1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Wasteland 2. Of FIFA 16. Een van de twee in elk geval.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als het goed is heeft DQH van die Dynasty Warriors gameplay, oftewel alleen maar eindeloos groepen vijanden wegwerken. Persoonlijk vind ik daar weinig aan, al zijn er ook genoeg mensen die het wel geweldig vinden en ook zeggen dat het latereer diepgang en tactiek heeft...
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fifa is niet echt een RPG ;) Wasteland 2 Director's Cut dus! :D
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Binnen!

     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nieuwe combat trailer:




    Nog maar 10 dagen....
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Mmm De graphics spreken me zo aan, maar als ik het zo zie is het geenDIRECT buy... Leuke titel voor later voor eurotje of 30
    Ik denk dat die graphics/soort attack RPG veel leuker had geweest in een open world RPG game.. Ala blue dragon bijv dan had t een regelrechte topper geweest

    maar ben benieuwd naar jouw bevindingen!
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is een leuke game! :)

    Prima vermaak voor tussendoor, speelt gewoon lekker weg. Dus wanneer je vast zit bij Wasteland 2, gewoon even dit opstarten. ;)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je vast zit bij Wasteland 2 dan moet je doorbijten ! }:] Crap kun je al genoeg krijgen ;)
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Weet niet of mensen het al gezien hadden maar dungeon defenders 2 is al te koop ^^. Beetje buggie maar top game weer!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    2 pagina's terug dit al geplaatst :p denk dat er verder niet veel animo voor is. Vind wel dat er veel in beeld is en moet nog even uitzoeken wat alles ook alweer is.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dat zeker maar als je deel 1 gespeeld hebt dan ga je je hier wel weer mee vermaken. Er moet idd nog een hoop aan gesleuteld worden maar heb me net even goed vermaakt
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb deel 1 kapot gespeeld :p eerst op de 360 al echt helemaal grijs gespeeld en toen ik erachter kwam dat de PC versie veel beter was en meer bevatte, heb ik die gekocht en ook daar ruim 300-400 uur gespeeld. Prachtig waren sommige maps daar en geniaal om met een heel team oneindige waves neer te halen. Op de PC ging het echt een stapje verder en ik hoop dat DD2 op de console niet achter gaat lopen.
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Cool eindelijk iemand gevonden due bet zo blij is als ik met een nieuwe df. Vind alleen wel dat de text vrij klein is hoop dat ik dat later kan aanpassen als ik gear met elkaar moet gaan vergelijken
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik speel DD2 momenteel ook helemaal kapot, binnenkort komt er een algehele wipe en als je voor die tijd 25 bereikt krijg je een exclusieve skin :+ Halen dus! Heb er pas 1 helaas:oops:

    Dit is iig een titel die ik heel veel ga spelen, dus voeg mij maar toe als je dat ook van plan bent ;)!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Transformers. _O_

    Chapters 3, 4 en 5 uitgespeeld gistermiddag, wat een ongelooflijk vette game zeg.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Neem aan dat ik jullie al in mijn FL heb staan.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Bevalt Wastelands 2 een beetje mensen?

    Ik vermaak mij prima met DQH, al is het vooral een game geschikt om even een uurtje te spelen. Qua diepgang valt het allemaal wel mee. Moeilijkheidsgraad ligt ook laag. Zoals ik al eerder aangaf: het speelt lekker weg.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Broforce komt ook naar de PS4. Ik weet het, alweer pixelated graphics, maar deze lijkt me best vet. Een soort combi van Contra en Super Meat Boy, in een jaren 80 actiefilm jasje.




     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Iemand nog op zoek naar meer space combat? rebel Galaxy krijgt ook dit jaar nog een release op de consoles.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Eindelijk weer een Tales game.

    Vermaak me prima met Tales of Zesteria. Al heb je soms wat rare dialoog in dit soort games.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina