1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    tering man nu al een tent opzetten, hoeven die niet te werken/school?

    Maargoed, ik ga net als mr bean zo'n slaapzak voor de deur leggen met een een bloemkool als hoofd en dan 5 min. voordat de winkel opengaat ruim ik dat op en dan heb ik het 1e exemplaar:lol:
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook alleen maar een publiciteitsstunt. Die komen over de hele wereld zo he
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 nieuwe MP modussen. Soort Headquaters :) en dat je auto's moet afleveren.

    Gaaf dus. Ik zag ook een Screenshot dat Niko op een scooter zat.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Iemand al het spel via Play-Asia besteld? Heb zelf net gekeken, maar kon niet echt de juiste versie vinden...
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik neem aan dat het spel nu onderhand wel gold is gegaan. Volgens mij laat rockstar dat nooit weten als een game goud is vanwege piraterij ofzo. Neem aan dat ze in duitsland vollop aan het persen zijn.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ondertussen moet hij wel gold zijn ja. Het is nog maar 2 weken en voor een spel als dit is dat minimaal de tijd die je nodig hebt om aan de vraag te voldoen.

    Dit deel zit ook al weer bijna aan de 1000 posts. Het is nu ook een mooie tijd om alvast een Multiplayer topic te openen. Aangezien er nu, zowel over de sp als de mp, erg veel informatie beschikbaar is wat eigenlijk niet meer in één topic past. Dus als iemand zin heeft een startpost in elkaar te breien m.b.t. de multiplayer. Dan is dit bij deze toegestaan :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik denk dat we volgende week wel heel veel info krijgen of hoe en wat. Ook zullen volgens mij volgende week wel de official achievements bekend worden.
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    *Maakt wel effe een topic aan.
     
  9. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet besteld bij wehkamp voor 51,75 :) , normaal haal ik hem in de winkel maar ik ga op vakantie als die uitkomt helaas, dus als ik terugkom is hij er sowieso.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee wacht daar even mee zou ik zeggen, nu krijg je nog al dat gespam over hier te koop, daar niet te koop, nieuwe screenshot, nieuwe screenshot, nieuwe screenshot, heb hem gepreorderd, heb hem gepreorderd, heb hem gepreorderd, heb hem gepreorderd vet spel, vet spel, vet spel, vet spel, must have, must have

    Etc etc. Lijkt mij verstandiger om een nieuwe topic te openen zodra hij uit is? Dus dan een nieuwe start.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik stem voor een sub forum, deze game is groot genoeg daarvoor.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh ik weet wel zeker dat we nog een topic vol krijgen voor de release hoor. ;) En sowieso komt er een heel subforum bij de release, dus dan is er ruimte genoeg voor schone threads.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Multiplayer thread. Moet nog wel aan gewerkt worden. Deze topic is dus nu voor de single player en de algemene vragen.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja idd, dit topic is ook 2 weken geleden gepost en nu al weer bijna vol. En de volgende zal waarschijnlijker nog sneller vol komen met gespam omdat de release dichterbij komt. :+
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ben benieuwd hoelang rockstar deze game achter slot en grendel kan houden tot de release. Veel games lekker al vaak een week voor de release op internet uit. Als dat zo is zitten volgende week een hoop gamers al illegaal deze game te spelen. Als dat zo is ga ik geen forum's meer lezen. Ik wil echt niks weten totdat ik het origineel in handen heb. Laat me lekker verrassen.
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje betreft de pre-order:
    hoeveel zijn de verzendkosten voor deze game als hij richting eindhoven moet?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Net zo veel als in heel Nederland 8)
     
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem via gcshop.nl gedaan, en dat was 55.50 voor het spel + 2 euro verzendkosten :)
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Bol.com zijn er nu volgens mij geen verzendkosten, maar ik kan het fout hebben.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat maken de verzendkosten nou uit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina