1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kijk eens een paar posts boven je @Zifnap :)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vond h1 ook de beste. Die artistieke setting was wel gaaf. Ergerde me een beetje aan de storytelling voor een 5 jarige. Was er na h1 snel klaar mee, toen de basis van de game vanaf h2 veranderde.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is zo'n korte game dat ik wel even heb doorgezet om het uit te spelen. Maar hoofdstuk 2 met het water vond ik niet veel aan en hoofdstuk 3 was ook weer een stukkie minder. Met ieder hoofdstuk werd het spel eigenlijk slechter.

    Ik ben nu begonnen aan Guacamelee en die is eigenlijk verrassend leuk. Ik heb die game al tijden in mijn Steam lijst staan, maar nooit opgestart. Nu toch wel gedaan op de PS4 en tot nu toe heeft het spel me positief verrast.
     
  5. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand van jullie ook farming simulator op de ps4 ? ik ga hem morgen kopen :D ben opzoek naar iemand om een boerderij mee op te starten in de multiplayer .

    ik zoek ook nog mensen die tropico 5 spelen op de ps4 , lijkt me leuk om een keer online met een nederlander te spelen !
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Is God of War 3 Remastered aan te raden? Ik heb hem niet eerder gespeeld, laatste God of War die ik speelde was volgens mij deel 1 op de PS2. Ben dus niet echt bekend met deze serie, maar zit er wel over na te denken om deze aan te schaffen.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb hem zelf niet gespeeld, maar velen vinden het een geweldige game, dus persoonlijk overweeg ik wel de Remaster te kopen, al zal dat misschien niet voor 40 euro zijn, maar wat later in het jaar als ie een keertje 20 euro ofzo wordt.

    Daarnaast is het eerst even afwachten natuurlijk hoe de Remaster straks scoort, en of ze een beetje hun best erop hebben gedaan. Je hebt luie ports en geweldige ports.

    Als dit soort games je leuk lijkt kun je misschien beter eerst voor DMC gaan, wat een prima Remaster is en ook nog veel extra content heeft.
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik denk dat ik sowieso ff wacht tot de prijs wat daalt, al is 40 euro natuurlijk ook niet onredelijk. Bij een game als deze, welke ik waarschijnlijk 1x uitspeel en daarna in de kast zet, betaal ik vrijwel nooit de volledige nieuwprijs.

    DMC 4 heb ik op de 360, was ik eerlijk gezegd niet zo kapot van. Welk DMC deel hebben ze eigenlijk geremastered? Remasters van games die ik al eerder heb gespeeld sla ik meestal helemaal over, Master Chief Collection was hierop echt een uitzondering voor mij.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Ultra Street Fighter 4 op de PlayStation 4 ondersteunt PlayStation 3 fight sticks. Dat maakt Sony bekend.

    Vorig jaar werkten ontwikkelaars Lab Zero en Naughty Dog samen om een custom driver te maken waardoor elke normale USB-controller of joystick zou werken met de PlayStation 4-versie van fighting game Skullgirls Encore. Deze technologie is nu ook gebruikt voor Ultra Street Fighter 4.

    Op deze manier moeten spelers niet opnieuw geld uitgeven om een fight stick specifiek voor de PlayStation 4 te kopen. Al worden PlayStation 4 fight sticks uiteraard wel ondersteund.

    Daarenboven maakt Sony bekend dat de PlayStation 4-versie van Ultra Street Fighter 4 aan een resolutie van 1080p en 60 frames per seconde draait. De game bevat ook alle downloadbare uitbreidingen die tot nu toe zijn uitgegeven.

    Ten slotte is ook de kleine input lag uit de controls van Ultra Street Fighter 4 voor de PlayStation 3 in deze versie verwijderd.

    Ultra Street Fighter 4 komt op 26 mei uit op de PlayStation 4.


    --------------

    Heb hier echt wel zin in. Eindelijk een goede fighting game voor de PS4. MK vind ik 3x niks
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Heb er ook weer zin in..
    Word het nu allleen Digital of komt er ook een retail versie van?
    Anders moet ik even een Psn Card halen;)
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Digital only. 25 euro :)
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hopelijk komt ie vandaag ook uit in de EU, ben bang dat we tot morgen moeten wachten.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zal de game wel weer voor de 4e keer kopen...:+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Blind gekocht, blijkt het een hele slechte port te zijn.... :mad:
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat is er dan allemaal mis mee?
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Input-lag, bugs en glitches.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik stond op het punt de game gisteravond te kopen, alleen ging het online betalen niet soepel waardoor ik vandaag even bij de bank langs moet.
    Lees nu inderdaad achteraf dat Other Ocean er een behoorlijke puinzooi er van heeft gemaakt, dus geluk bij een ongeluk...voor mij dan. Ik ga er vanuit dat dit redelijk snel zal worden gepatched. De hoofdconsole voor USFIV is de PS4 tijdens EVO, en dat is over anderhalve maand. Daarnaast moet USFIV ook ervoor zorgen om mensen te laten overstappen van de 360 en ps3 in anticipatie van SFV. Dit is een behoorlijke blunder, maar het zal wel goedkomen...hoe snel is natuurlijk de vraag :mad:
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben de game ook aan het downloaden..
    Weer de zoveelste versie die ik haal van de game;)
    Gaat alleen lekker traag met downloaden:mad:
    Denk vast wel dat het allemaal snel gepatched word...
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152

Deel Deze Pagina