1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Left for Dead meets Minecraft meets Starship Troopers. Dit lijkt mij extreem gaaf. Released op PC en Xbox. Is er iemand die DRG al speelt?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2020
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo... Die zat onder mijn radar, maar lijkt mij ook erg tof.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Had er al eerder van gehoord, maar ik ben niet zo van de Early Access titels. Full release versie begin mei verandert de zaak echter. ;)

    Jij speelt op de Xbox toch?

    Ik had al eerder
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2020
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, klopt op de Xbox. Ik ga mij eerst wat verder verdiepen in de game. 30 Euro is trouwens ook een leuk prijsje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik woensdagmiddag maar refreshen. Niks.
    Wel toffe games tho.

    Had even de nieuwe pagina gemist.. @Tyrant.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Een 360° trailer van een game. Ik had het nog nooit gezien. Erg gaaf gemaakt dit.
     
    Barbabravo en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Orgineel nooit gespeeld eigenlijk misschien in de toekomst deze remaster eens oppikken.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417






    Genre: ARPG (lite -> Darksiders Genesis)
    Release platform: PC/consoles.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2020
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    De nieuwe alpha demo van System Shock Remake is tot 15 juni te downloaden op Steam. System Shock is een psychologische SF shooter in een verre toekomst. Bioshock, die velen hier zullen kennen, was de spirituele opvolger van de System Shock serie.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Farm. Marry. Kill. Atomicrops.

    Het is zeker een maffe combinatie. Doet me conceptueel een beetje aan The Horde denken.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Deep Rock wordt steeds interessanter... Normaal vind ik die AngryJoe echt een zeikerd.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Rapid Fire is die gast die soms ook meedoet in het Angry Joe team. Hij is wel relaxt en zijn reviews zijn meestal erg compact.

    Deze titel is sowieso een purchase voor mij. Misschien nu nog even niet vanwege andere games, maar hij staat in mijn wishlist. Mooie verrassing uit de early access! Gave effecten trouwens in het spel. Aantal polygonen is nog niet eens zo overdreven hoog, maar het spel ziet er goed uit. Alsof de devs lang hebben nagedacht over wat de beste visualisatie is van elk individueel element en t.o.v. het geheel. Dat geldt voor lang niet elke game tegenwoordig. Veel titels zijn wel mooi, maar produceren ook veel grafische "ruis", waardoor je teveel wordt afgeleid van absoluut noodzakelijke gameplay / informatie.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2020
    Nol vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Over de kwaliteit van een subtiele tutorial...
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Oh, dit is ook nog uit de console bus gevallen. Kunnen jullie toch nog even voor het einde van de generatie Bioslock spelen. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Remasters zeker fijn, maar ik trek nog steeds die snelle idioten niet in deze game serie. Eerst Game helemaal grijs gespeeld op de Xbox 360 destijds, maar nu heb ik gewoon veel minder met dat Horror genre, zeker als het te snel gaat. Raadzaam om dit soort games niet te spelen als je moe bent. :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Het nieuwste aankomende deel in de Total War serie... Total War Troy. Eén ding is zeker: de gevechten vinden weer op een massieve schaal plaats. Alhoewel... ik vind het er minder indrukwekkend uitzien dan bijvoorbeeld een Total War Warhammer. Weet niet precies waar het aan ligt.

    De Epic Store is at it again. Op de release dag (13 augustus) is deze game gratis te downloaden. Daarna volle pont betalen. Cheeky basterds ook weer he.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2020
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Overcooked gratis te claimen in de Epic Games store.
    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit zegt mij echt helemaal niks. Is dit wat? Of eerder een filler game voor de volgende whopping klapper van je welste in de Epic Store?

    ========







    Deliver Us The Moon is a Sci-Fi thriller set in an apocalyptic near future, where Earth's natural resources are depleted. A lone astronaut is sent to the moon on a critical mission to save humanity from extinction. Steam review: "Ton of fun. No shooting but just walking and exploring while solving puzzles."

    Komt ook uit op de Switch. Spel nooit gespeeld, maar mooie trailer en interessante premisse. En de titel... heeft iets poëtisch. "Deliver us the moon". Dat klinkt hoopvol, alsof er iets legendarisch op het punt staat de mensheid verstrekkend te veranderen. Alsof de volgende ochtend ons ras herboren wakker zal worden. De start van een nieuw tijdperk. Maar het klinkt mij ook alsof de verwachtingen extreem hooggespannen zijn. En hooggespannen verwachtingen pakken zelden goed uit...
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2020

Deel Deze Pagina