GT 7 moet ik nog afmaken. Zijn de beloningen voor gewonnen races uiteindelijk al verhoogd??? Meende van wel, dat is dan ook een goed excuus om de game weer eens te spelen.
Game is uitgebreid met meerdere dingen zoals weekly objectives. Daar valt ook wel aardig wat geld uit te halen.
Thanks man. Zal hem gelijk even downloaden. Eerst maar eens Heat afmaken en hopen dat The Crew en Forza Motorsport afdoende gerepareerd worden.
Er is nu een soort glitch waarmee je anderhalf miljoen verdient in 20 minuten. Dus nu heb ik wel zat geld.
Ik wacht nog even tot ik gewoon maandelijks geld kan verdienen in de game zonder dat ik er wat voor hoef te doen en andere spelers dat dan deels voor mij betalen
Maar waarom moet je eigenlijk zoveel miljoenen hebben dan? Kan je niet verder in de campaign omdat een specifieke auto niet gekocht kan worden ? Of is het doel dan om letterlijke alle auto's te kopen? Snapte hem niet zo goed. Heb nergens problemen mee bij GT7 maar dat had ik al niet.
Oh ik vind het wel lekker om genoeg geld te hebben zodat als je een leuke auto ziet het zonder probleem te kunnen kopen @Tyrant, welke is dat?
Man man man wat was dit een mooie tijd. Een tijd waarin Xbox bosses even een tattoo gingen showen aan alle mensen in de wereld. Met een releasedate nog wel. Heerlijke nostalgie (moest er aan denken nadat ik zag dat Skate ook tattoo’s heeft) Binnenkort @Reckuuza tattoo met releasedate van nieuwe roadmap van XBW inu?
Benieuwd wat hun gemiddelde kijker is. Ze lijken zich echt steeds meer op tieners of zwakzinnige te richten. Inhoudelijk ook echt zwaar achteruit aan het gaan.
In GT is het altijd wel leuk om gewoon auto's te verzamelen en aangezien er best wel wat auto's zijn die 10 miljoen+ kosten is het met normaal spelen eigenlijk niet te doen om alle auto's te kopen
Heel vreemd misschien, maar in racing games vind ik het vooral belangrijk dat het daadwerkelijke racen leuk is. Zoals in Driveclub en Project Gotham Racing. En Dirt Rally 2. Ik vind het racen in GT en ook in Forza Motorsport vaak gewoon te steriel, dus er zit weinig gevoel van snelheid in, weinig risk/reward balans wanneer je je auto door een bocht gooit, en als je gewoon netjes binnen de lijntjes kleurt dan rij je vanzelf wel rustig naar voren. Als je dan je plezier moet halen uit het grinden om voldoende cash te verdienen om auto’s te unlocken/verzamelen, tja, dan is het meer een ‘verzamel’ game. Kan ook leuk zijn, maar in race-games vind ik het wel belangrijk dat het gewoon leuk is om te spelen, ipv 10 minuten rijden en dan blij zijn met de reward. In Driveclub genoot ik echt van het spelen zelf, dus zelfs al eindigde ik 6de of 8ste of whatever, dan nog had ik in die minuten voor de finish genoten van de daadwerkelijke sensatie van de gameplay. Er gaat weinig boven het gevoel van de Ferrari California in Driveclub over een natte Japanse mountaintrack gooien. Of een cleane race in Dirt Rally 2. Dat heb je gewoon vrijwel niet in GT of Forza.