1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het gevoel met m'n Pistolero Achievement dat ik op de 60 kills zat, unlocked die ineens na een match. \o/

    Nu bezig voor m'n sniper achievement, dan ga ik denk ik eventjes boomen ofzo.. Torgue Bow vind ik wel rot, geen goeie maar waar die spawned behalve Tyro Station maar die wordt weinig gespeeld vind ik.
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    War Machine kan je hem ook vrij makkelijk pakken ;)
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Pfffoe! Eindelijk wat waardige games gehad, + ik kan nu eindelijk fatsoenlijk hosten! :D Dus ik ben weer fulltime aan het GoW'en, en ik ga weer errug lekker.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin deze week aan GoW en natuurlijk ga ik eerst de SP uitspelen. Ik heb bij de achievements zitten kijken en daar staan achievements voor het uitspelen van levels op 3 verschillende difficulty.

    Als ik het spel op Insane uitspeel, krijg ik de rest van de achievements dan ook? Hardcore en Casual dus?
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij moet je eerst hardcore of casuel uitspelen voordat je aan insane kan beginnen.
    Verbeter me als het niet zo is want ik heb het al een tijdje niet meer aangeraakt. Ik heb geen online zie je.....
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan idd geen Insane kiezen. Als ik het spel op Hardcore uitspeel, unlock ik dan ook meteen de Casual achievements?
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is altijd zo.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan moet je gewoon coop doen met iemand die Insane wel heeft. Heb ik met BassieJ ook gedaan.

    @mr Xen0: je kunt toch helemaal niet zien hoeveel Pistolero kills je al hebt? Of had je het opgeschreven ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dit spel is het ook wel waard om 2x uit te spelen. Het verschil tussen casual/hardcore tov insane is trouwens wel best groot in dit spel, op insane moet je echt op een andere manier spelen. Heb het spel op Hardcore gecoopt, en in m'n eentje op insane uitgespeeld:cool:
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    3 keer uitgespeeld! En helemaal alleen op insane! Raam is een bitch!
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren even gespeeld (2,5 uur) maar het is niet echt mijn spel. Het dekking zoeken is wel prachtig uitgewerkt maar het realisme level vind ik te laag. Je moet echt heel vaak een tegenstander raken, wil deze gaan liggen.

    Ik heb hem ten ruil aangeboden, of te koop. Zoek toch liever iets met wat meer realisme :)
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh..?

    Ik heb anders maar 2 Insane achievements. :p Kan wel dat we het alleen bij act 1 hebben gedaan. :9
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    No shit, het gaat over wezens die duizenden jaren onder de grond geleefd hebben en dan, zonder enige duidelijke aanleiding, uit de grond gekropen komen om de mensheid uit te roeien. En dan verwacht jij realistische actie? ;)

    Dat is een schande. GoW is imo by far de beste game van deze generatie.
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    @Parasite:

    /agree

    @BassieJ: J alaleen act 1. Toen moest ik naar bedje toe xP
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vraag me echt af waarom je dan video games speelt?!
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het tegenwoordig hip is?

    Ik kan iig geen reden vinden om juist alleen maar realistische games te spelen. Gaming is imo juist zo briljant omdat je met 1 druk op de knop naar andere werelden kunt.

    Maar goed, heb iemand in m'n Friendslist en die wordt binnenkort betà-tester bij Epic Games, en de kans is dus erg groot dat hij Gears of War 2 mag gaan testen :D Hopelijk kan ik dus wat details losputteren.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem iets van 5 x uitgespeeld,
    2 x in mijn eentje, en 3x met anderen ofzo,

    schat ik dan, want vaak doe ik dan even een kwart van het spel ofzo, en dan stoppen we ermee, maar bij elkaar denk ik dat ik het toch wel 5 x heb uitgespeeld, blijft gewoon leuk om coop te spelen:) \o/
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon insane uitgespeelt met mijn vriendin! Daarvoor wel eerst op hardcore..
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff die achievements kloppen geen zak van bij mij, heb alles al boven de 100 (soms boven 150) en alleen nog maar de lancer achievement van 100 kills. :confused:
    Heb singleplayer onderhand al wel 10x uitgespeeld geloof ik, maar daar krijg je helaas niets voor na 3x. ;)
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, die telling klopt gewoon voor geen reet, wat best jammer is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina