1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    IGN neem ik al heel lang niet meer serieus. Ik ga SoR 4 op de Switch kopen morgen. Misschien niet de beste versie, maar wel een ideale game voor onderweg.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Groot fan van de originele games op de Megadrive, maar dit heeft me nooit aangesproken. Zegt genoeg dat de retro-pixels look er nog steeds beter uitziet dan de cartoony nieuwe style.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hij staat ook op game pass vanaf morgen.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hoezo? Draait volgens mij prima ook op de Switch toch? Of was je op zoek naar 4K output? ;)

    Opinions, opinions. Dan speel je toch met de pixel sprites? Er is zelfs een optie om scanlines te emuleren, zodat je het gevoel krijgt op een CRT te spelen. Zie ook mijn DF post in Algemeen/games. Het spel is inderdaad een stuk kleurrijker geworden, maar ondanks de getekende stijl zijn de animaties erg precies afgesteld. En ik vind de animaties erg vloeiend.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2020
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik ga het zeker een kans geven zodra ie op GamePass staat en zal ook erg graag mijn mening bijstellen wanneer dat van toepassing is, maar puur op basis van wat we tot dusver van de game hebben gezien, en dan vooral gebaseerd op de grafische cartoony style, spreekt het me niet aan.

    Ik zou liever zien dat we echt een current-gen beat 'm up krijgen, bijvoorbeeld door de mensen van Arc Systems, en dan met toffe combo-systemen, maar ook met samenwerkings-combi's, omgeving-sensitive moves (zoals in The Punisher, Mad World, Yakuza, etc), en qua muziek en level-design had ik het ook allemaal wat mooier gewild.

    Man, destijds Streets of Rage 1 en 2. Zo fucking geweldig waren die games, qua muziek, qua style, etc etc. Die voelden echt nieuw en 'next-gen' aan. Daarvoor had je alleen games zoals Double Dragon enzo, en toen kwam opeens die jazzy-techno soundtrack en die schitterende levels met verre stadsbeelden in de achtergrond. Zo fucking sexy.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Let's keep it simple please. Dat is juist de kracht van SOR en in mijn beleving precies het doel van deel 4. Ik krijg eerder een Sleeping Dogs beeld bij jouw omschrijving en daar gaat deze game zeker niet over. Er zijn overigens diverse zaken toegevoegd aan de combat t.o.v. de oude delen, zoals de wall bounce om de combo te verlengen, het jongleren van tegenstanders tussen coop partners (althans die indruk kreeg ik van de beelden) en het opvangen van wapens uit de lucht.

    EDIT: En een Essential van Eurogamer. Ik = blij.

    "For too long I used to think the beat 'em-up genre died a death all those years ago for good reason, and that this was a brand of game best left alone in the 90s. With its improvements, embellishments and above all reverence for the originals, Streets of Rage 4 makes me realise the error of my ways as it reframes the beat 'em-up as the forefather of the action genre that lives on today in the likes of Bayonetta and Devil May Cry - games born from the same mentality, and with that same swagger. Streets of Rage 4 has all that and then some. This is more than a mere revival of a once-loved series. Streets of Rage 4 is quite simply the best of the bunch."

    https://www.eurogamer.net/articles/...ved-beat-em-up-gets-the-sonic-mania-treatment
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2020
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    SOR4 gekocht. Je kon hem al bestellen vanuit de Steam wishlist (10% korting).
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O nee hoor was niet opzoek daar naar.
    Nice op de Switxh kost de game overigens 22,49.
     
  9. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game staat ook op Xbox Game Pass.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Afzetters, jullie krijgen automatisch al die korting! ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja en had nog 2,56 extra gespaarde account korting dus kan een brood extra kopen dit weekend.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Vind ik wel duur brood hoor. Zeker van de appie? ^^

    Vroeger kon je het tegoed op je Steam account gebruiken om het aankoop bedrag te verlagen (restant betalen Ideal bijvoorbeeld), maar dat werkte deze keer niet meer. Dan maar helemaal met Ideal betalen. Is dit onlangs gewijzigd?
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De vrouw doet altijd de boodschappen dus geen idee hoe duur een brood is eigenlijk lol erg he. Als ik ergens een hekel aan heb is het boodschappen doen.

    Geen idee was mij vorige week ook al opgevallen toen ik FM 2020 kocht. Heb het toen ook maar helemaal via ideal betaald.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Die betaalpagina is ook veranderd, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat SoR 4 is wel tof zeg ben nu in stage 8.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    12 Mei.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Stoere trailer. Ik zie dat ie op alle platformen verkrijgbaar is. Jammer geen online coop. Dat zou nog eens een chaos opleveren! :D
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Overigens Streets of Rage 4 is vet geworden, maar The Ninja Saviors Return of the Warriors of te wel Ninja Warriors is ook een aanrader voor fans van het genre.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik zal Ninja Saviors eens checken. Ik vind SOR4 ook erg goed. In het begin vond ik de onkwetsbaarheidsframes van bosses niet leuk, maar na een tijdje leer je de moves en patronen van je tegenstanders beter kennen en is het ontwijken van aanvallen goed te doen. Vooral niet alleen maar aanvallen. Het lukt me nog net niet op normal difficulty om de hele storyline in "één sweep" te halen. Maar het gaat al steeds beter. Deze game heeft echt wel een scherp oog en snelle reflexen nodig en dat bevalt mij wel. En hoewel niet alle muziek even memorabel is, krijgt mijn oor bij bepaalde segmenten een spontaan orgasme. Dat stuk nadat je van de boot springt en net voor de boss... ! (The Pier)



     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2020
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Boss van stage 2 vind ik zelf persoonlijk de moeilijkste boss uit SoR 4.

    Yup vanaf die boot is muzikaal idd echt goed. Hoewel SoR 4 hier en daar echt wel beter had gekunnen hebben ze er toch eem goede game van gemaakt en laten zien dat er echt nog wel toekomst is in dit genre. Als de sales dat dan ook maar laten zien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina