1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    System Shock-reboot komt ook naar PlayStation 4

    De reboot van System Shock, die in eerste instantie alleen naar pc en Xbox One zou komen, komt ook naar PlayStation 4. Dat zegt ontwikkelaar Night Dive Studios.

    Met nog een week te gaan heeft de Kickstarter voor het maken van de System Shock-reboot al ruimschoots zijn einddoel van 900.000 dollar behaald. Er is op dit moment via Kickstarter meer dan 1 miljoen dollar opgehaald met dank aan 17.468 backers.

    De grote belangstelling voor een Playstation 4-versie heeft er volgens de makers voor gezorgd dat ze met Sony zijn gaan praten over de mogelijkheden. "Na een paar weken en een hoop e-mails kunnen we System Shock ook naar PlayStation 4 brengen", liet regisseur Jason Fader weten.

    Night Dive Studios heeft het personeelsaantal speciaal voor dit project flink opgeschroefd. Onder de nieuwe werknemers zijn ook een paar oudgedienden van de originele System Shock, zoals Robb Waters, de conceptartiest, en een stemactrice.


    Ark: Survival of the Fittest uitgesteld voor PS4

    De PvP-versie van Ark: Survival Evolved, genaamd Ark: Survival of the Fittest, is uitgesteld op PlayStation 4.

    De PvP-versie van de game, die losstaat van Survival Evolved, zou eerst deze maand naar PS4 komen. Ontwikkelaar Wildcard heeft de release nu uitgesteld omdat het zich eerst wil richten op het porten van Survival Evolved naar PS4.

    Volgens de makers betekent dit dat Ark: Survival Evolved nu sneller naar Sony's console komt, al is niet duidelijk wanneer dat is. Beide versies van de game zijn al speelbaar op pc, en Survival Evolved is ook beschikbaar voor Xbox One via Xbox Game Preview.

    Gravity Rush 2

     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2016
    Daz vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah. Destijds paar keer overwogen, maar volgens mij de demo gespeeld en niet geweldig onder de indruk, en volgens mij bleef de game ook vrij lang erg duur en was er ook erg dure DLC, dus uiteindelijk overgeslagen. Kan niet zeggen dat ik er nu veel interesse in heb, en zou dan liever een soortgelijke nieuwe game zien, alleen dan stukken mooier en uitgebreider uiteraard.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    New Nioh screens
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Zifnap, Olijke Poffer, Rienbu en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mm ik zie toch liever games in een nieuw jasje. Geinige game maar de GFX kunnen mij nu niet meer wild maken.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Screens van Nioh zijn er dope uit zeg!
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

    Nieuwe Sonic in duistere wereld


    Sega heeft niet alleen de nieuwe retro-achtige game Sonic Mania aangekonigd, maar er komt ook een geheel nieuw spel met de Blue Blur in de hoofdrol. Uit de CGI-trailer kunnen we nog weinig opmaken over de gameplay, maar de wereld ziet er in ieder geval duister uit.

    [​IMG]
    Project Sonic 2017 wordt ontwikkeld door Sonic Team, dezelfde ontwikkelaars die eerder Sonic Colors en Sonic Generations maken. De game moet in de herfst van 2017 uitkomen voor PlayStation 4, Xbox One, Nintendo's NX, en pc.

    In de trailer zien we een gigantische robot die een enorme verwoesting aanricht. Sonic is de aangewezen held om dit onrecht te stoppen, maar hij krijgt ook hulp van een kleinere versie van zichzelf, die meer lijkt op hoe Sonic er in de originele games uitzag.




     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nioh en System Shock Reboot: vet!
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    Finally, official confirmation! Marvel Ultimate Alliance and Ultimate Alliance 2 are making their way to current-gen consoles! Both games will be available individually and as a bundle on Xbox One, PS4, and PC THIS TUESDAY!

    $39.99 each or $59.99 for both
    Seems like digital only
    Changes are better performance, UI and graphic enhancements.


    26 Juli van Double Fine



    26 Juli ook

     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik begrijp niet goed waarom Sega telkens Sonic in een soort 'menselijke' donkere wereld probeert te plaatsen met die 3D games de laatste 10 jaar ofzo. Ik wil gewoon lekker kleurrijke vrolijke games in de levels die we kennen uit Sonic 1 en 2 (en wellicht uit SonicCD en Sonic :cool:, met leuke deuntjes en tegen vrij 'cute' tegenstanders en Robotnik.

    Ben blij dat ze ook met die 2D game komen, die zo te zien wél weer in de buurt blijft van die originele visie, maar een echt goede 3D game in die kleurrijke werelden van Sonic 1 en 2 zou ook wel eens fijn zijn.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is Fahrenheit/Indigo Prophecy nog niet uit?
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja sinds de 18de deze maand.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is uitgesteld

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmmm, had The Technomancer gekocht, maar dat is echt niet mijn ding. Kom er niet in. Echt zeldzaam dat ik een RPG niet wil gaan spelen. Op de bazar dan maar :eek:
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Technomancer was volgens mij ook een low budget titel. Aardig, maar niet overtuigend.

    HLD is uit!



    http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-06-hyper-light-drifter-review
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De vorige RPG, Bound by Flame, was wel ok. Maar deze kom ik gewoon totaal niet in. Niks spreekt me aan ...
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Helemaal mee eens.,
    Ik ben ook deze week begonnen aan Furi..
    Damn, toffe game zeg..
    Normaal heb ik het nooit zo op Indie games maar ga wel proberen om alle bosses te halen..
    Lekker pittig;).
    Had je hem al uitgespeeld dan?
    Ik had gisteren eindelijk de 3de boss gehaald.
    Bullet hell :+
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zou helemaal lijp worden.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt zo geen game voor mij. Leuk dat jij het gaaf vindt hoor maar niks voor mij.:D
     

Deel Deze Pagina