1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ALs je niet ingesignd bent kunnen ze je toch niet controleren HfqrtNL ;)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Het is toch niet jouw fout als je de game al hebt voor de release en je hem al aan het spelen bent. En gewoon legaal he. :{
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    iemand al een gamertag gezien die gtaIV aan het spelen is? wil de off iciele archievements nu onderhand wel weten.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad ze kunnen je niks doen jij hebt de game gekocht in de winkel jij bent dus neit verantwoordelijk. ;)
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    De achievements zijn gelocked, en naar alle waarschijnlijkheid zijn de gelekte achievements de echte.
    Corimi, de enige die hem al speelt, is bijna zeker weten een Rockstar developer, en die heeft hem al op zijn gamertag staan. Voeg hem toe, en vergelijk op je Xbox 360 de achievements: en voíla, de gelekte namen staan er.
     
  6. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    29 29 29 29 29 april dames en heren :D ik hoop echt dat hij niet tegenvalt maar dat lijkt me sterk omdat ik vorige delen ook speelde om de gameplay en die kan imo alleen maar beter
     
  7. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel.....GTA IV plaatje komt gewoon bij de laatst gespeelde games. :b:
    Zodra je weer op xbox live gaat voor een andere game ofzo.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hehe, ik bedoel maar te zeggen dat dit soort verhalen doen voor grote releases altijd de ronde en uiteindelijk hebben er altijd wel een paar mensen de mazzel dat ze m een dagje eerder ergens op de kop tikken en ik heb nog geen 1 verhaal gehoord van iemand die zn game netjes in de winkel gekocht had (wellicht een paar dagen te vroeg) en daarna in de problemen is gekomen. Embargo's etc gelden toch meer voor winkels en distributeurs
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De namen ja maar de omschrijvingen niet. ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je speelt toch geen andere game als je Gta hebt. :D
     
  11. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    idd juunanagou maja wie speelt een spel nou om de achievements? ik bedoel ja het is leuk maar je hebt sommige mensen die er hun leven voor geven lol
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zou goed kunnen.
     
  14. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn idd meerdere filmpjes gedelete NERAZZURRI dus kan idd dat er al mensen zijn die em hebben bemachtigd :D
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Snap niet dat het gedelete moet worden als het zon geweldige game moet zijn dat ze beweren dat het is waarom mogen mensen de game dan niet eerst zien voor ze het gaan kopen? Bang dat et toch tegenvalt? :x
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het ook wel bizar, hij zal ongetwijfeld goed zijn, maar wij moet een game gaan kopen waarvan we niet eens in game beelden hebben gezien... dat is toch schandalig je kan op z'n minst toch een beetje gameplay laten zien dan weten mensen ook waar ze aan toe zijn.
     
  17. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    dat is natuurlijk bullshit voodoo300, zodra de game released kan je genoeg gameplay zien ;)
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja maar hoeveel mensen halen de game op de release? juist ja heel veel, dan heb je op z'n minst het recht om te weten waar je aan toe bent. in plaats van rockstar die doet alsof je ze moeten vermoorden als je 1 frame hebt gezien.
     
  19. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel jammer dat er geen officiele gameplay beschikbaar is maja volgens rockstar doen ze dat niet omdat er anders teveel mensen naar het spel uitkijken en het uiteindelijk tegen valt. dat vind ik dan zeer kwalijk aangezien ze beweren dat het een TOP GAME IS :p hehe maja dat is mijn mening.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mensen die perse eerst gameplay willen zien, moeten de game gewoon niet op de release halen maar later. Lijkt me duidelijk.


    Op Youtube hebben inderdaad denk ik echte gameplay filmpjes gestaan. Ene corin heeft meerdere keren ingame filmpjes geplaatst maar telkens zijn ze verwijderd. Zijn account intussen ook.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina