1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik twijfel nog om de Lumines remaster te kopen. Het oude deel toen wel heel veel gespeeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik heb hem wel gekocht (eerste twee weken krijg je o.a. een gratis achtergrond erbij). Geen seconde getwijfeld en bevalt me prima. Veeel langer gespeeld dan ik al wilde vanavond. :D

    Dit is Lumines, high fidelity style. Anders zou de game ook geen 1,2 GB groot zijn. Dus hoge kwaliteit geluid vooral. De skins zijn voor mijn gevoel iets eenvoudiger qua animaties t.o.v. de vita game, maar dat is misschien ook logisch omdat het hier om de aller eerste Lumines gaat? Maar de gameplay is nog steeds super. Ik was vergeten hoe geniaal en heerlijk relaxt Lumines speelt. Lekker tussen allen shooters en RPGs.

    Alhoewel relaxt… barrage van geluid, effecten en stress in de latere levels joh. Die blokken vallen verdomd snel, terwijl de tijdlijn vooral niet trager voorbij kan kruipen. Zorg voor een goede bass of op z'n minst een goede koptelefoon. ;)




    Mijn favoriete skin tot nu toe (en dat komt door de muziek) is "I hear the music in my soul" van Eri Nobuchika. Lekkere beat vanaf 3:30.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2018
    ageQned vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Ja, er komt een nieuwe Tetris uit. Incl VR support. Het is en blijft Tetris, maar wat een gaaf opgezette trailer! :)
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    PSN Games van Juli.

     
    Daz vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Love the visuals! Ook in VR.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    AntraXxX en Daz vinden dit leuk.
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Pusha T vs Drake let's get it!
     
    Fiasco en Servantes vinden dit leuk.
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Joe Budden tegen Migos en Lil Bootjes en Bitches. OMG.
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Red Faction Remastered... wie had dat gedacht. Expert als het om opblaasbare onderdelen gaat in een wereld.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik zag dat Eternal Ring op PSN wordt aangeboden. Is dat niet één van de eerste titels van From Software, de makers van Dark Souls? Kent iemand deze game?

    EDIT:



    Warrios cross swords beneath the ancient gaze of the gods...
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2018
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ze hadden voor Eternal Ring al een lading games. Hun echte eerste games is de King's Field serie op de PS1, die eigenlijk best tof zijn. First-person dungeon crawlers. Als ik de plaatjes zie is Eternal Ring een zelfde soort game. Mochten de King's Field games een indicatie zijn, dan kan dit best leuk zijn, maar misschien iets te outdated.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    King's Field, die titels ken ik wel. Daar is het allemaal begonnen toch, als een soort blauwdruk voor wat later Demon's Souls zou worden?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nouja, imo niet echt. Er zijn misschien wel elementen te herkennen als je veel moeite doet, maar over het algemeen zijn dat gewoon dungeon crawlers zoals we deze kennen op de pc uit de jaren 80 en 90.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Gepresenteerd door een mafkees, maar toch… is dat een tornado aan het einde van het filmpje? Nice! Grafisch ook flinke upgrade.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het ziet er inderdaad goed uit, maar van de vorige game had ik echt al binnen een paar uur genoeg. Alle mensen, wat speelde dat kut en ik vond het lang niet zoveel hebben als destijds met de eerste Mercenaries. Mercenaries I, als die game een 4K remaster, enchanced HDR krijgt, die koop ik voor de volle pond. Noord en Zuid Korea knallen, de herinneringen zeg! :'-(_O_
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Just Cause 3 kut spelen?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vond hem niet kut spelen maar ik vond het op een of andere manier toch wel minder dan deel 2.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup vond het ook minder, maar kut spelen dat niet.
     

Deel Deze Pagina