1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: 17 november 2006
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    In Gears of War word je als ex-gevangene Marcus Fenix tegenover de mysterieuze 'Locust Horde' gezet, een ras van wezens die van diep onder de aardkorst van jouw planeet Sera komen. De mensen verliezen de strijd met de monsters. Deze beschikken namelijk over geavanceerde wapens en gigantische wezens die zij aan zij met hen strijden. De overlevenden zijn gedwongen zich terug te trekken naar een stad met een granieten onderbodem, waar de Locust niet doorheen kunnen boren. Jij en je eenheid hebben de verantwoordelijkheid om uit te vinden wat het geheim is van deze wezens en hoe ze uiteindelijk verslagen kunnen worden. Om dit te doen kun je niet met knallende wapens de wezens frontaal aanvallen, maar heb je tactieken nodig waarbij jij en je vier teamleden dekking zoeken en de vijanden één voor één uitschakelen door optimaal samen te werken.

    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is. Gamers zullen de omgevingen moeten gebruiken om te overleven. Zo zal je de interactieve omgevingen moeten gebruiken om dekking te zoeken of te creëren en zul je de vijand, die duisternis gewend is, kunnen verblinden met oplichtende voorwerpen en vlammen. Naast een onvermijdelijke coöperatieve modus voor twee spelers zullen spelers ook in meer conventionele spelmodi online met elkaar de strijd aan gaan. Hoogtepunt van dit is natuurlijk het door midden snijden van je vijand met een kettingzaag.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1141/gears-of-war/

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Leer meer over het maken van een level in Gears of War
    Microsoft geeft Gears of War eindelijk een solide datum

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    GoW op Gamerankings.com

    Reviews

     
  2. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister nog even single player gespeeld. In het deel na die spin moet je een basis leegschieten (bewaakt door theron guards) en vervolgens de boel opblazen m.b.v. die 'Resonators'.

    Ik heb die resonators met een shotgun de 'plomp' in geschoten maar toch kunnen ze (je teammaten) die basis opblazen. Toch jammer. }:]
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt maar één Resonator... ;) En die heeft Cole op z'n rug...
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Das wel vreemd ja , maar ze blazen niks op :9 ; ze leggen alleen de grot digitaal in kaart :b:
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Net The Nuge gehaald. Ik moet nu alleen nog Seriously, maar ik heb pas 1400 kills.
     
  6. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    8) :D

    Mmmm, maar wat zijn dan die ronde 'stalen' dingen waarvan er 1 aan het begin ligt (nog voor die torq bow) en die tweede op die kist in de basis?
     
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij dat stuk met die mijnkarretjes, nogal een vervelend stuk als je het mij vraagt. Die glowing wretches zijn ook echt irritant, vooral daar. Die ontploffing is bijna gelijk dodelijk, een beetje zuur dus. Voor de rest valt het eigenlijk wel mee, de moeilijkheidsgraad. Natuurlijk ga je wat vaker dood en speel je sommige stukken zo een keer of tien maar dat boeit mij eigenlijk niet zo.

    Het is iig een stuk leuker en uitdagender dan op Casual, de balans had iig een stuk beter kunnen en moeten zijn.
     
  8. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kom ik dus echt niet verder he, ik kan totaal niet overweg met de torque bow en verlies steeds snel al dom bij dat stuk. Binnenkort maar weer eens een poging wagen.
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik die torque bow dan gewoon niet maar neem gewoon een sniper.. >> headshots FTW!!

    en als dom de hele tijd doodgaat ga dan co-op spelen :b:
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Gewoon Co-op, makkelijkste manier om GoW uit te spelen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    darkcore :) eindelijk met je gespeeld :D damn jij bent goed met sniper, zelfs zoo goed dat je wordt gekickt :9
     
  12. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja, alweer :mad:
    Wie was eigenlijk de host?
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gok drolletje 8)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha :lol: stiekem wel :eek:




















    was volgens mij andré van der Bragt ofzo :)
     
  15. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik heb hem in mijn friendlist, raar dat hij mij kickt.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    gebeurd mij ook zo vaak ;)
     
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Mij ook, om de 2 games word ik wel gekicked.....ben maar voort ranked gaan spelen, puur omdat niemand mij dan kan kicken.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :9 jaa ik vind het ook nergens opslaan maarja.....
    :) té goed :lol: echt dom eigenlijk.
    gebruik dan eens alleen smoke of pistol ofzo 8)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wanneer komt die updateee nou :'-(
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    www.weetikniet.nl (niet op klikken... ik wist ook niet dat er zo'n rare site acher zat..)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina