1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lijkt me ook een leuke game, maar ik vind de titel nu te duur. Ik vind indies leuk, maar ik ben er toch snel klaar mee. Gisteren Counterspy en OlliOlli 2 gedaan. Zijn prima games, maar ik denk niet dat ik ze nog een keer opstart. Oddworld wel, maar dat is geen indie.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oddworld is wel wat tegenwoordig een indie zou zijn. :p

    Niet dat ik olli nog een keer ga opstarten hoor. Snap niet waarom ik het uberhaupt had gedaan. :+
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Normaal gesproken ben ik ook niet zo van de indie titels. Maar er zijn wel een handvol indies die ik met plezier heb uitgespeeld. Ben vandaag begonnen met Dust: An Elysian Tail. Even 2 uur gespeeld en was aangenaam verrast. Vond het zelf jammer dat ik moest stoppen. En dat is gewoon een game die door 1 persoon is gemaakt.

    Qua entertainment value maakt het mij niet zoveel uit of ik een indie of grote AAA titel aan het spelen ben. Als het spel mij aanspreekt kan ik er evenveel van genieten.

    Dus ja, deels snap ik dat gezeur wel dat je bij PS+ alleen maar indie titles krijgt. Deels snap ik het ook weer niet.
    Was in eerste instantie ook geen liefhebber van indie titels. Maar er zitten toch wel een aantal pareltjes tussen die je op zijn minst een keer uitgeprobeerd moet hebben.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wasteland 2 wordt veel omschreven als een mix tussen xcom en fallout 2. Bring it on! :)

    EDIT
    Vandaag in local coop Terrarie gedaan. Had ik in een sale aangeschaft. Wat een diepgang heeft die game. Erg leuk met zijn 2-en !!
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Olliolli 2 is echt vet!! Doet heel erg denken aan een 2D versie van Skate.. Ook behoorlijk verslavend.. Hoop dat er weer eens een Skate game uitkomt
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    OlliOlli 2 is erg tof idd. Het feit dat er deze keer leaderboards in zitten maakt het echt af. Ideaal spel voor de Vita.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben echt een moron.

    Vanwege Tony Hawk probeer ik continu te grinden met driehoek, maar dat is level herstart in olliolli2....

    Krijg het er maar niet uit mijn systeem....

    ;-)
     
    Kevf vindt dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal leuk als je een dikke score neerzet en dan 'verder' wilt met driehoekje :'-(
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo ver kom ik niet eens! Whahahaha.

    Eerste level haal ik niet eens 20.000 omdat ik het maar niet uit mijn systeem krijg.

    Whahahahaha.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jezus wat loopt dat DoA toch eigenlijk gigantisch vaak vast. Ik had het er hier ook al over hoe weinig mensen ranked spelen, maar ik probeer toch altijd eerst daar een match te vinden voor ik een lobby in ga (grotere kans iemand te vinden wat op mijn niveau zit). Maar als ie niemand vindt, en ik druk op O om te annuleren blijft ie heel vaak ...te vaak op een oneindig Connecting venstertje staan.

    Het is dat de game leuk en snel opnieuw opgestart is... maar hier moet asap een patch voor komen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is dat die game die ik na 30s afgesloten heb en gedelete >? :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan zijn fighters niet jouw ding?
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Blijkbaar, want DOA is de meest toegankelijke fighter die er is.

    Dat is inderdaad irritant Dulle, heb het ook een paar keer gehad. Het ging bij mij wel een paar keer goed als ik op annuleren drukte toen ik 'ping' hoorde. Dan geeft die aan niks gevonden te hebben, maar gaat die gelijk verder zoeken. Maar als je vlak daarna op annuleren drukt, dan heb je de meeste kans dat je gewoon door kan zonder vastloper.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal goed :) En al helemaal niet met die japanse meiden erin :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die zitten er toch ook gewoon in?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja no shit. Ik post dat gifje gewoon omdat ie zegt dat ie het al helemaal niet leuk vindt door die japanse meiden 8) Niet omdat ze er niet in zouden zitten.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou nou, wat racistisch.. Japanse meiden. Hoe durft Gakkie dat te zeggen..
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jezus doe niet zo moeilijk man, het was maar een loze grap 8)
     

Deel Deze Pagina