1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Al die GOW2 footage en zo heeft me echt lekker gemaakt op dit spel weer eens te spelen. Dus vanavond ff wat asses kicken online.

    Ik ben toch al aardig dicht bij een paar achievements. :)
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag weer eens serieus gespeeld online en meteen een van mn mooiste potjes ooit!

    Ik kwam in een match en we stonden meteen met 5-0 achter, we gingen tot de 7 rondes. De eerste ronde met mij wonnen we meteen met een paar kills van mij, toen ging er iemand van ons team weg en waren we met zn drieën.
    De 2 ronde maakte ik 4 kills, en zo ging het maar door totdat we uiteindelijk op 5-5 kwamen. Toen 6-6 en uiteindelijk wonnen we met 7-6:cool:

    Ik had een score van 16 kills en 4 downs. Was echt een meesterlijk potje!!
    Terwijl ik normaal echt weer helemaal op gang moet komen als ik weer eens ga GoW'en. Het blijft echt een heerlijk spel:thumbs:
     
  3. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is ook een super spel als je geen lag hebt en geen iritantie gasten helemaal
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar kan je eigenlijk zien hoever je bent met bepaalde achievements?
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je niet zien, alleen bij leaderboards kan je de chainsaw kills zien, executions, curb stomps en grenade tags geloof ik.
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt zo ongeveer ja en natuurlijk je totale aantal kills in ranked matches
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt. Soms is het echt te irritant met glitchers en connection errors|:-
    Wat ik ook vervelend vind is dat je vaak niet 4 vs 4 speelt.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is balen...dus gewoon met een wapen door blijven gaan totdat je hem voorbij ziet komen...en ik ben NIET goed...gaat wel even duren dus.

    Wat is precies het hostvoordeel met gears? Kogels komen sneller aan oid?
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De host kan wat beter navigeren en reageren. Kan dus beter ontwijken omdat jij steeds te laat bent. Best wel irritant.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    En daar komt nog bij dat als er iemand weggaat de score niet meer telt, dus het komt er op neer dat je bijvoorbeeld ipv 100 kills 200 kills moet maken om een achievement te halen.
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel zelf niet maar wat ik heb begrepen is dat de host meteen verbonden is met de game(server) en de andere mensen in de game via de host verbinden met de game(sever). Dus de informatie etc van de host kan direct doorgegeven worden omdat hij directe verbinding heeft. Maar de rest in de room moet alle informatie indirect door geven waardoor ze slomere response tijd hebben.

    Ik kan het ook helemaal mis hebben hehe :D maar zoiets heb ik ervan begrepen. Het enige dat ik zeker weet is dat het is alsof iedereen een klein beetje lagged maar de host niet dus sneller kan reageren/schieten etc.:thumbs:
     
  12. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De kogels komen gewoon sneller aan van de Host, niet dat dat een probleem is, schilt maar 0.5 sec ofzo.

    Als er 2 mensen leaven en het is 3 vs 3 dan krijg je nog wel je punten, 3 vs 2 niet meer...echt lelijk..iedereen quit tegenwoordig.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar de kills tellen wel mee voor bijvoorbeeld "Seriously..." Daarom halen vele mensen deze achievement al bij bijvoorbeeld 9300 online ranked kills.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik wil wel een keer met je samen coop doen ;) Voeg me maar toe, als ik jou nog niet heb toegevoegd :) Heb alleen niet veel tijd op het moment en je moet het zeker in 1 ruk uitspelen?
     
  15. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maakt niet uit of je eerst 1 uitspeelt of 5..ALS je alles maar hebt gespeeld in co-op.
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb laatst een nog lekkerdere match gespeeld: First to 6 en mijn team had een quitter maar toch nog gewonnen met 6-5. In totaal zijn er 11 rondes gespeeld en ik zat op 27 kills. De host, die in het andere team zat, had 16 kills.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha lekker:thumbs:
    Altijd leuk als het het laaste potje nog gelijk staat en je moet strijden voor de winst:)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben gister na 8 maanden niet online te kunnen, eindelijk weer eens online geweest. Meteen GoW erin gegooid en knallen maar. Heerlijk was het gewoon. Wel nog een beetje onwennig maar na 2 potjes was ik alweer wat dichter bij mijn oude niveau.

    In een van de latere potjes was ik alleen over en de tegenstander was nog compleet (4 man). Ze stonden met zijn vieren samen een beetje te zoeken en ik kwam even langs. 3 seconden later waren ze allemaal weg dankzij mijn shotgun en een perfect reload. In dat potje had ik nog een aantal keer een overtal situatie en won ik vaak nog wel. Daarna werd ik gekicked, dat vond ik wel een compliment haha.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Had vandaag opeens een potje dat ik masterlijk was met granaten :p
    Ik maak tags voor het leven. Eerst een dubbel kill met tag. En een andere ronde triple kill, helaas kon ik de laaste niet meer taggen, anders was het wel masterlijk geweest :D
     
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, ik ben sinds kort maar weer eens met dit meesterlijke spel begonnen, alleen vind ik het jammer dat niemand uit mijn vriendlist mee wil doen.

    Dus als je zin hebt om weer 'ouderwets'te knallen, voeg me dan maar toe :)

    misschien dat we een groepje van 8 kunnen vormen zodat we een eigen party kunnen maken ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina