[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Die filmpjes van hem blijven hersenkrakers. Jeetje
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.263
    Leuk Bevonden:
    2.925
    Vind vooral de stiltes die hij soms laat vallen echt geniaal, juist getimed, subliem.

    Als je die eruit knipt is elke video 25% korter.

    Stapte tijdje terug in de auto en toen starten via bluetooth opeens zo'n video van hem.
    Vriendin vroeg zich wel af wat ik in godsnaam aan het luisteren was.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2024
    janter, Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    ik weet niet hoe ie t elke x flikt maar die stiltes brengen bepaalde irritaties bij mij naar boven die ik nog nooit gevoeld heb
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Stilte(s) voor de storm.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Zal ik een dummy van hem laten maken en die naar je toesturen?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435


    Rebirth demo playthrough. Ik heb maar een paar stukjes gekeken om mijzelf niet teveel te spoilen. In dit gedeelte van het spel wordt veel tijd besteed aan de ontwikkeling van het karakter Sephiroth (tevens speelbaar). Dood's score: 10/10. Altijd leuk om iemand zo enthousiast te zien. Rebirth ziet er weer zo gelikt uit, minstens op het niveau van Remake en beter zelfs. Muziek = chef's kiss.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435


    Final Fantasy 7 Rebirth vs. Original - Nibelheim Flashback Scene Comparison.
    Let op: spoilers natuurlijk. Maar interessant om die evolutie te zien tussen de OG versie 1997 en Rebirth versie 2024. In de basis hetzelfde, maar toch ook zo verschillend. Soms door de toevoeging van een 1st person view. Sowieso met veel meer cinematics in versie 2024. Die laatste scene in de vuurzee blijft een imposant moment en een belangrijk keerpunt in het verhaal. IGN laat overigens niet alles zien. Het gevecht tegen die twee monsters in het begin doe je wel degelijk ook zelf in versie 2024. Seppie molt de eerste (filmpje), jij de tweede (gameplay).
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2024
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik moet zeggen dat die remake van FF7 heel vermakelijk is. Pittig, maar vermakelijk. Boss gevechten moeilijk, de rest viel wel mee. Alleen vraag ik me nog wel af wat hier zo anders aan is dan die FF7 remake. Seppie is wel een ultiem karakter. :eek:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Anders als in? Dit is in ieder geval deel 2 van het verhaal, een continuering. Wat ook anders is dat de game in deel 2 nu eindelijk free roaming toelaat. Op een grote wereldkaart. Dat was in deel 1 van de Remake nog niet. Remake was best beperkt in hoeveel grond je kon verkennen. Op zich prima omdat de focus dan erg op het verhaal komt te liggen, maar het echte avonturieren op een wereldkaart begint pas buiten de muren van de stad. Dat was in het origineel ook zo. Verder zien de graphics van wat ik tot nu toe gezien heb er nog steeds erg puik uit. Wederom, de Remake was beperkt in scope dus daar kon dat gemakkelijk. Maar als het FF team dat kwaliteitsniveau volhoudt in de buitenwereld ben ik serieus onder de indruk. Ik kan dat natuurlijk nog niet 100% bevestigen omdat de demo van Rebirth ook zijn eigen beperkingen heeft en de YT compressie van de filmpjes niet altijd alle details mooi scherp weergeeft. Maar ik heb wel de indruk dat het hele zaakje soepeler draait in tegenstelling tot Final Fantasy 16. Beter geoptimaliseerd. En dat hoop ik stiekem ook, want FF16 vond ik nou niet bepaald lekker draaien op de PS5 (voor mij een reden om op de PC versie te wachten). Nee, ik heb zeker hoge verwachtingen van Rebirth. Dat is wel duidelijk. ;) Maar FF7Remake vond ik ook fantastisch, dus dan is het "slechts" een kwestie van de succesformule kopiƫren naar deel 2. Ik hou i.i.g. mijn vingers gekruist. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2024
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Bedankt voor de toelichting. Met die controller die vanavond zou moeten komen, gaat het wel goed komen een keer. :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.716
    Leuk Bevonden:
    4.905
    Dredge gekocht in een opwelling. Geinige game met her en der al wat duistere ondertoontjes, haha. Speelt heerlijk op deckie
     
    Tyrant en Zifnap vinden dit leuk.
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.831
    Leuk Bevonden:
    852
    Vind het ergens wel jammer dat er difficulties in zitten. Niet echt des Team Ninja..
    Dat is voor mij echt de USP van hun games. Nioh 1 en 2 zijn nog moeilijker dan FromSoft. Wo Long was ook nog vrij pittig, maar had meer een Sekiro achtige playstyle met parryen die mij veel beter ligt.


    Deze bossfight is misschien wel de lastigste ooit in een Soulslike die ik heb gedaan.

    Als er difficulties in een game zitten dan begin ik vaak op medium, maar als ik 3x doodga dan gaat die al naar easy. Dan heb ik liever geen difficulty en gewoon beter worden.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Heb je de OLED of de versie daarvoor?
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.716
    Leuk Bevonden:
    4.905
    OG mothafuckaaaaa.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Draait ie ook Batman Arkham Knight? ;)



    Opgenomen in maximaal 8K, mocht je scherm het aankunnen. Negen jaar geleden, in UE3 gemaakt. Daar kan menig developer nog iets van leren. :cool:
     
    lwn vindt dit leuk.
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik hoor daar ook wel goede verhalen over.
    Het schijnt dat Yellow pas ook aan het dreggen is geweest in Israelisch vaarwater. Misschien wel een goed idee voor aankomende dlc.
    Duistere ondertoontjes zitten daar ook wel in dan denk ik:thumbs:.

    Met Dave the diver hebben ze ook al zoiets gedaan natuurlijk. Dat het modderschip even langskomt en is wel free content zelfs dacht ik te lezen.
     
    janter vindt dit leuk.
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    8.873
    FAR: Lone Sails uitgespeeld wat een winning streak
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.758
    Leuk Bevonden:
    9.111
    Wat vond je ervan?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Probeer het vervolg maar niet, dat is een stuk minder en heel veel van hetzelfde. Het deel wat jij gedaan hebt is wel erg goed, zeker naar het einde toe erg spannend.
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina