1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus, of iemand heeft hen getipt over deze thread, of dit was gewoon een trucje om sneller te verkopen.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe laat heb je hem daar besteld, en heb je daarna wel/niet een verzendbevestiging gehad?
     
  3. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0

    ja eerst een mail met dat hij verzonden is, en dit is een tweede mail ;)
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En wij profiteren ervan, Einstein.

    Heb bij vorige releases ook gezien dat mensen bonnetjes gingen plaatsen met alle details erop. Dan wordt het ook lekker makkelijk om de betreffende winkels te achterhalen en een boete uit te delen. Dus met dit soort gedrag (alle gegevens van de zaak waar je de game kunt kopen posten) schiet je jezelf alleen maar in de voet.
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die mail dan nog niet, laatste mail is dat 'ie is verzonden.
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik profiteer pas als ik hem ook eerder heb.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja de game wordt wereldwijd de 20ste pas verkocht, dus vind het best terecht.
     
  8. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Profiteren, wie zegt dat gamesync de game ook daadwerkelijk vandaag verzend en niet tot na het weekend wacht en gewoon claimt dat TNT post er langer over deed? dan hebben wij maar weinig te zeggen.
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die manier heb je alleen maar kans dat steeds minder winkels hem voor de release gaan verkopen, omdat als iemand een bonnetje op internet zet er natuurlijk veel meer mensen gaan langskomen. En als de distributie er dan achter komt dat het al verkocht word, kunnen ze in de problemen komen. Hoe weet ik niet maar ze zullen het best wel te horen krijgen.
     
  10. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat gaat echt niet sneller als alle gegevens hier gepost worden :)

    En je weet nooit wie er meeleest. Zeker op zo'n groot forum als XBW.

    Met ervan profiteren bedoel ik niet alleen die ene site maar alle winkels die de game stiekem voor de release verkopen waardoor wij de game eerder kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2011
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de envelop staat een datum van verzenden, dus op die manier kan je zo zien of ze het wel of niet voor het weekeinde verstuurt hebben.
     
  12. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar net alsof we daar iets tegen zouden kunnen doen.
     
  13. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt wel verzonden hoor. Anders gaat hij niet zeggen dat de mails niet openbaar mogen worden gemaakt en het bericht van facebook verwijderen.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je weet inderdaad niet wie er meeleest. Het is iedereen duidelijk dat Gamesync eerder verstuurd. Ziet iemand van microsoft dit, dan is een belletje naar Gamesync snel gemaakt. Zeker als er dreigementen van een boete worden gemaakt, dan dimt Gamesync wel in. Dus dan zal je toch gewoon moeten wachten. Ik heb hem zelf bij yourgamezone besteld. Ik heb wel geduld tot de 20e hoor. De tijd dat ik alle winkels langsging is al jaren voorbij.
     
  15. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja we zien wel :+
    Heb nog een keer een mail gestuurd naar 3 MM's in Rotterdam :emo:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan moeten ze zich maar aan streetdates houden. Veel winkels krijgen de game maandag pas, hoe eerlijk is dat?
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gamesync zal wel een postzak hebben die iedere dag door TNT wordt opgehaald of ze brengen hem zelf naar TNT. Maar ze zullen heus maar 1 keer per dag alle bestellingen verzenden. Als je nu een spel zou kopen, dan zou die ook vandaag verzonden worden. Dus hoewel je een verzendbevestiging hebt gehad, geloof ik best dat de postzak nog op het kantoor van Gamesync ligt. Die Gears bestellingen kunnen ze er dus weer uithalen als ze narigheid verwachten.
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    GM Arnhem Jansplaats heeft hem ook, maar doet hem echt niet in de verkoop.
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ff weten?! Ik heb hem daar ook besteld namelijk :)
     
  20. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamesync heeft 2 mogelijkheden, de game toch versturen en een boete riskeren, wat ik denk dat wel meevalt voor kleinere gameshops, of gewoon toegeven dat de game pas dinsdag komt.

    achja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina