1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Speel je FF7 nu nog?
    Waar ben je nu?
    Ben nog erg verslaad aan de game.,,
    Heb nu bijna alles gedaan en ook bijna alle Trophies.
    Alleen nu nog de Ruby en Emerald Weapon proberen te verslaan en dan de eindbaas :)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, helaas wat andere games tussendoor gekomen.
    Voor FF 7 wil ik echt effe voor gaan zitten altijd, en die tijd heb ik nog niet gehad de laatste paar weken.

    Ik zit nu net voor de Golden Saucer als ik me niet vergis...heb dus nog wel wat te gaan.:+
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dan ben je nog niet zo ver nee haha :+
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Ik ga voor Broforce!
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Action Henk!
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Vergeten te reageren. Heb hem diezelfde avond (diep nacht) nog uitgespeeld. Denk dat ik nog steeds niet het wtf moment heb meegemaakt. Snap er ook nog steeds de ballen van. Ik ga binnen kort maar eens alle niet gehaalde puzzels te doen. Moet nog een gebied doen die ik nog niet gehaald heb. Weet niet of je spoilervrij kan uitleggen wat je wtf moment was? Hetgeen dat ik gezien heb is
    dat je de lift instapt en weer op het begin komt.
    Hoeveel (type puzzel)
    plus puzzels
    heb je al?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Heb je
    de echte ending al gezien? ;)

    Die is redelijk snel te halen met een specifieke + puzzle in het begin van de new game na de lift. :p

    En een wat kleiner wtfje waren toch wel de puzzles aan het begin van de binnenkant van de berg. Je werd daar redelijk mee getrollt.

    Ik heb nog niet heel veel + puzzles op het moment, ik zit op 457 + 8.

    Tot nu toe nog maar een keer een hint moeten gebruiken, maar weet niet of jij dat deel al hebt ontdekt. Ik had dat zelf echt nooit ontdekt (was ook geen puzzle hint). Over het "extraatje" bij 11 lasers geactiveerd.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Deze game lijkt me wel tof. Release: 9 feb
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerst Gravity Rush morgen!

    You may already know that Firewatch is releasing for Windows, Mac, Linux, and PlayStation 4 on February 9, 2016—that’s one week from today!

    What you may not know is everything else about the launch. Here we go…

    Firewatch is priced at US$19.99 on Steam and the PlayStation Store.

    On Steam, you can preorder the game now at a 10% discount - and it can be bought bundled with the original soundtrack, which is also 10% off!

    On PlayStation Network, you can buy the game on release day, and PlayStation Plus members will get 10% off! We’ve developed a super-snazzy PS4 theme, and that will be available separately or in a discounted bundle with the game.

    If you want more details, we’ve also relaunched the official Firewatch site, which includes a lengthy FAQ as well as a page packed full of screenshots and trailers.

    We’re really excited that Firewatch is finally approaching its release, and we can’t wait to hear what you all think. Thanks for being patient while we put all the finishing touches on this thing and got our launch plans worked out!

     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2016
    Maddmonkey, Lijpe Mocro en Kapitein_Merijn vinden dit leuk.
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tof hoor. Dan ga ik em 100% halen nu de prijs bekend is.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mooie prijs idd. Persoonlijk wacht ik even de reviews af, en gezien de backlog (afgelopen weekend MGS5 en Gravity Rush erbij), en mogelijk deze week Naruto UNS4 (als Wehkamp levert...), is het niet echt nodig om hem dag 1 te halen... Maar ben zeker zeer benieuwd. Trailers zagen er al zeer goed uit.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die conversaties blijven echt tof.

     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was altijd wel een game die mij aansprak. Moet alleen eerst maar eens door die behoorlijke backlog heen die ik inmiddels heb opgebouwd. Les aan mijzelf: niet zoveel rpg's halen :+
     
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Shit, haha, toen ik weer terug aan het begin kwam heb ik gewoon m'n savefile geladen van voor de lift en ben ik weer de berg uit gelopen omdat bij load stond dat ik 0 puzzels had.

    Puzzels aan het begin van de berg bedoel je die ronddraaiende, regenboog en andere puzzels? Ik werd daar helemaal gek van. Het was echt 4.00 's nachts dat ik het zat te doen en ben uit eindelijk bij die rare kleur puzzels halverwege maar gestopt met zwaar vermoeide ogen nadat ik al die draaiende puzzels gedaan had, haha.

    Zie nu pas dat je schijnbaar met 7 lasers al naar binnen kan. Ik heb gewoon de psn trophies aangehouden en dat zijn er 11 mbt de lasers.
    Extraatje weet ik niet van.

    Ik wil nu binnenkort die boot gaan doen, maar zal eerst maar nog een keer die lift in gaan.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Beetje mosterd na de maaltijd, Daz. :+
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kan er ook niets aan doen dat zij nu pas die video uploaden. :+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Samurai Action Game Mitsurugi Kamui Hikae Coming to PS4

    Hey there, PlayStation Nation! Nayan here again from Playism. We’ve been releasing plenty of games on PS4 up until now, but we’re not done yet! We’ve got a real heater coming, and it’s one of my personal favorites.

    Welcome to the world of Mitsurugi Kamui Hikae.

    [​IMG]

    We know full well that Mitsurugi Kamui Hikae is a mouthful to say, but we wanted to maintain that authentic samurai feel for this game.

    Mitsurugi Kamui Hikae is the story of a demonic sword, and the young warrior who stole it for her own ends. Hot on her heels is our main character, and her best friend. Once friends, but now forced to fight each other, players will cut their way through arenas filled with monsters, robots, and thugs in need of a good slicing.

    While Mitsurugi uses a combo system similar to character action games you might have played in the past, it employs a unique combo finishing system inspired by classic samurai movies and anime.

    [​IMG][​IMG]

    Once a player has inflicted damage upon their foes in a single combo, simply sheathing their sword will cause enemy wounds to open and spew blood, causing additional damage and often times, death.

    In addition to this unique combo finishing system, players will be able to learn a wealth of awesome abilities during the course of their game, including devastating dive kicks, lightning fast sword combos, and incredible counters.

    Mitsurugi Kamui Hikae originally released on PC, but it’s a controller-based character action game at heart and destined to hit PS4. That’s why we’re so excited to finally put it in PlayStation gamers hands on February 16th, 2015. The game will be a digital purchase on PlayStation Store, and will be available for $11.99.

     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    De "laatste puzzel" slaat echt helemaal nergens op. Gewoon 95% geluk en 5% skill. Het is gewoon net zo vaak proberen tot je een keertje mazzel hebt. :lol:

    Edit: Alle Steam achievements. :cool:
    Nu hoef ik in principe alleen nog de overige puzzels af te maken.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2016
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb 20 euries op mijn PSN account. En ben aan het twijfelen tussen Unravel en Firewatch.

    Komen beide op 9 feb uit en zijn even duur. Beide games zien er ook erg goed uit.. Lastige keuze !!!

    Denk dat ik maar de reviews afwacht. :)

    Uiteindelijk ga ik ze sowieso beide spelen. Maar ik heb nog een backlog weg te spelen, dus vind het een beetje onnodig om beide games op day one te kopen.
     

Deel Deze Pagina