1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    5 ps4 games dus!
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Rocket League Beta loopt tot 3 mei.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dit is nog niks. De battles in Planetside 2 zijn volle bak echt grootschalig. Hoe hoog is de playercount voor de consoles eigenlijk? Hoop wel dat ze de framerate nog iets meer optimaliseren. Locked 30 fps is voor deze game waarschijnlijk het beste. Lijkt weinig, maar het spel en de grootschaligheid is gewoon veel te ambitieus voor een stabiele 60 fps.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt ook locked 30. Hebben ze al gezegd.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    GTA5: PS4 versie doet het lang niet slecht versus de PC versie.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Om wat meer van de schaal te laten zien waarop Planetside 2 opereert. Je speelt ook nooit een match. Het gevecht om het veroveren van territorium gaat continue door. Geen bots in dit filmpje verder en de kaart linksonder is niets meer dan een kleine sector uit het totale gebied (er zijn meerdere werelden)...




    Normaal gesproken een rustig stukje natuur. Al het oorlogsgeweld (en vooral het geluid) komt van de spelers. :D

    Ik moet dit spel echt weer eens een keer gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2015
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Aangezien de HD remaster van Final Fantasy X en X-2 bijna uitkomt op de PS4 en ik de game graag nog een keer wil spelen vraag ik me af of de remaster echt van toegevoegde waarde is t.ov.v het origineel. Waarschijnlijk is de PS4 versie nagenoeg identiek aan die van de PS3. Dus goede remaster of kan ik net zo goed de originele X voor de ps2 halen?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    FF X ?

    Pfff, voor mij is dat DE FF die ervoor heeft gezorgd dat ik die serie nooit meer speel.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Want?
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Voor mij zijn 7,8,9 en 10 toch juist de reden om ff te blijven spelen!
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    X was nog wel tof, al zaten er wel al irritante dingen in. Maar het was wel de laatste leuke FF.

    Anyway; Ja, als je de game nog niet hebt op Vita en/of PS3 dan is het wel een aanschaf waard.
    Game is de international versie, maar wij hadden die toen op de PS2 ook al dus niks nieuws daar, maar game is leuk opgepoetst.

    Ik heb de game al op Vita en PS3 dus voor mij geen aanschaf. Dat ze maar een deel 3 uitbrengen.:9
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]Rocket League PS4™ Beta Ends This Weekend, New Beta Coming Soon

    [​IMG]

    The Rocket League PlayStation®4 Beta Test has been a massive success! But it's almost over as we'll be shutting down the servers this Sunday, May 3 at 10pm Pacific.



    The good news is that we'll be holding a SECOND ROUND of Beta Tests in just a few weeks.
    In that new, upcoming beta, we will continue matchmaking and server tests in addition to a handful of new features. We'll have more details and dates as we make the approach.
     
    Dr0kz en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe kom je aan een bèta invite voor Planetside? Al meerdere keren opgegeven maar wordt gewoon niet uitgenodigd.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb ik ook man paar keer opgegeven maar nooit wat gehad.
    Gewoon geluk hebben denk ik?
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Had mij ook tijdig opgegeven en achteraf toch de mail gehad, stond in reclame folder bij Gmail. Misschien daar ff kijken?

    Echt heel vette game iig maar het Is wel echt overduidelijk een PC game port. Weet niet of dit echt een succes gaat worden in de huidge vorm. Te afschrikwekkend voor de gemiddelde consolerd =(
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Sowieso niet weer opnieuw registreren voor de beta, kans is dat je dan weer onderaan de lijst komt.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Beach Buggy Racing komt naar Ps4 en de Xbonert, blijkbaar een hele populaire f2p Android/iOS game.

    Ze droppen het F2P model (al zullen ze er ongetwijfeld nog microtransactie tussen kakken) en brengen het uit als normale game, met opgepoetste graphics in 1080 pixel lijntjes en 60 frames.

    Aangezien er nog nog steeds niet echt een leuke kart of party game is op de PS4 is het misschien wel een interessante titel.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gameplaybeelden van PS4-adventure Submerged - Video

    Gloednieuwe gameplaybeelden van de adventuregame Submerged zijn verschenen. Het spel wordt gemaakt door de Australische studio Uppercut Games en werd in april aangekondigd voor de PlayStation 4, pc en mobiele platformen.

    Submerged speelt zich af in een overwoekerde stad die om mysterieuze redenen onder water is gelopen. Je neemt de rol aan van Miku, die met haar gewonde broertje de stad verkent op zoek naar medicijnen en benodigde voorraden. Hiervoor maakt je gebruik van een bootje om te varen en een telescoop om de omgeving te bekijken. Langzaam maar zeker ontdek je echter ook de geheimen achter de overstroming en de inwoners, wat misvormde zeewezens zijn, terwijl je als speler te weten komt waar Miku en Taku vandaan komen en hoe ze bij deze stad uit zijn gekomen.

    In Submerged is het niet mogelijk om dood te gaan, omdat de focus ligt op het beleven van een ontspannende ervaring. De soundtrack in het spel wordt verzorgd door de Batfa Award-winnende Jeff van Dyk, bekend van onder andere de soundtrack van de Total War-spellen.

    Submerged maakt gebruikt van de Unreal Engine 4 en staat gepland voor dit jaar.

     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ziggurat PS4 versie:



    Rogue lite game, 60 fps actie, doom met magic. In dat opzicht heeft het erg veel weg van een andere klassieke FPS Heretic.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hotline Miami Docu.

     

Deel Deze Pagina