1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga iedereen vast een ding verklappen, een betere game als GoW 1 zal dit NOOIT worden, er zitten veel en veel te veel ongebalanceerde dingen in de game die voor veel spelbederf zullen zorgen.

    heb het over de multiplayer dan.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    In gears 2 had de host zelfs extra aim assist. 8) Dat spel zit echt slecht in elkaar. Ik hoop dat er iemand ontslagen is daar. :+

    Noem één ding :{
     
  3. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Door de sawed off shotgun vernield het hele "clanwar system" + de ghost camera + private chat etc idem, public matches tja, spawnkillen is heel gewoon.

    Kijk in mijn ogen was gears of war 1 gewoon zo goed door de solide multiplayer wat leuke matches gaf, helaas is in deze game alles om een competatieve scene er uit gehaald, dit is mijn mening. kijk er zijn goede verbeteringen zoals de sniper enzo.. maar die sawed off shotgun slaat echt nergens op.

    Waarom zou je met een gnasher shotgun in execution ook maar proberen iemand met een sawed off in cover te killen.. tis gewoon het wapen slaat nergens op.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hhahah ja.. Ik speelde altijd met dezelfde gasten waar van 1 altijd host was. gelukkig was hij niet zo goed maar de connectie voor mij echt lekker. Wat ik kut vond aan gears 2 was de lag in 60% van de potjes en het 2piecen tot TU 4 (?)..

    Maar ik vond het beter dan Gears 1, cmon. Gears 1 was geweldig, maar Shotgun/Sniper Fest. Zo ongebalanceerd dat eigenlijk dat de enige 2 wapens waren die ertoe deden. Ja, leuk die shotgun battles, maar tactisch aspect? Niet aanwezig.

    Gears 3 Beta was voor mij 1 en 2 verbeterd, alle ergernissen eruit. Alle wapens moeten nu perfect zijn denk ik. Heb met de Lancer gespeeld, awesome, Retro Lancer, awesome, Hammerburst BEEEEST, zo sterk en nauwkeurig. Kan echt niet wachten om te spelen meer. Beide shotguns blij mee.

    I love the Sawed Off.. 4 kogels, eeuwige reload, ziet hem van ver aankomen, gedrag van de users is te herkennen. Alleen jammer dat ik hem moet gebruiken voor die 6000 kills. Ben het echt met geen punt van je eens, maar ieder zn eigen mening
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  5. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    het irritante er aan is dat je heel erg makkelijk tegen een ver inferieure speler kunt verliezen..
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De sawed off is geen probleem. Ik ben er misschien 10-20 keer mee gekilled, terwijl ik al ongeveer 250 keer ben doodgegaan.

    Als je denkt te vaak gekilled te worden met de sawed off, dan ligt het aan je speelstijl. Er zijn zoveel manieren om zo iemand aan te vallen. Het enige wat je hoeft te doen is afstand houden. Dat is alles. :+

    Spawnkillen is trouwens niet zo'n probleem. Er is nu spawn protection. Het enige probleem met de spawns is, dat ze soms dichtbij je spawnen als je in je eentje aan de andere kant van de map bent.
     
  7. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen probleem met de sawed off zo in publics maar ik ben bang dat het op hoger niveau wel een probleem kan worden, en met spawnkillen bedoel ik dat je op sommige maps super easy vast zit in je spawn.

    Edit: ik zou er helemaal niet verbaasd van zijn als op het hoogste niveau (MLG enz) een ban op sawed off zal zijn
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wallbouncen, wat is dat precies?

    Ik ga gewoon flink oefenen en sowieso niet te snel oppgeven want dan kom ik ook nergens. Dat je dus nu mensen veel sneller down hebt is natuurlijk wel veel realistischer maar het hoeft voor mij echt niet, Gears hoeft niet realistisch. Ik ga gewoon rustig verder ermee en hopelijk went het.
     
  9. Virtuoso

    Virtuoso Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hammerburst is zeker nice, net ff mee gespeeld weer en weet nou weer waarom die zo fijn is :D
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wallbouncen is snel naar cover gaan, om ervoor te zorgen dat je moeilijker te raken bent. Je hebt dan ook minder last van stopping power.

    http://www.youtube.com/watch?v=tF2SUrmCroM

    In dat filmpje is het wel een beetje overdreven. Wallbouncen als een gek helpt niet. Je moet het op het juiste moment doen.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    WTF, dat is wel gestoord snel maar ik zie wel hoe dat kan helpen en het je vijand flink kan irriteren. Gewoon...heel snel met de camera ronddraaien en A indrukken om steeds te bouncen van cover naar cover dus...ga ik morgen eens uitproberen in een private game. Ik rol ook nog altijd veel, volgens mij ben ik dan nog veel meer een open doelwit dan als ik zou rennen naar cover he?
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Rollen is langzamer in Gears 3. in Gears 2 is het sneller dan rennen..
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is Gears 3 vele male makkelijker als voorgaande delen?
    Ik heb het over de singleplayer:D
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dudes screw al die wapentalk, Lancer Chainsaw >>>> alles :+

    Da's ook echt de enige wapen-achievement die ik gehaald heb ik GoW1, ik ben zo'n Chainsaw-noob :lol:

    Jup hij is makkelijker gemaakt, hard in Gears 3 is normal in Gears 2. :) Ik was ook van plan eerst op Normal te gaan spelen (zoals ik met elke game doe), maar na al die verhalen gehoord te hebben begin ik gewoon op Hardcore :cool:
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja chainsaw blijft ook gewoon fokking droog xD
    Ik ga trouwens niet meer meedoen aan dat hele "dbs is voor nooooobbssss" gezeik
    Het spel is gewoon goed zoals het is.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears 2 sloeg online dus echt helemaal nergens op, 1 op de 20 potjes was misschien normaal. Veel lag, en juist dat 't wel onmogelijk leek om iemand te killen met een lancer oid maakten 't voor mij een slecht spel.

    Ik had 't een paar weken terug nog, heel vaak op iemand geschoten en hij loopt gewoon op mij af om mij neer te schieten. In de SP had ik hem sowieso al 5 keer gedownd oid.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en wees blij dat het wát beter gaat om iemand daarmee te killen, hoe wil je anders ooit 6000 kills ermee halen :lol:
    Dit is gewoon de meest gebalanceerde gears die er is en dat is gewoon een compliment waard.
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop hem vandaag te kunnen scoren :). Ik heb er erg veel zin in. Beta was goed, speelde veel beter dan Gears 2.
     
  20. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    sawed off shotgun!
    Kutding. Van mij hadden ze die eruit mogen laten, en ook de retro lancer :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina