1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Nog iets meer dan een maand en dan is het éíndelijk zo ver! Hebben we er zin in? \o/


    Met dank aan Cygnum voor de startpost
    Informatie:

    Uitgever: Rockstar Games
    Ontwikkelaar: Rockstar North
    Genre: Free Roaming
    Release: 29 april 2008
    Site: http://www.rockstargames.com/IV/

    Game Informatie:

    In Grand Theft Auto IV speel je een Russische immigrant genaamd Niko Bellic, die gevlucht is van zijn leven in het oostblok. In Liberty City (gebaseerd op New York) hoopt hij dat zijn leven een andere wending zal nemen en de slechte dingen die hij gedaan heeft, zoals mensen smokkelen en vermoorden, vergeten worden. Zijn neef Roman spiegelt hem gouden tijden voor. Liberty City is volgens hem een stad waar al je dromen werkelijkheid worden.

    We kennen de Grand Theft Auto serie en weten nu al dat dit niet gaat lukken en dat de hoofdpersoon in Grand Theft Auto IV het moeilijk gaat krijgen met verschillende bendes, politie en meer. Rockstar heeft gezegd een game neer te willen zetten die een stuk realistischer is dan voorgaande GTA's.


    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1370

    Enkele screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes:

    Trailer 1
    Trailer 2
    Trailer 3
    Trailer 4

    Voorgaande delen:

    GTA IV [deel 1]
    GTA IV [deel 2]
    GTA IV [deel 3]
    GTA IV [deel 4]
    GTA IV [deel 5]

    Veelgestelde vragen over GTA IV:

    Wanneer speelt het spel zich af?
    Het spel speelt zich af in het heden, Rockstar is wat specifieker en zegt 2007.

    Hoe groot is het speelbare gebied?
    De stad bestaat uit vijf gebieden, gebaseerd op wijken uit New York. De game zal niet zo groot zijn als GTA San Andreas, maar daar staat tegenover dat er (bijna) geen platteland zal zijn. Rockstar zegt in ieder geval zelf de 'grootste stad in een GTA-spel' te hebben gemaakt.

    Kan ik ook vliegen?
    Met een vliegtuig jammer genoeg niet. Met een helikopter schijnt wel te kunnen.

    Zijn de vlammenwerper en de rocket launcher weer van de partij?
    Liefhebbers van de vlammenwerper zullen teleurgesteld zijn. De vlammenwerper, evenals de kettingzaag, keert niet terug in GTA IV. De rocket launcher is wel weer van de partij, getuige de screenshots.

    Is het nu eindelijk de mogelijkheid om online te spelen?
    Volledig online spelen is niet mogelijk. Rockstar meldt dat GTA IV geen MMORPG is. Co-op missies zijn wel mogelijk, aldus R*.

    Ik heb gehoord dat er seizoenen in het spel zitten. Klopt dit?
    In het begin was het de bedoeling dat deze er wel in zouden komen, maar ze zijn helaas geschrapt.

    Komt er ook een Special Edition?
    Jazeker. In de SE zitten, naast het spel, een boekje met artwork, een exclusieve soundtrack, een kluisje en een weekendtas. Dit is de foto die R* heeft vrijgegeven:

    [​IMG]
     
  2. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk niet opgevallen hoe mooi de auto's zijn vergeleken met vorige gta's
     
  3. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo appels met peren vergelijken.. In GTA VC en SA werd de GTA 3 engine gebruikt. En die game stamt uit 2001!
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel eerlijk gezegd kijk ik niet eens uit naar deze game.. merk het wel als hij uit is... ook al zijn de vorige delen altijd geniaal geweest..
     
  5. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    jezus, alweer deeltje 6 en de game komt pas over een maand!

    na gta SA had ik het echt gezien met deze game reeks, maar toen de eerste screens en info naar buiten kwam van deel 4, begon het weer te kriebelen....en nu lijk ik wel weer 12...heb er zó veel zin in:D kan gewoon niet wachten.

    de MP boeit me echt niet, maar de SP des te meer. geweldig om te free roamen in zo'n grote levende stad.
     
  6. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Grootste voordeel met zulke games is de vrijheid. Je kan je uren geen bal aantrekken van de storyline en gewoon cruisen. :thumbs:
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Trailer 4 staat nog niet verwerkt in de openingspost ;-)
     
  8. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil toch wel eens een echte gameplay trailer zien in plaats van een trailer doorspekt met CGI. Een beetje zoals de trailers van Frontlines. "Hoe steel ik een wagen of zo". Kan wel lachen zijn.

    Maar soit... voor de hype zijn hun trailers uiteraard pakken beter.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die stem van die gast die zingt is echt zwaar irritant. Na wat meer te hebben bekeken is het wel een aardige trailer, maar Trailer 3 blijft het beste. Daar was alles gewoon perfect, muziek, humor, actie en verhaal in een.

    Maar de sfeer is echt heel erg vet in deze game. Heerlijk dark, en de stemmen zijn ook echt goed. Niko's stem past goed bij hem en die stem van die gast met wit haar is ook erg goed, hij komt me bekend voor maar weet nog steeds niet wie het is.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    die muziek in de nieuwe trailer, is die van Jean Paul?
     
  11. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ajoh deel 6 alweer8) gaat echt hard

    maar weet iemand of de map de we te zien kregen echt was? omdat ik eigelijk hoop dat de pay & spray er niet in zit
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die nummer is van Movado - Real McCoy. Hoop dat ik hem nooit meer hoor in de game :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx en fixed :thumbs:
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    DAT nummer is van mAvado...en volgens mij ben ik één van de enige die het wel een relaxt nummer vind? Hoop dat er weer een zender zoals K-JAH West in GTA IV zit! Was toch wel één van mn favoriete zenders in SA!:)
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wát een geweldige trailer met een héérlijk nummer idd!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  17. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook geen slecht nummer hoor zoals anderen vinden:)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa egt prachtig die Euphoria Engine:D wordt gewoon lagge om mensen van gebouwen, bergjes, trappen etc af te slaan/schieten:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina