1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waar zou dit ergens zijn in Real life New York?

    [​IMG]
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Coney island?
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    100% Coney Island idd.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er gaan meer exemplaren van GTA IV over de toonbank dan van Halo 3. En dan heb ik het alleen al over het aantal exemplaren van GTA IV op de 360. Om het even eerlijk te houden. Ik twijfel daar eigenlijk niet eens aan. Dan komt de PS3 er nog bij, maar daarvan zijn een stuk minder consoles verkocht dus zal het aantal verkochte exemplaren op de PS3 logischerwijs lager zijn.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daarnaast is halo 3 enkel een shooter. Dit genre is veel breder en draagt een grote naam waaroor het aantal verkochte exemplaren ook hoger zal liggen. Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar het exacte aantal.
     
  6. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 10 euro van die kit krijg je dus wel terug ;).
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik denk in een jaar tijd meer dan 15 miljoen, incl. pc versie die denk ik een half jaar later komt.
     
  8. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden toch bevestigd dat het niet naar de PC komt?
     
  9. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk. Tot nu toe is ieder deel op de pc uitgkomen
     
  10. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt dit had ik ook gedaan met halo.. je koopt een pakketje kreeg je er wat bij. dan op de release ga je naar de winkel en krijg je je spel 10 euro goedkoper:thumbs:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    als je "gta IV pc" googled lijkt t alsof iedereen denkt dat ie in october ofzo op PC zal uitkomen
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt..zag ik ook. Zijn de roddels dat het in oktober komt..maar goed..lijkt mij ook wel dat hij naar de pc komt..kan me niet voorstellen dat ze dat niet doen. Waarom zou je jezelf in de vingers snijden als je nog miljoenen meer kan verkopen.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    De verkoper die mij vertelde was ook beetje stumpert hoor, maar hij belde iemand anders om te vragen en die zei toch echt van niet.
    Ik dacht ook dat je dat gewoon terug zou krijgen, miss alleen bij MM niet..?
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Er gaat 10 euro van de totaal prijs af. Je krijgt het dus terug in korting.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    + GTA IV komt op 2 consoles uit en later nog eens de PC. Nja, logisch dan ook dat ie meer verkoopt..toch blijf ik t ook een ontzettende knappe prestatie vinden hoeveel Halo 3 wel neit heeft verkocht...8 miljoen keer. Toendertijd waren er volgens mij iets van 11 miljoen 360-bezitters (correct me if I''m wrong). Nou, dat is pittig knap.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het porten van een game van de console naar de pc erg veel geld en tijd kost. Plus het feit dat tegenwoordig 80% van de pc-gamers alles download wat los en vast zit.

    En de gta-reeks wordt vooral gespeeld voor zijn offline-belevenis. Nu kan je online, dat wordt zeker vet, maar alleen de offline-game is al supertof, dus zal hij ook gedownload worden. Ook al kan je met die gedownloade versie waarschijnlijk niet online. De game zal dus door weinig mensen gekocht worden voor de online-belevenis.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie niks.
     
  19. Ruben NL

    Ruben NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon echt hyped voor deze game!\o/ maaruh ik kijk ook nogal vaak op gamespot voor alle info en ik moet zeggen dat ik wel erg met die amerikan meeleef... ik bedoel zij moeten ook echt zo oud zijn als dat het doosje aangeeft (net zoals in Engeland bijvoorbeeld) en het is best hard om die verhalen aan te horen van jongeren van 16 jaar die het spel niet mogen spelen omdat hun ouders teveel worden gemanipuleerd door het nieuws daar waarin wordt gewaarschuwd over hoe erg je kind kan ontsporen als hij GTA IV speelt... toch balen om dat te horen:'-(, maar ik koop um in ieder geval lekker wel!!!:+
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina