1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mocht je graag bordspellen digitaal (online) willen spelen, kan ik je BoardGameArena aanraden

    Speel bordspellen online in je browser • Board Game Arena

    Hier kun je gratis een groot aanbod moderne populaire bordspellen spelen. Met een gratis account mag je voor de "gratis" games zelf een gamesessie starten en joinen. Voor iets van 5 euro per maand heb je een abonnement en kun je ook voor de "betaalde" games een speelsessie zelf starten.

    Hier staan wel wat minder spellen uit het Dungeon Crawler genre op. Het gaat vaker om bord en kaart spellen waarbij die als Eurogames worden geclassificeerd.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Interessant. Speel jij via die site ook bordspellen?
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet meer. Ik speel liever met vrienden en in de buurt zit een lokale spellenvereniging die eens per week een bordspellenavond met inloop houden.

    Tijdens de allereerste Lockdown toen er nog weinig bekend was van het virus spraken we met vrienden af in het weekend om via deze website te spelen. We gebruikten dan ook een laptop met Zoom om met elkaar te praten.

    Het is een fijne site en werkt heel goed. Je kunt de spellen die langer dan een half uur ook op twee manieren spelen. Realtime of turn based. Bij turnbased kies je de tijd die een spelers heeft om zijn zet te doen als hij aan de beurt is. Bijvoorbeeld 24 uur. Dan kun je eigenlijk net als met Wordfeud in je eigen tijd op je eigen tempo meerdere spellen spelen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Returnal versie 2.0. Eén van de beste games van dit jaar. Nu eindelijk met suspend cycle (save state) en photo mode!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    State of Play gaat zo beginnen.

     
    Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Helaas niks speciaals. Had nu toch wel een keer Hogwarts verwacht.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een nieuwe nieuwe Star Ocean!... bleh, dat ziet er niet uit!?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Little Devil Inside zag er geinig uit
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Little Devil Inside is inderdaad een van de titels waar ik sinds de eerste reveal al zeer benieuwd naar ben. De rest was een grote bagger, met als toppunt Star Ocean. Wat ziet die game er slecht uit.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Hello, Miners! We're proud to announce our biggest update thus far - Season 01: Rival Incursion. Yes, that's right, we are, for now, moving to do themed Seasons instead of just Updates. Season 01 includes four new primary weapons, a new challenging boss-fight mission, and we're introducing a major new addition to the game: the Performance Pass - our take on a 100% FREE Battle Pass. For us here at Ghost Ship, this feels like a significant moment, almost akin to how we felt launching into 1.0 last year. To celebrate this and to showcase all the cool new features and concepts, we've put together this 6 minutes long trailer narrated by Mission Control himself.

    SEASON 01 AND THE PERFORMANCE PASS The addition of the Performance Pass is to offer a regular cadence of cosmetics that are accessible to both new and long-standing players, as well as expand on the reasons to keep on mining - we gotta meet those quotas, Miners! The Performance Pass contains 100 levels of free unlocks for you to pursue - from tokens called Scrips that allow you to pick and choose from a Cosmetic Tree, to satchels of Credits and crafting materials, to brand-new Victory Moves, and even a FULL set of new Weapon Frameworks for every gun in the game - including the four new ones. RIVAL TECH DLC To go along with Season 01, there is of course also a tasty new cosmetic DLC Pack. The RIVAL TECH PACK will let you deck out your guns even further in style - this time themed to go with the all-new enemy faction introduced with the Update. Go have a look https://youtu.be/n4I_eS1_du0
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Een MP focused arcade extreme sports game die naar de kracht speelt van Ubisoft als developer? M.b.t. de mass events... het heeft wat weg van Fall Guys, maar dan op skis. Of met een rocket suit. Een ROCKET SUIT.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2021
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik ben skeptisch, en niet omdat het Ubisoft is, maar omdat zo’n MP focused game staat of valt met een actieve levendige online community, en daar heb ik gewoon mijn twijfels over bij veel van dit soort games, helemaal wanneer ze 50+ euro kosten.

    Ik zou het meer kans van slagen hebben gegeven als er een dikke SP ala SSX in had gezeten, want dan zouden veel mensen hem voor die mode de voordeel van de twijfel geven, maar ik vermoed dat velen nu eerst even de kat uit de boom kijken, en de vraag is dan hoe de game het bij de launch gaat doen, en hoe dat er na 3-4 maanden uitziet, qua online activiteit/community.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Daarom heeft het crossplay dan heb je daar niet zoveel last van.

    Riders Republic allows you to play with friends and create multiplayer sessions between all available platforms.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zifnap, Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Yes, gelijk gehaald. Kan ik in ieder geval Halo even proberen en nu Age of Empires IV doen, leuke maanden zo :D
     
    Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Forza Horizon 5.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    De vorige Horizons vielen me wat tegen maar op zich wel even leuk om te proberen ja.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Moet nog aan 4 beginnen zowat. :+
     

Deel Deze Pagina