1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nou ja, zodra de Dreamcast faalde, en deel 2 naar Xbox gebracht werd, hadden ze natuurlijk meteen ook de PS2 en eventueel de gamecube mee moeten pakken, en daarnaast ook gewoon een deel 3 aankondigen. Destijds was de game prima, maar de Dreamcast was vrijwel niet te koop in Europa, en de Xbox release van Shenmue had alleen Engelse dub (meteen ook de reden waarom ik die nooit gespeeld heb). Dat bedoel ik met dat Sega die game gewoon slecht heeft aangepakt, en idd mede door de eigen falende hardware.

    Ik geloof ook niet dat deel 3 erg succesvol zal gaan worden nu, deze generatie, met dit soort graphics en gameplay. Zoals gezegd, het ziet er niet uit, dus puur voor de hardcore Shenmue fans interessant, maar dat zullen er niet heel veel meer zijn.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dat zijn wel fikse uitspraken, Yi-Long. Blijkbaar is er een markt voor en daarom maakt men dit. Ik zou ook niet zo snel over de gameplay oordelen, al geloof is best best dat dit een niche game gaat worden. Alles heeft een plekje in de gaming keten of life. Wees blij voor het variatie in het aanbod.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zeg ook niet dat er geen markt voor is, en ik was zeer zeker deel van die markt, ALS dit er fatsoenlijk en leuk had uitgezien.

    Zoals het er nu uitziet, qua graphics, qua gameplay, maakt het eigenlijk vrij weinig indruk.

    Wil niet zeggen dat het een kutgame wordt, maar met zoveel goede en geweldige games waar je als gamer uit kunt kiezen deze gen, denk ik dat het weinig nieuwe fans zal binnenhalen, en dat veel oude fans het allemaal nog even aankijken.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Shenmue 3 past perfect in het straatje van Shenmue 1 en 2. Deze game ademt gewoon Shenmue, ondanks dat de graphics misschien niet van het allerhoogste niveau zijn. Als fan uiteindelijk zeer blij mee.

    Voor de mainstream gamer snap ik dat het minder interessant zal zijn. Maar wat verwacht je van een game met een budget dat 10-20 keer kleiner is dat de AAA games van tegenwoordig? Er zijn meer van dat soort AA games die toch ergens wel een kleine niche markt vinden. Helaas heeft Shenmue 3 het nadeel het derde deel te zijn in een serie. Ik hoop dat de game genoeg opbrengt om op niet al te lange termijn het verhaal af te maken, mocht dit niet in dit deel gebeuren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Laatst bewerkt: 3 okt 2019
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416





    Platformer fans hier? Goede scores voor "...Impossible Lair".
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb de game eigenlijk niet meer in de gaten gehouden. Verrast door de hoge scores na de matige vorige game!
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Deel 2 lijkt een stuk beter te zijn als ik de reviews zo zie. Waarschijnlijk ook door de move van 3d naar 2d in de platforming levels.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Zowaar eens een mobiele game. ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb gisteren one night stand gekocht. Verrassend leuke indy game voor 5 euro. Inmiddels een stuk of vier eindes verzameld. :cool:
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Space games, van mij kunnen er niet genoeg zijn.

    EDIT: Vet ship design hoor.

     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2019
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb hem gekocht. Morgen spelen. Lijkt me echt een heerlijk spelletje voor de donkere avonden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416





    En ook Indivisible krijgt positieve reviews, al is er wel kritiek op de 2e helft van de game. De moeilijkheidsgraad van verschillende gevechten is dan ineens triviaal en de final boss gaat tegen diverse mechanics in. De 1e helft van deze game lijkt het meest gepolijst. Maar in de basis is dit een meer dan geslaagd experiment met mooie graphics en dito geluid en de combinatie van platform mechanics en hybride (Valkyrie Profiles style) combat is goed gedaan.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb destijds erg genoten van Wolf Among Us. Blacksad heeft een beetje hetzelfde sfeertje en lijkt me ook erg leuk.

     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De graphic novels zijn in ieder geval zeer goed. Ik heb zelf de engelse 3 delen die samengebundeld in een hardcover kwamen, en er is volgens mij ook een pakket met de eerste 5 delen in het Nederlands, volgens mij ook hardcover.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..keek best wel uit naar deze 'reboot', maar het lijkt eerder een 'gerushte' (U)HD-remake met behoorlijk veel gebreken en beperkingen. Tien jaar verder en nog steeds geen leuke carreermode of AI die geloofwaardig tegenstand biedt.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    GRID als het goed is vandaag ontvangen (zat afgelopen dagen wel even te twijfelen om de preorder te cancelen). Veel minpunten (slechte careermode, weinig online features) zijn voor mij niet zo belangrijk als het rijden maar leuk is. Daar hoor je dan juist weer tegenstrijdige verhalen over dus ik zal het zelf wel zien. Zal mij vast wel mee te maken totdat Modern Warfare over een week of 2 uitkomt
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoewel ik de game erg leuk vind om te spelen, want de game speelt verder wel heerlijk slaan ze de plank totaal mis op veel fronten. Grafisch is het een max een beetje opgepoetste ps3 game en meer niet. Tegenstand heb je haast niet op het moeilijkst misschien nog een beetje.

    Het is wel super arcade zelfs met alle assists uit kan een peuter de wagen nog op de baan houden.

    Tsja en toch vermaak ik me er wel prima mee. Want als je van arcade racers houd is er qua gameplay niet zo heel veel mis. Behalve dan dat de game veel te makkelijk is.

    Alleen Codemaster is wel de weg aan het kwijt raken. Ik wil hun games niet slecht noemen, maar hun games de laatste jaren zijn ook niet meer zo geweldig.

    En hou is op met die stomme season passes met seizoenen. Echt dat flikte ze met Dirt ook al gewoon bewust wagens en banen eruit laten en verkopen in en via een season pass.

    Ik had de game gewonnen anders had ik gewacht op een sale overigens.

    En de loading times zijn heel kort, maar dat mag ook wel haha.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2019
    Zumpelvelder en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina