1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zit er ook al een tijdje op te wachten.

    En je moet natuurlijk ook wel de gameplay trailer laten zien. De game ziet er redelijk uniek uit wat gameplay en concept betreft:

     
    Zifnap, Servantes en B Tender vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2020
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Crysis Remastered voor Switch, video van DF.



    Hmmmm lijk me wel heerlijk om zo'n game portable te spelen :D!
     
    NuclearGoat en ageQned vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    LOOKS BETTER THAN HALO INFINITE
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup daarom ook aangeschaft.
     
    janter en Zifnap vinden dit leuk.
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Eindelijk een keer een goede shooter op de Switch :D. Doom en Wolfenstein zijn ook wel tof, maar die leveren zoveel in tov andere consoles en pc. Bij Crysis lijkt het behalve een veel lagere resolutie mee te vallen.
     
    janter vindt dit leuk.
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    @ageQned ; en hoe speelt die portable? :)

    @NuclearGoat ; hoe spelen Wolfenstein en Doom in portable mode? Ik zit te denken om een keer een Switch of Switch Lite aan te schaffen om juist zulke games portable te kunnen spelen. Is de framerate gewoon prima?
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb een Switch, maar ik kan hem eerlijk gezegd niemand aanraden, tenzij je echt dik into handhelds bent.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hmm nee voor Wolfenstein en Doom zou ik niet de Switch versie aanraden. Framerate kakt aardig in op drukke plekken en de graphics zien er echt niet uit.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn er überhaupt games waar de Switch versie wordt aangeraden boven een andere versie?

    De Switch is toch een beetje zwakke console technisch gezien. Je moet het echt hebben van de bekende Nontendo Exclusives.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    En strategy/indie games
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dit inderdaad. Een Civ VI zou ik eerder voor de Switch aanraden dan andere consoles.

    Maar de Switch moet je inderdaad alleen kopen als je veel met Nintendo games hebt, dan is het echt een top console.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Release op andere platformen volgt nog.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Daarnaast heeft Civ VI nog het voordeel dat de saves cross-platform zijn via de cloud. Je kunt dus lekker onderweg op de Switch spelen en bij thuiskomst verder gaan op de pc, bij wijze van.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    @janter

    Ik vind de game vrij goed spelen en voor Switch begrippen ziet de game er ook best goed uit. Maar goed het zal natuurlijk altijd minder wezen dan de komende ps4 en Xbox release. Maar puur beoordelend als je het echt als handheld game ziet en gaat gebruiken valt het me totaal niet tegen op soms wat lange loading times na.

    Vind de game iig beter draaien dan Doom en Wolvenstein.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Blasphemous: The Stir of Dawn - Introducing the Spanish Cast!




    Creative director Enrique Cabeza has cited the religious art and iconography of Seville, Spain as a major influence on Blasphemous' story and design. Cabeza has also pointed to Spanish painters such as Bartolomé Esteban Murillo, Francisco Goya, Jusepe de Ribera, Diego Velázquez and Francisco de Zurbarán, particularly noting significant inspiration from Goya's A Procession of Flagellants.

    The Stir of Dawn comes to Blasphemous as free DLC on Steam, Nintendo Switch, PlayStation 4 & Xbox One on August 4th! Meet the incredible cast of Spanish Voice Actors who have joined Blasphemous to provide Spanish language to both the base game and The Stir of Dawn DLC!
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2020
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heeft iemand Vampyr gespeeld? Is in psn sale, ben benieuwd naar de evt. ervaringen.
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    @ageQned ; klinkt goed!

    Maar ik wil juist de Switch aanschaffen o.a. om juist dergelijke shooters portable te kunnen spelen. Maar is een Doom of Metro bijv. matig in portable mode? Ik snap dat de gfx niet on top zijn, maar zou wel tof vinden als iig framerate vrij stabiel is. Maar dat is dus ook niet zo? Af en toe een framedrop is voor mij geen issue.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Carrion net uitgespeeld.
    Super toffe horror/puzzel game (simpele puzzels).
    Staat op gamepass en is maar 300 mb ofzo zeker checken!
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Crysis is redelijk stabiel qua framerate, maar Doom en Wolvenstein vind ik een drama. Metro weet ik niet die heb ik niet gespeeld op de Switch. Maar van horen en lezen is Metro ook nog wel redelijk goed.

    Maar goed eigenlijk is de switch niet de console/handheld voor shooters. Je moet toch vaker en meer water bij de wijn dan, dan je zou willen. Maar wat ik zeg Crysis is de eerste shooter die ik gespeeld heb die me heeft weten te verrassen op de Switch.
     

Deel Deze Pagina