijk de qualiteit wel goed alleen er is geen kleur bij :p
    Heb daarom ook geen flauw idee hoe het er met kleur uit zou zien.

    Ik zou zelf graag verder willen met editen/designen van filmpjes, alleen daar heb ik een goed record apparaatje nodig. Ik speel trouwens op de Xbox360..

    Denken jullie dat ik hiermee door kan, als ik de goeie kleur e.d krijg, of vinden jullie dat ik iets anders aan moet schaffen?

    Mijn budget ligt rond de 100 euro.

    Bij voorbaat dank :)
    Sorry als ik dingen zeg die niet kloppen want ik ben nog maar 13 en weet nog niet overal wat van, heb overigens wel Sony Vergas Pro 9.0 dus ik kan eventueel de kleur misschien wel editen..
     
  11. AlexanderS

    AlexanderS ViP x ReapeRz

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Even om terug te komen op mijn vorige bericht.. Wat denken jullie eigenlijk van een Hauppage HD PVR 1256, is dit een goed apparaat?

    Ik speel zelf op Full HD en wil daar liever geen afstand van doen.. En volgens mij is die HD PVR 1 van de weinige toestellen die en HD opneemt en tegelijkertijd het ook mogelijk maakt om HD te spelen?

    Klikje voor link naar HD PVR
     
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook nog de Magic Intensity Pro gebruiken, die ondersteunt zelfs HDMi. http://www.blackmagic-design.com/products/intensity
     
  13. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij met een HD PVR kan je wel hd spelen+opnemen met een splitter maar de hd pvr is onbekend voor mij Fardo kan denk ik wel helpen


    edit:
    @Cheese: maar je moet wel een 3.0 usb ingang in je pc/laptop hebben wat weinig mensen hebben
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heel goed apparaat heb ik Zelf ook gebruikt je kan gewoon op 720p spelen en opnemen

    en die heb ik nu :) je moet wel usb 3.0 hebben

    of je kan voor de roxio gaan

    [​IMG]

    Looking to record some of your marathon Call of Duty sessions for posterity and (potential) internet fame? Then you likely won't find a much cheaper or easier solution than Roxio's new Game Capture device, which will be available later this month for just $99.99. As you might expect, however, that bargain price comes with one fairly big drawback -- it will only capture video at 480p, although you can apparently still play at up to 1080p on your TV. PC gamers can also make use of Roxio's new PC Game Capture software to record their games, and both options include a variety of editing tools that will let you handle transitions, commentary, background music, and other basics. Head on past the break for the complete press release.

    http://www.roxio.com/nld/products/game-capture/console/overview.html?rtrack=nld_hp_rgc_20110324
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  15. AlexanderS

    AlexanderS ViP x ReapeRz

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was in iedergeval ookal van plan om een nieuwe pc te kopen.. Raden jullie dan aan om een pc te kopen met usb 3.0 zodat ik die black magic ook kan gebruiken?

    Misschien weet iemand hier tussen precies de verschillen?:9
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Usb 3.0 zeker doen en de intensity pro is een must have 1080i en hdmi :)

    je hebt dan we snelle hdd's nodig in raid 0
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  17. AlexanderS

    AlexanderS ViP x ReapeRz

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van die snelle HDD raids heb ik gelezen, alleen ik snap het niet helemaal.. Wat houd het precies in?

    En ik denk trouwens dat ik dit apparaat wat ik nu houd, en als ik mijn nieuwe pc heb, die uiteraard usb 3.0 krijg een black magic aanschaf.. Zou dit dan een goed idee zijn of komt er nog wat anders moois binnenkort op de markt? :D

    Is dit eventueel een goeie site om hem te bestellen?
    https://www.helios-online.nl/shop/product/33-163/intensity_shuttle
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  18. AlexanderS

    AlexanderS ViP x ReapeRz

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zojuist de EasyCAP gekocht.
    Alleen lukt het me niet werkend te krijgen.

    Op internet staat dat je software cd erin moet doen en dan Install Driver moet selecteren.
    Alleen mag de EasyCAP zelf er nog niet in zitten.
    Echter wanneer het voorbereid staat er dat het een video device nodig heeft, terwijl op internet staat dat deze er niet in moet zitten.
    Als je dan op OK klikt, kom je terug bij het menu.
    Wanneer ik de EasyCAP erin doe en de Driver installeer, lukt het wel.

    Dan komt er rechtsonderin dat er geen besturingssysteem voor EasyCAP is gevonden, na lang ploegen is dit uiteindelijk gelukt, maar er blijft wel wat staat over: Wachten op gebruikersinvoer.
    Geen idee wat ze hiermee bedoelen.
    Ook heb ik Ulead VideoStudio geïnstalleerd.

    Echter wanneer ik bij Capture Video dan de USB2.0 Grabber(de EasyCAP) selecteer, kan ik geen format kiezen en niet op Capture klikken.
    Iemand die mij kan helpen?
     
  20. Maxii

    Maxii Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te denken om een Roxio Game Capture te kopen. Vind ik een leuk ding voor een eerste Capture card. Heb ook al op YT gekeken enz, en dat ziet er gewoon heel goed uit naar mijn mening voor een non hd card. En ik heb Sony Vegas Pro ook al gedownload, ben een beetje naar settings aan het kijken. Ik snap niet helemaal waar jullie het met renderen over hebben en wat zijn dan de juiste settings om het beste uit de Roxio te halen????

    -Max
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011

Deel Deze Pagina