1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die dus ook!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ziet er uit als Dark Souls met meer diepgang in de combat en veel betere graphics.
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Diepgang in de combat zie ik niet zo, in het filmpje noemt hij de combat zelfs one-dimensional. Maar ja, grafisch ziet het er echt super mooi en sfeervol uit, dus ik hoop dat dit wat wordt!
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Game is gemaakt door een kleiner team dan From Soft. Dit zou wel eens de toekomst kunnen worden; kleinschaligere teams die meer focused games gaan opleveren. Ik vind het persoonlijk niet erg, als de core gameplay loop op orde is.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Had niet hele filmpje gekeken. Denk dat je gelijk hebt. Misschien dat de animaties levender overkwamen waardoor combat dieper leek.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ga wel lekker 2k20en met backward compatibility op de ps5
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    27 Augustus release. Deze game had een erg goede demo tijdens het Steam Summerfestival 2020.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Desperados 3 uitgespeeld na 33 uur op Hard. Wat een ride! Ik ben blij dat ik voor Hard gekozen heb, want Normal lijkt me toch iets te makkelijk (minder enemies en makkelijkere enemies op een aantal plekken waar op Hard de moeilijkere variant staat). Dit voegt enorm toe aan het puzzelgehalte van deze game. Want eigenlijk is dit subgenre toch meer een real-time puzzelgame dan een strategy game.

    Dit is voor mij tot nu toe de GOTY, puur vanwege het plezier en de gameplay. Voor de mensen die bekend zijn met Shadow Tactics zal het een soort thuiskomen zijn, want in essentie is de game redelijk hetzelfde in een Cowboy jasje, maar op vele vlakken verbeterd. Je merkt duidelijk dat Mimimi beter is geworden in het level design en de gameplay wat meer gefinetuned is, maar ook de presentatie is weer wat strakker. Ook is er veel meer replayability in de vorm van speciale challenges en twee verschillende paden door een aantal missies. Voeg daaraan een nieuw type character toe die volgens mij uniek is in dit type game en je hebt een topper! Een klein smetje is misschien de naam. Eigenlijk is Desperados 3 al jaren geleden uitgebracht als Helldorados, en aangezien Desperados 3 een prequel betreft had een naam als Desperados: Origins o.i.d. beter geweest. Wellicht dat er nu mensen de game niet overwegen omdat ze deel 1 en 2 niet hebben gespeeld.

    @Tyrant Zeker een aanrader dus!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2020
    Tyrant, Killamonkey, Yellow 13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Huizen bouwen, om deze daarna weer af te fikken. Het houdt je van de straat zeggen ze. Alhoewel... je zonder huis wel weer op straat slaapt. Dus niet echt logisch. Waarom bestaat deze game eigenlijk? Waarom doen deze mensen dit? En waarom lees jij deze tekst? Wat doe ik trouwens hier? Nu ben ik in de war.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2020
    Gyrrack vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
     
    Daz, Zifnap en schijterwt vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Na Desperados 3 te hebben uitgespeeld (ik moet de challenges nog proberen) had ik zin om na jaren weer eens aan de Commandos games te beginnen. Te beginnen met Behind Enemy Lines. De laatste keer dat ik deze game gespeeld heb is een aantal jaren geleden, voordat ik met Shadow Tactics begon. In die tijd ben ik uiteindelijk in missie 8 gestrand geraakt en gestopt toen ik met Shadow Tactics begon. Nu heb ik met de vernieuwe mindset die ik in Desperados 3 heb opgepikt in zo'n 1.5 dag de eerste 9 missies gedaan en het valt me tot nu toe echt enorm mee! In mijn hoofd waren deze missies al veel moeilijker, maar nu ik eindelijk weet dat je kan quicksaven ga je er eigenlijk best snel doorheen. Nu weet ik dat de echte challenge de laatste 5 missies zijn, dus ik juich nog te vroeg. Maar we gaan hem uitspelen!

    Het blijft echter wel een briljante game, ondanks dat het ten opzichte van de nieuwe games van Mimimi wat stroef speelt. _O_

    Voor de sfeer hier een gave playthrough van missie 1:

     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2020
    Zifnap en Tyrant vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Cyndris vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Was zeker wel een tof spel. Tot 80% gekomen destijds. Maar het is gewoon te lang geleden. Weet niet of hier nog mensen op zitten te wachten. Is het is gewoon niet bekend genoeg.

    Beetje Psychonauts gevoel. Niemand speelde of kocht de game maar wel roepen hoe goed hij was.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toffe game die ik graag een keer in een remaster zou willen spelen. Hopelijk hebben ze ook iets aan die camera gedaan, dat was voor mij destijds een punt op momenten. En het feit dat sommige items in je inventory vast bleven zitten als je ze wilde verkopen. Inventory mag van mij ook wel op de schop, maar voor de rest laat ik mij verrassen met wat ze hiervan gaan maken. :)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik heb wel interesse in deze ook. Lijkt beetje op Fable toch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, maar beter imo en meer tempo plus betere combat. :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811


    Solar Crown sounds like corona
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    The veil between life and death is no more. Discover what lies beyond the world you know in the next chapter of the World of Warcraft saga--Shadowlands: Coming 2020. Learn more at http://worldofwarcraft.com

    Jaja, Assassin's Creed loopt al een tijdje, maar wat dachten jullie van World of Warcraft? Voor komend najaar wordt er gewoon weer een expansion aangekondigd en de naam is Shadowlands. Deze MMO is nog lang niet klaar met zijn spelers.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina