1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Playstation heeft er weer een toekomstige top RPG bij!
     
    Davey666, Kevf, Killamonkey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Fucking vet! Must buy :D Ziet er echt geweldig uit _O_
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    971
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Armello ziet er ook leuk uit. Komt binnenkort naar PS4.
    Heeft iemand dit al gespeeld via Steam? Bevindingen?

     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]

    Prima games. Dacht heel even dat God of War III bij de PS+ zat :p
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké, vette maand. Lara Croft al gespeeld op de PC, maar die wil ik wel co-oppen op de PS4. Daarnaast heel blij met Sound Shapes, wilde die al een tijdje hebben.
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Cool :thumbs:
    Lara Croft lijkt me erg tof en Limbo heb ik ook nog nooit gespeeld. :oops:
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, leuke titels weer!
    Vooral Lara ben ik blij mee. Al zo vaak over getwijfeld...maar komt het beste uit de verf als co-op en niemand van ons clubje had de game....nu dus opgelost.:cool:

    Nou, dat waren de 4 positieve reacties, zullen nu de negatieve wel weer komen dat er wéér geen AAA bij zit.:+

    @Daz; DQ is vet! Hopelijk ook naar het westen, dat is namelijk nog niet zeker, al schat ik die kans wel erg groot in als ze wat willen verkopen aangezien er in het westen de meeste PS4s verkocht zijn.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    PS4 is ook regiovrij toch?
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, maar mijn Japans is slecht...verder dan arigato kom ik niet.:+
    Dus ik hoop toch echt op een westerse release.

    Hopelijk doet DQ: Heroes het goed genoeg. Maar dan nog denk ik dat het wel goed zit, van alleen Japan zullen ze de kosten er niet uithalen denk ik....tenzij de PS4 ineens een inhaalslag gaat krijgen, wat ik niet snel zie gebeuren....perhaps met FF7 wel.
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Er komt een Vote to Play functie op PSN. Maandelijks krijg je keuze tussen 3 games waarvan de geen met de meeste stemmen de nieuwe volgende 'gratis' Plus titel word. De andere 2 worden met korting verkocht.

    Als het leuke titels zijn vind ik het wel een leuk plan. Aan de andere kant vind ik dit systeem ook prima
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....heb liever wat we nu hebben; leuke verrassing elke maand.
    Zul je net zien dat jouw eigen titel er elke keer niet bijzit.:+
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Irritant idd. Of steeds het spel dat jij al hebt dat gekozen wordt haha
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat zou erg jammer zijn. De kans is groot dat juist de onbekende indie titels het niet gaan halen en we alleen maar populaire games/genres voorgeschoteld krijgen.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    We hebben nu steeds 3, 4 of 5 spellen die speelbaar zijn op de ps4. De indies zullen sus blijven. 1 daarvan is dus te kiezen. Althans als ze het concept van nu houden en met 1 kiesbaar
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik las dat het nu maar om 1 gratis game per maand gaat. Heb liever dat ze dit systeem houden zodat je idd eens wat anders kan spelen
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Met die vote krijg je probably wel de bekendere betere games (en AAA), maar de fanatieke gamer heeft de noemenswaardige al in huis (gehad)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    http://blog.eu.playstation.com/2015...r-playstation-plus-games-with-vote-to-play-2/

    Here at PlayStation, we always welcome your feedback and work really hard to bring your requests and suggestions to life wherever possible. With that in mind, I’m excited to announce a new PlayStation Plus feature that literally puts the choice in your hands – Vote to Play.

    With this new feature, we’re asking PlayStation Plus members to vote on one of several great as-yet unreleased PlayStation 4 (PS4) games to be included in the upcoming month’s game line-up.

    The game with the most votes will automatically be included in our future monthly games line-up. But don’t worry if your pick doesn’t quite make the cut. In the first promotion, you can purchase the runners-up at a discounted price exclusive to PlayStation Plus members.

    To be clear, Vote to Play will not be a monthly feature, but will take place at regular intervals throughout the year. We love to listen to our members – and we’re really excited to launch this new exclusive feature. We hope you enjoy it!

    We’ll have more details for you soon on when voting begins, what titles will be up for voting, and how you can cast your vote.

    If you don’t already have a PlayStation Plus account and would like to learn more about the benefits of the service, such as the monthly games, access to online multiplayer on PS4, exclusive member discounts, cloud game saves and more, click here.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    several great as-yet unreleased PlayStation 4 (PS4) games

    Betekent dat dus dat je niet kunt stemmen op eerder gereleasde games?
     

Deel Deze Pagina