1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    PC release PLEAZ! Prachtige grafische stijl IMO. Gerucht is dat Final Fantasy Tactics dit jaar ook een re-release krijgt. Hopelijk met een moderne touch up.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Over strategie games gesproken. Crusader Kings 3 is uit voor de consoles. Is het wat?



    Ik heb hem zelf al gedownload, maar moet even een moment vinden om door de stevige tutorial te werken.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Op de PC: ja. Maar ik ben dan weer erg benieuwd hoe zo'n complex strategie spel (want CS3 is er wel eentje van de bovenste plank op dat gebied) bestuurt op een console.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Ooh, een immersive world sim van een aantal ex-Arkane devs. Snufje Fallout/Wasteland wereld, een lepel Max Payne slomo shoot dodge en een handvol Commando's team abilities. En dan in een levende wereld, met meerdere oplossingen bij situaties? Very nice! En erg uniek.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705

    Een uiterst rustige Mack die redelijk tevreden is over de game. Veel cringe, slechte karakters, teveel loot onder andere, maar zeer tevreden over de game in grafisch opzicht. Ook tevreden over de over world, het nieuwe systeem om door de game te komen. Verhaal vind ik overigens net als Mack ook niet bepaald om te pruimen. Heel veel irritante karakters en momenten. Tina is eerder storend dan leuk, wat Mack ook benadrukt. Hij blijft rustig in de review en maakt hem ook kalm af. Beetje pijnlijke arm nog van die overval op zijn moeder denk ik. Hij viel de overvaller aan namelijk en verbrijzelde zijn arm. Wel een top gast als het gaat om zijn omgang met zijn fans en de persoonlijke noten die hij deelt. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2022
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Wie de fuck is Mack joh, haha.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Haha, de man achter bovenstaand kanaal.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ben je weer over jezelf aan het praten, Yellow? ;)
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, als je Tina niet leuk vind als side-character in Borderlands, dan ga je een volle game met haar in de "hoofdrol" ook niet trekken.

    Persoonlijk vind ik Tina juist wel erg tof, enige reden waarom ik juist wel deze game ga aanschaffen.....maar ik wacht effe op een sale. Nog teveel andere games te doen.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inmiddels ben ik ook door de saaie proloog heen. Duurde even voordat je echt aan de slag kunt gaan. Inmiddels een paar side quests gedaan en die zijn net als Cyberpunk gewoon beter dan het hoofdverhaal. Mag nu een bloemetje overhandigen aan een lesbienne van een andere lesbienne. Game doer moderner dan de andere games uit de serie en ondanks Tina, die bij side quests niet te horen is, staat mij dat wel aan. Als je dus door de iets te lange proloog heen bent, gaat de game van een 7 naar een 8 plus. Netjes hoor. :thumbs:
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Weird West is zeker "weird", maar waarschijnlijk ook één van de uniekere games die dit jaar uitkomt. Open world RPG met adventuring invloeden.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2022
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Release: Ergens in 2022.
    Ontwikkelaar: Half Human Games
    Uitgevers: Half Human Games, Electronic Sheep Games
    Genres: Rollenspel, Indie, Actiespel, Avonturenspel, Strategisch videospel, Schietspel, Adventure, Strategy
    Platforms: Nintendo Switch, Microsoft Windows, Mac OS

    Prologue demo is nu uit op Steam. Dwerve combineert tower defense elementen met een dungeon crawler. Interessante combo!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    [​IMG]


    Wat een moeite hebben ze in deze uitvoering van de games gestoken. Heel veel grafische updates en andere verbeteringen. En loopt soepel en snel. Een stuk betere box lijkt het dan Harry Potter. Nice, nice, nice. :9
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wel veel meer open world shenenigans.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Chrono Cross. Nooit gespeeld, is het wat? Die framerate though. Die is ook duidelijk overgenomen uit 1999.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja en nee. Pas nog de PSX versie gespeeld met upscaling.

    Het spel.wordt alom geprezen en ik snap.wel waarom. De muziek is heel goed. Veel.speelbare karakters en het verhaal zeker I.c.m. verhaal van Chronotrigger is heel goed. De graphics waren destijds zeer goed met de beste FMVs van de PSX.

    Maar er zitten ook zware minpunten voor mij in.
    -Er zijn teveel partymembers
    Hierdoor hebben ze amper tot geen verhaal de meesten. Ook zijn ze niet echt uniek op een enkele aanval.ma in combat.
    -Er zijn meerdere keuzes in het verhaal. Afhankelijk van de keuzes zul.je sommige party members wel of niet krijgen. Meerdere playthroughs nodig om ze allemaal vrij te spelen.
    -Het verhaal gaat door op Chrono triggeraar de meeste personages uit dat spel kom.je niet tegen of hoorje niet van hoe het verder ging met ze.
    -75 procent van het verhaal wordt pas in de laatste 5 procent van het spel uitgelegd. Het overgrote deel.van het spel heeft dus weinig verhaal.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat bevalt goed en werkt ook goed. In Lord of the Rings werkte dat al mooi. Alleen jammer dat je Lego LOTR nog niet digitaal kunt kopen. Hij is alleen fysiek BC. =( Lego Hobbit is kut omdat niet alle films erin zitten. :mad:
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vooral de laatste vind ik wel een struikelblok, want dan speel je dus 36 uur voor een payoff in de laatste 4 uur ofzo. Maar zo'n framerate, ondanks turn based combat, vind ik persoonlijk ook niet kunnen. Dus misschien moet ik ooit eens de emulatie proberen.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Mogelijk interessant voor sommigen hier... Cohh is na de 5.0 update gestart met een nieuwe X4 playthrough.
     

Deel Deze Pagina