1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    PaRappa the Rapper 2 rapt zich rap naar de PlayStation 4
    De PlayStation 2-versie van PaRappa the Rapper 2 is vanaf aankomende woensdag te koop voor PlayStation 4 via PSN.

    De PaRappa-reeks draait om de gelijknamige hond die rapt. Spelers moeten ondertussen op de juiste knoppen drukken tijdens muzieknummers. Het is een ritmegame met een verhaal en met originele muziek.

    Vorige week kwamen er al acht PS2-games beschikbaar op PlayStation 4, waaronder enkele Grand Theft Auto-games en Dark Cloud. Hoewel op deze manier PS2-games te spelen zijn op PlayStation 4, kunnen spelers die de PS2-games op disk hebben deze disks niet gebruiken. De games zijn dan ook niet gratis voor mensen met het origineel.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
    Daz en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, PES 2016 myClub is gratis te downloaden nu. En er is ook een soort Tower Defence game gratis genaamd GUNS UP!
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    FF7 was toch 10 euro afgelopen week?Ik wou hem net downloaden maar is nu opeens 16 euro??=(
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Was ook een aanbieding
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja nu weer 16 euro helaas. Heb de game al voor Playstation 1 en PS Vita gekocht, kun je nu weer 16 euro neerleggen. Ik ga het niet doen.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ben nog even aan het twijfelen nu ik de aanbieding gemist heb.
    Wist ook niet dat het een aanbieding was,,,=(
    Behoorde wel vroeger tot mijn favoriete games...
    Heb erop zich wel weer eens zin in
    Vind het alleen jammer dat het beeld maar 4:3 is...
    Stoort het heel erg met die zwarte balken???..

    Trouwens ook nog net mijn official guide gevonden van 18 jaar geleden :p

    [​IMG]
     
    Rienbu, Kevf en LuckyLuciano vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Hey PlayStation fans. I’m Jason Koohi from Team Zanrai. We’re a very small team comprised of myself for direction, art, and sound and our programming guru, Simon Inch. We’re behind the retro-inspired, local-multiplayer battling game known as Stardust Vanguards — and today we’re very excited to announce that we’re bringing it to PS4 on January 19th, 2016!
     
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30

    Hahah tof man, ik heb die gids hier ook nog liggen!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb die guide ook...al ziet die van mij er nog als nieuw uit.:+
     
    powerslave666 vindt dit leuk.
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha, dat viel mij ook al op...
    Schijnbaar toch erg veel gebruikt vroeger:p
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ziet er heeeeeeel vet uit....maar ik heb een gruwelijke hekel aan puzzelen, dus deze sla ik over.:+
     
    Servantes en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Word The Witness een PSN game of gewoon een volwaardig release?
    Ben enorm gek op puzzelen maar vind 60 een beetje teveel van het goede.
    Voor 40 oid wil ik het zeker wel proberen. Met een knatser erbij is dit heerlijk tijdverdrijf :p
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The good news is that many of the Vita-specific features translate very well onto PlayStation 4 and in many ways, Bluepoint's extensive graphical upgrade is even more dramatic than its work in the Nathan Drake Collection. The majority of the core artwork is substantially enhanced, with enormous increases to the detail level of the original assets - both in terms of texture work and geometry.

    Overall, the visual enhancements here are quite remarkable - Bluepoint has managed to turn a handheld game that's almost four years old into a beautifully stylised, rejuvenated PlayStation 4 title. The good news is that Gravity Rush also holds up from a gameplay perspective too - and the Dual Shock 4 hardware has the appropriate features to capture all of the handheld original's control features.

    In some aspects, Gravity Rush Remastered is an even more impressive achievement than Uncharted: the Nathan Drake Collection. Naughty Dog's original PS3 games were designed to look great on a modern HDTV, while the display target for Gravity Rush was considerably less ambitious. To bring the game to PS4 and for it to work this well is a considerable achievement, and in Bluepoint Games, Sony clearly chose the right team for the job.

    With its native 1080p presentation, reworked assets, higher resolution effects and 60fps gameplay, Gravity Rush is reinvigorated for PlayStation 4. On top of that, the unique gameplay features of the original translate well to the Dual Shock 4 controller, and this keeps the experience feeling authentic - despite running on a completely different hardware platform. Gravity Rush is a great PlayStation 4 conversion that should go down well with existing fans of the game, while providing a great jumping-on point for those new to the title.

     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    *Drools*

    Ga met veel plezier die game op de PS4 spelen....topgame!:thumbs:
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Tales of Berseria komt in 2016 naar het Westen, alleen op PS4 en pc

    Tales of Berseria krijgt ook een Westerse release, de game verschijnt wel alleen op PS4 en pc.

    In Japan komt de jrpg uit op PS4 en PS3. Bandai Namco onthult de Westerse release in een nieuwe trailer voor het spel. Deze trailer laat ook zien dat de verschillen tussen emotie en de rede een belangrijk thema is in Tales of Berseria.

    Met Tales of Berseria sluit Bandai Namco de viering van twintig jaar Tales-spellen af. Het spel is de jongste telg in de Tales-serie. De precieze releasedatum van de game is nog niet bekend.

     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice, Tales of Vesperia!
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat is erg snel na Riveria. Beter focussen ze op een echte top Tales game, met de kwaliteit van Vesperia.
     

Deel Deze Pagina