1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Ben overigens weer verder gegaan met mijn playthrough van Prey. De sfeer is ongekend in die game. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2020
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Early Access release en ik zie al erg veel positieve reacties. STERK geinspireerd door Symphony of the Night. Love the look & feel!
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2020
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Hollow Knight op 1, uiteraard! _O_
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Waarom vind je die titel zo goed uit het rijtje?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Het totaalplaatje is gewoon briljant. De muziek is top notch, de sfeer is ongelooflijk neergezet, de graphics zijn geweldig, de feeling van de character in de wereld en de manier waarop de combat werkt is superprecies, de characters die door de wereld wanderen en de interactie daarmee. Het voelt als een echte wereld.

    Daarnaast voelt deze game veel minder lineair aan dan de gemiddelde metroidvania, mede dankzij het map systeem.

    Het is niet voor niets dat Ori 2 voor verschillende onderdelen inspiratie heeft gehaald uit Hollow Knight.
     
    Yi-Long, Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oke, klinkt goed! Ben nu nog met Prey bezig (wat ik overigens een geniale game vind), maar als ik op zoek ben naar het neusje van de zalm in het metroidvania genre, moet ik zo te horen Kollow Knight daarna aandacht gaan geven.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Exit the Gungeon • Launch Trailer • Switch PC; spin off van Enter the Gungeon.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Assassin's Creed Odyssey critique.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doei met die kritiek. Doei dan met het idee dat het geen echte AC is. Elke serie games moet van tijd tot tijd een keer veranderen en ik vind deze titel gewoon prima in dat opzicht. Zit genoeg tempo in en lang niet altijd saaie content. Zeker het uitspelen waard tot level 50, wat ik ook gedaan heb en men zegt betere uitbreidingen dan Origins. Heb me tot het Medusa punt uitstekend vermaakt met die uitbreidingen. Verhaal misschien een beetje saai af en toe, maar de epiloog is zeker niet slecht. Er zullen altijd mensen zijn die maren kunnen vinden. Prima titel verder! :)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469




    De laatste is van de maker van No Man's Sky. Totaal iets anders, i'm in!
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kan wel leuke zijn die van HG
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nou, ik ben voor Farcry 5 gegaan. Ik weet het, weer iets heel anders en ik ondersteun de markt geweldig met dit soort aankopen. Was zwaar afgeprijsd in de Ubi Store en ik had ook nog een 20% korting bon liggen. :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoewel ik het niet de beste game vind in de reeks, zijn er zeker wel goede dingen in die game. Hij is bijvoorbeeld aardig gebalanceerd als het op de uitdaging aankomt. Het ene is moeilijker dan het andere, maar vooral het ontsnappen hier en daar is dan wel erg kut en is typisch Ubisoft de afgelopen jaren.

    Daarentegen zijn sommige locaties erg tof gedaan en als je in de bossen zit is het licht erg mooi, ook voor een oudere game. Maar goed, zou New Dawn zeker meepakken als je deze uitgespeeld hebt, die shoot outs daar zijn stukken beter imo.

    Let niet teveel op het verhaal, dat zou ik met een flinke korrel zout nemen. Shit qua verhaal is ook best wel zwaar. Gaat je wel minimaal tientallen uren kostten en DLC kun je wel overslaan, die schijnt mega ruk te zijn. :)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat was de intro missie klote zeg. Heb maar tijdelijk de moeilijkheidsgraad bijgesteld. Spel daarna is wel erg leuk. Lekker kruipen door de bossen. Wat is Montana een mooi gebied zeg!
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Absoluut. Oogstrelend mooie gebieden soms. Sommige verborgen wegen ook, al loop je dan soms wel tegen de grenzen van de wereld aan. Ik zou me vooral toeleggen op het vrijmaken van de kampen eerst, dan krijg je wat rust als je over de wegen loopt qua verkeer. En upgraden wat je kan, zal je nog nodig hebben. Veel plezier met de game. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Far Cry 5 vond ik geweldig, totdat ik in het 2de gebied kwam (van die heksende zus), en toen verloor ik een beetje al mijn interesse ...
    Zat er de laatste tijd wel weer aan te denken om het weer op te pakken, maar er zijn nog wel meer games waar ik mee verder moet ...
     

Deel Deze Pagina