1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Klopt en dat bewijst de nieuwe WoW uitbreiding wel. Die is vele malen beter dan de vorige drie of vier en dat zou hoop moeten geven voor Diablo 4. Blizzard heeft met WoW voor het eerst in jaren eindelijk eens door dat ze wat vaker naar een gemeenschap moeten luisteren als het gaat om opbouwende kritiek. En dat resulteerde in de uitbreiding Dragonflight al op meer terugkomende sociale aspecten, waarbij je weer ouderwets moet communiceren om tot een eindresultaat te komen.

    Diablo 3, om daar even op in te haken, werd snel saai, helemaal als je al Torment VI solo kon doen en mensen zich openlijk afvragen waarom je in leven blijft. DB 3 was naar het einde toe ook makkelijk te leren en te beheersen. Als je de lage standen solo kon doen zonder dood te gaan, kon je de hogere ook solo doen als je betere gear had van de lagere. Het ging gewoon te snel, waarbij later ook Torment VII tot en met XII werden toegevoegd.

    Hoop echt dat Diabo IV daarom ook iets nieuws probeert. En na die blamage met die mobiele app denk ik dat Blizzard het liever niet riskeert dat de gemeenschap, aandeelhouders en investeerders cringe voelen. Dat kost geld en na de eerste cinematic en de eerste gameplay beelden heb ik er wel vertrouwen in nog. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Pass. Game zit straks weer vol micro transacties toch? Hebberige hoeren zijn het. Blizzard is echt kut geworden
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    net als het bedrijf waar je werkt, de appie, de lokale slager, de febo, de amsterdam arena, de oliebollentent, pas op dat ze geld aan je willen verdienen hoor. allemaal kut!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goed punt van Reck. Al die bedrijven proberen geld aan ons te verdienen. Maar ik begrijp wel waar Killa op doelt. Soms gebeurt dit op een ontzettend invasieve manier, alsof het door je strot heen wordt geduwd. Daar heb ik ook moeite mee, maar niet dat men een commercieel model hanteert. Voor niets komt de zon op. Wel wil ik ergens het gevoel hebben dat al dat verdiende geld ook ons als consument (of gamer) ten goede komt. Hogere kwaliteit, betere aanbiedingen, whatever. Dan besteed ik met plezier. De fabrikant investeert in de consument, en de consument investeert in de fabrikant. Maar wanneer ik het gevoel krijg dat er alleen roofbouw van mijn favoriete bezigheid wordt gepleegd haak ik ook snel af.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2022
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Ik betaal liever 200 euro voor een goede NBA2K of Fifa dan al die gare games van nu waar het geld achteraf wordt verdiend
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Geef me gewoon klare game voor 7 tientjes jongen. Wat moet je met al die season passes, eindeloze dlc, cosmetische meuk en exclusieve karakters. Ik word oud geloof ik. Wel waarom ik van Sony hou. Maken gewoon gruwelijke singleplayer games met kop en een staart.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Waarom zou een goede NBA2K zo fucking duur moeten zijn? Zodra je fatsoenlijke graphics en goede gameplay hebt, zoals nu met 2K23, kun je daar in principe de komende 4-5 jaar gewoon op voortbouwen. Paar kleine tweaks, roster-updates, klaar.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    WE LEVEN IN ANDERE TIJDEN NU
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Boeiend, staat straks toch op Game Pass als MS eindelijk Activision over heeft genomen.

    ALLES OP GAME PASS!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    IK BUK VOOR GAMEPASS
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    GAMEPISS?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Hebben we hier op XBW een ‘game uitgespeeld-topic’? Iig, ik heb weer eens een game uitgespeeld… we gaan terug naar jaar 2004-2006 denk ik zo uit men kop en dan pakken we de add on van Doom 3… juist ja!!!: Doom 3 Ressurection of Evil!

    Wat zal ik zeggen, een korte conclusie: het is gewoon Doom 3 alleen weet je hoe alles in de game inmiddels wel werkt. Graphics zien er nog steeds goed uit en de sound is nog altijd sterk. Qua schrikmomenten viel het wel mee, al zat de spanning er altijd goed in. Vraag me zelfs af of er wel nieuwe enemies in zaten…

    Tot slot, die nieuwe wapentoevoeging (soort gravity gun uit Half Life 2) deed ik maar weinig mee. Grappig, maar de gameplay is naar mijn idee te snel om dat ding vaak te gebruiken + de Switch controls (ja ik speelde ‘m op de Switch, voornamelijk in handheld modus) zijn er niet voor gemaakt. Kortom, lekkere knalgame mensen!

    hmmm… misschien een ‘ken je deze nog?’ topic starten?
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Dwarf Fortress en Chained Echoes. Twee top releases deze week, met hoge aanbevelingen in het genre. De tweede titel uitgebracht door Deck13, ook wel bekend van Crosscode.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2022
    MAD 1976 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die eerste lijkt me niks, maar de tweede wel vanwege een hoog nostalgisch gevoel naar oude, meer klassieke tijden in gamen. Even verder bekijken... :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Begonnen aan Halo 3 ODST. De game weergeeft op een juiste manier de vernaggeling van de stad weer. Good job! Tot nu toe erg vermakelijk, vooral ook omdat je in verschillende rollen speelt en een keer niet de Master Chief (althans so far). Graphics zijn wel (uiteraard) ietwat verouderd, maar kan er altijd mee door. Valt me toch op dat de Halo games altijd grote en vrij lege ruimtes in de levels hadden haha. Soms kom je een ruimte in een desbetreffende map tegen waarbij je denkt van ‘deze map lijkt sprekend op waar ik net hiervoor ook liep’. Achja, is vast en zeker een game die weer lekker weg knalt.
     
    ArtificialFaith, Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En die janter gaat maar door en door. ;)





    En nog een management sim, ditmaal in de ruimte. IXION, Startopia on steroids. Of... Frostpunk in space zoals de makers het noemen. Jongens, wat een sfeer. Zo doe je een intro van een game. Muziek door Guillaume David, die ook de soundtrack van Mechanicus componeerde. Had het kunnen weten. <3
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2022
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Maar wat is IXION....?






    Wat een prachtige games de laatste tijd weer jongens.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi hè dat de Pandemie praktisch voorbij is!? :D
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het is altijd een goede tijd om te gamen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bijna altijd, maar blij inderdaad dat de devs weer mooie dingen kunnen maken zonder al teveel beperkingen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina