1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb een beetje hetzelfde :+. Ik had een Series S gekocht, omdat ik dacht PS5 is sowieso wel eerste half jaar uitverkocht (blijkt de eerste 1.5 - 2 jaar te zijn).
    En wil wel al soort next gen experience (en geen straaljager PS4 Pro meer) en Xbox wil ik er altijd naast hebben eigenlijk, maar nu bevalt mij de Series S zo goed..
    Dat ik misschien wel liever een Series X wil dan PS5, geef ik die S wel aan mijn vriendin ofzo :+.
    En dan een goedkopere PS5 Slim als die ooit uitkomt voor de exclusives die ik dan heb gemist.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou niet voor beide duurste consoles in dat geval gaan. Dus de combinatie van de S en PS5 is dan voldoende. Maar wanneer je niet zoveel tijd hebt om te gamen is het mogelijk beter om voor één console te kiezen, desnoods voor jezelf en de S voor de kids. ;)

    Dat en wat Yi-Long opmerkte: alleen voor de nieuwe top generatie gaan wanneer je een 4K tv bezit, anders is die hardware power toch een beetje weggegooid. Een redelijke 4K tv hoeft overigens tegenwoordig niet meer zo duur te zijn, maar dat hangt natuurlijk helemaal van je budget af.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2022
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    S houden en PS5
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom zou je enkel een PS5 willen voor exclusives? En niet bv de specs of de controller?

    Vooral die Gamepass is wel echt nice bij Xbox. Maar verder is het niet dat de PS5 inferieur is ofzo
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb nu sinds een paar weken een Series S en voor het geld (icm goedkoop gamepass) is het echt een goede deal maar de PS5 zal toch mijn voorkeur blijven houden. Controller is voor mij zo veel fijner dan die van de Xbox en kan ik ook totaal niet aan de interface van de Xbox wennen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    En zo geweldig is die gamepass nou ook weer niet, alsof je al die games gaat spelen (nee) en 80% is troep en die exclusives halen t niveau niet van sony.
     
    Yellow 13, Killamonkey, Jorrie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.759
    TROEP
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is ook maar net wat je verwachting is. Heb er ~€100 voor 3 jaar voor betaald en heb al best veel Forza Horizon 5 gespeeld en ook The Gunk uitgespeeld. De laatste game had ik normaal gesproken nooit gekocht/gespeeld maar was wel een aangename verrassing. Vandaag komt Mass Effect LE in de gamepass en daar heb ik ook nog nooit een deel van gespeeld maar altijd wel willen spelen. Als het de komende jaren zo door gaat haal ik die €100 er ruimschoots uit

    Maar idd qua exclusives komt het niet in de buurt van wat Sony de komende jaren gaat uitbrengen
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dit.

    Ik zou nooit de normale maandelijkse abonnement betalen voor Game Pass omdat het met het aantal uren gamen dat ik per jaar doe het niet waard is. Met de Live Gold upgrade deal is het in mijn ogen een geweldige service. Als je slechts twee of drie games per jaar speelt haal je dat geld er al makkelijk uit.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voor die prijs is het echt wel bang for bucks.
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Bedankt allemaal voor jullie meningen/reacties. Ga naast de Series S voor een PS5. Best of both worlds.
     
    Yellow 13, Jorrie, Tim en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    iemand die gaat voor mijn advies

    mooi tijd niet gezien
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Voor de aanbiedingsprijs waar velen van ons er nu gebruik van maken (destijds upgrade voor 1 euro van Gold naar GP Ultimate) is het idd een prima value for money service, waar ik veel plezier aan heb beleefd.

    Maar voor de reguliere prijs is het voor mij gewoon ‘te duur’, dus voor dat geld koop ik de games die ik wil spelen liever gewoon in de aanbieding.

    Als ik kijk naar de games in GP die ik echt langdurig gespeeld heb de afgelopen 2 jaar, zijn dat er maybe maar een ruim handjevol. Dragon Quest Builders 2, DQXI, Forza Horizon 5, Two Point Hospital, Call of Duty 4 (heb de game al op PS4 maar speel hem laatste tijd liever via Xbox), F1 2019 (een seizoen), en het geweldige Hades. En nu Scarlet Nexus.

    Als je dat rijtje games afzet tegen abo-kosten dan had ik die games in principe ook gewoon in een sale kunnen kopen, laten we zeggen rond de 20 euro per stuk.

    Het is natuurlijk mooi, zo’n gigantisch aanbod, maar uiteindelijk kun je toch maar 1 game spelen in je tijd.

    Als zo’n jaar GP Ultimate voor 60-70 euro voorbij komt, dan prima. Is het duurder dan dat dan skip ik. Zovaak speel ik toch niet online.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    70% van mijn gamelibrary zou ik ook te duur vinden voor de oorspronkelijke launchprijs dus dat is een beetje een manke vergelijking niet?

    Die 1 euro aanbieding is fantastisch en dat maakt het zo bang for bucks dus.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik gaf toch duidelijk aan dat GP voor de aanbiedingsprijs het waard is. Voor de volle mep (voor mij) niet. En zoals gezegd, dan koop ik die games waar ik interesse in heb liever in een sale. Maar die zou ik idd ook niet voor full price kopen.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zou op een later tijdstip voor een PS5 gaan, dan kan je de toppers die er nu aan zitten te komen waarschijnlijk ook voor 35 euro of minder aanschaffen. En heb je ook daarop een leuke back log. Voor een single player game blijft de ervaring immers toch hetzelfde, dus dat maakt niet zoveel uit, zonde om daar de hoofdprijs voor te betalen.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Helemaal nu iedere PS5 exclusive 70-80 euro nieuw kost.
     
    Nol vindt dit leuk.
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Leuk maar waar kan ik PS5 coppen dan
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Weet niet of Sasuke een PS4 had, maar als je PS5 koopt en PS+ dan krijg je er teringgoede games voor waar je nog lang genoeg zoet mee bent.

    PS5 MASTERRACCEEEE
     

Deel Deze Pagina