1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    GoW op Gamerankings.com


    ! Let op !

    In het vorige topic waren er een aantal spammers die patsten met hun illegale versie van GoW. Het is bekend dat dit soort dingen niet gewenst zijn hier, dus doe het ook niet. Niet iedereen hoeft te weten dat jij je xbox hebt laten ombouwen. Hieronder staat de algemene regel voor dit soort zaken. Mocht je het daar niet mee eens zijn, post gerust in het problemen/suggesties forum, maar laat deze thread schoon, want het aantal posts hier zal uitzichzelf al explosief toenemen de komende dagen!

    Bij de release zal er waarschijnlijk een wisselforum komen, maar tot die tijd, houd het netjes en houd die illegale versies maar voor jezelf. :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De eerste Gears of War cijfers zijn binnen en ze zijn geweldig.Ik denk dat MS hier goed mee gaat scoren.

     
  3. Vind het netjes dat de Hype terecht is/was.Dat Gamespot en IGN zulke hoge cijfers geven,klinkt als muziek in de oren.Ahja nog 1 weekje wachten en dan kunnen we zelf aan de slag met deze knaller.Ben ook blij dat de Multiplayer lekker snel is zoals bij Halo 2 en niet net als bij Splinter Cell Double Agent soms 10 minuten moet wachten voordat je kan beginnen.Gewoon lekker knallen,en niet teveel nadenken :).
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW heeft 1UP wel eens zo'n hoog cijfer gegeven :|
    Wat Paultje al zegt is de hype wel terecht.

    Epic :thumbs:
    Gears Of War _O_
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hele nette cijfers. Hoorde het gisteren van een maatje van mij. Ben heel erg benieuwd. Ga hem zeker kopen!
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Jammer dat er geen Clan-support in zit.. Had graag wel een Clansysteem á la Halo 2 gehad, was wel grappig.

    Dan nog een vraagje: Heb je hier ook een level/ranking of iets dergelijks?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er word inderdaad met Ranking gewerkt. Helaas kan je niet met een team in een Ranked game zitten ... dus je moet elke keer met andere samen werken :eek:
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Serieus :'-(? Dat werkt alleen maar klote, nu krijg je het zelfde met Halo 2, mensen die het voor andere gaan verzieken om elkaar gaan opblazen of teammates killen..

    Heb je dan ook geen Costum game om met je vrienden te gamen?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat valt mij idd ook een beetje tegen.. Maar goed, dan maar custom game (neem aan dat dat er wel bij zit)
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wanneer de Nederlandse reviews gaan verschijnen. En uiteraard wat die voor cijfers gaan geven.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Custom game (Not Ranked) zit er wel bij, maar ik hoop stilletjes dat er ook een clan update komt.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoor steeds meer en meer geruchten van mensen die de game al import hebben geregeld en nu al aan het spelen zijn. Gears of War schijnt regiovrij te zijn...ik kan het iig niet vinden. Mocht dit het geval zijn dan is een bezoekje aan play-asia (voor de mensen met iets meer geduld :+) aan te raden. De game kost daar namelijk 34,- incl verzenden.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De game is inderdaad regio vrij ... Alleen heeft Play-Asia het nog niet bevestigd. Even afwachten dus :)
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Die prijzen bij play asia ook altijd.. in nederland worden we afgezet :p

    Denk dat die mensen die hem al hebben veelal illegaal spelen zeg maar. Word tijd dat ms ze gaat bannen van xboxlive.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmmm balen op zich....scheelt toch wel een enorme smak met geld. Erg veel games zijn tegenwoordig regiovrij.

    Even een NerT-actie van mijn kant. Ik heb een nieuwe goudvis gekocht voor mijn vriendin omdat die van haar maar alleen was..... het beestje gaat nu door het leven met de naam 'Gears' :+
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hier worden de mensen in iedergeval gebant op xbox.com ook ;) ... Ik denk trouwens dat er binnenkort idd een aantal mensen ook op Live verbannen zullen worden. Kunnen ze weer op nieuw beginnen met hun Gamerscore \o/

    Maar goed ik denk dat ik deze week nog een keer Halo 2 ga spelen, want ik denk dat die straks een tijdje op de plank gaat liggen. Zoals MrX ooit tegen me zei:"Als je Gears of War hebt gespeeld, dan wil je niets anders meer"
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je de Asian versie bestelt op Play-Asia (€34 incl.) is de game dan wel volledig Engels? O-)

    /edit: hoelang duurt het ongeveer voordat je 'm dan binnenhebt?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    yep
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    In het vorige topic gelezen dat mogelijk diverse Media Markt zaken hem vandaag of morgen al hebben, iemand die daar iets meer van weet ?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zag het inderdaad op Play-Asia (sorry voor de post).
    Dan wordt het wel zeer verleidelijk om toch ook 's een keer op Play-Asia te bestellen! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina