1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Uncharted is wel veel meer linear dan AC natuurlijk.

    Batman Arkham Knight is op zich wel een leuke open world game met zoek en puzzel-elementjes, wat ook qua gameplay wel een beetje aansluit bij de AC games.

    Ik weet niet of je bij Far Cry nou ook zo’n ‘zoek’ element had in de gameplay.

    Op de Switch heb je natuurlijk Zelda Breath of the Wild. Dan moest je naar bepaalde wezentjes op zoek geloof ik.

    Vrij veel games met een (semi) open world hebben wel een sub-systeempje erin waarbij je shit moet zoeken/verzamelen.

    Misschien is Red Dead Redemption 2 dan ook wel een leuke optie, want dan ben je o.a. ook op zoek naar bepaalde dieren.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Check alle open wereld games van ontwikkelaar Ubisoft. Daar kom je de.komende tijd wel mee vooruit.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jongens toch, wel goed opvoeden. The Witcher 3.

    EDIT: Love the art book. <3

     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Inscryption bewijst weer eens wat voor geweldige games indie studio's kunnen afleveren. Dit zijn soms games door maar één developer gemaakt. Daar kunnen sommige triple-A studio's nog wat van leren. Inscryption staat overigens ook nog hoog op mijn lijstje om op te gaan pakken.
     
    Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Oorspronkelijke releasedatum: 7 november 2019 (Early Access)
    Ontwikkelaar: Ink Stains Games
    Ontwerper: Andrey Tsypaev
    Uitgever: HypeTrain Digital
    Platforms: Microsoft Windows, PlayStation 4, Xbox One, Mac OS, Linux, Nintendo Switch
    Genres: roguelike, Early Access, Avonturenspel, Adventure, Strategy

    Stoneshard neemt behoorlijk veel tijd voor zijn EA periode, maar elke nieuwe content uitbreiding maakt de game weer net iets gaver. Er is ontzettend veel oog voor detail in deze wereld en ondanks de HQ pixelachtige graphics brengen de animaties iets unieks op de tafel. Het geeft mij de indruk van een middeleeuws aandoende wereld, met beperkte fantasy elementen, waarin de hoofdrolspeler alles moet doen om te overleven en zich omhoog te werken op de ladder van macht. De natuur is in deze wereld nog steeds behoorlijk ongerept en dodelijk voor de onachtzame reiziger. Maar dat biedt ook mogelijkheden voor de nieuwsgierige en moedige avonturier...
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2021
    Garrett vindt dit leuk.
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Allright kerstvakantie komt eraan, zin om weer es een Ps4 game op te pakken. Vermoedelijk m'n laatste Ps4 game voordat ik full Xbox Halo ga.

    Twijfel tussen Last of us, Witcher 3 en Ghost of T. Offf iets anders?

    God of War en Horizon vond ik fantastisch, assassins creed vikings volledig ruk. En warzone ook top. Verder niks gespeeld.

    Wat raden jullie aan?
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    doorwerken
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Last of Us, 100%
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Aight en dan deel 1 of direct deel 2? Grote kans dat ik er maar één speel.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben je van plan straks een PS5 te halen? Dan zou ik Ghost uitstellen tot je die console hebt.

    Witcher 3 gaat ook weer een flinke (gratis) upgrade krijgen voor new-gen.

    The Last of Us SCHIJNT een remake te krijgen, maar is volgens mij nog een gerucht.

    Heb je Hades overwogen?

    Alle 3 de genoemde games zijn natuurlijk dikke prima.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    TW3 upgrade ook voor ps4? Denk eerder voor ps5. Maar het is zeker een goede game en vaak 75-80% afgeprijsd voor de complete bundel.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nee, maar wanneer je sowieso van plan bent dan neem ik aan dat je die PS4 versie gewoon upgrade en gaat spelen op PS5 …
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De Remastered editie van Last of Us is echt nog een parel. Kan prima mee nog. Uit verhaalsperspectief zou ik altijd deel 1 spelen. Als je direct begint met deel 2, dan mis je een hoop emotionele lading.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Uncharted 4
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ook heel tof @schijterwt
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben 1 van de weinigen die Last of Us niet veel aan vond....het einde is goed, maar ik vond het maar een saaie game.

    Ik zou Ghost of T halen als je inderdaad geen PS5 gaat halen. :F:
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vond TLOU ook weinig aan, maar ja, staat bekend als geweldige game met veel fans, dus dan ligt het aan mij …
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Zin in meer Xcom2 gameplay, probeer dan eens Phoenix Point. PP is niet persé de betere game, maar de strategische en tactische gelaagdheid is top notch.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2021
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Heb je deze al gespeeld? Las net een beetje de review in Gameplay Magazine, en de IGN recensie beetje bekeken, en lijkt qua gameplay leuk te zijn maar wat issues met characters en story. Scoort gemiddeld een beetje rond de 8. Vraag me alleen af of dit qua gameplay niet te hectisch voor mij is, als ik de beelden zo zie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heb alleen de demo gespeeld, maar ga deze ongetwijfeld nog een keer kopen. Je moet Riftbreaker niet voor het verhaal spelen. Idd bij vlagen erg hectisch, want het base builden houdt niet persé op terwijl je wordt aangevallen (niet continue overigens). Gave game, vooral omdat je deze combinatie van gameplay elementen weinig ziet. Ondanks dat de actie heftig is, is het base builden nog best uitgebreid. Weet eigenlijk niet meer of er moeilijkheidsgraden aanwezig zijn.

    Wanneer dit speltype je aanspreekt zou je ook They Are Billions kunnen proberen. In deze game ligt het tempo een tikkeltje lager. En er is ook een turn based game in dit genre waar je een dorp met een paar helden verdedigt. The Last Spell. Die vond ik ook erg goed, maar deze titel is wel nog early access.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina