1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    volgens mij zijn het gewoon opscheppertjes die doen alsof ze het spel hebben. Ze vertellen dingen die allang bekend zijn en praten een beetje met de richting mee. Ik vind een ban terecht..

    Kan je in dit deel eigenlijk ook weer naar de sportschool?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Pedestrians are a lot more realistic, and do things such as smoke, sit on benches, read, go shopping, eat, and more...

    lijkt me echt leuk, in de eerdere versies was het altijd stom om die mensen te volgen. Ze liepen dom rondjes en meer niet
     
  4. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod en weer gebral over illegale versies en ook weer een waarschuwing voor jou ~Kevf
     
  5. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: ...nou kerel ben je niet de enige, had er al 1 hiervoor... ik denk dat ik niet had mogen zeggen wat ik had gepost ondanks dat het maar één regel met één detail was, dat detail was, in alle opzichten, iig niet illegaal... (ook ik ken het beleid hier op de site en had het gewoon niet moeten melden)... sorry, kan het ook niet helpen... het zijn de kriebels die ik nu heb..... de drang, de 8) WHAAAAAAAAAAA 8) in mijn brains sinds die tijd... zo erg dat ik plots alles ben vergeten "/MOD" :):
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2008
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee, dat kan niet meer.

    hier een interview met Sam Houser waar dat o.a ter sprake komt

    http://www.1up.com/do/feature?cId=3167500
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game echt dag en nacht spelen...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje weet niet als al bekent is zal wel..

    als je online wilt spele via xlive is dat gewoon apparte sup-titel in main menu? of is het zo dat er delen in stad liggen waar je op kan gaan staat en die "stip/mark" hoord bij een onderdeel van online b.v. Co-op ofzo endan ineen soordt van lobby komt??

    B.v. multiplayer dan san andreas?
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan me vergissen maar als het goed is werkt dit met je telefoon. Net als voor gaande console delen word je gelijk in de game gewerpt. En via start menu kan je bij die opties als multiplayer enzo.

    Maar then again ik gok dit en niet 100% zeker dus gebruik dit niet om elsewhere te quoten. ;)
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De multiplayer kan gespeeld worden zodra het spel gereleased is. Rockstar en microsoft controleren *blijkbaar* tot de release alle online activiteit met gta4. Beetje brak vertaald van tweakers.
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx nee nu jij zij van de telefoon ging belletje rinkele :) maar ff kijken als iemand 100% weet :p
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad per telefoon. Er is een gameplay vid waarin je de opties van de telefoon ziet
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat die telefoon niet zo irri is als in GTA:confused:A. Iedere keer als je de auto in wilt stappen ging dat rot ding af!:)
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat je de kans krijgt om lekker rond te rijden i.p.v. dat je elke keer gebeld wordt en dat ze vragen of je komt helpen ofzo. Als je dan niet komt verlies je weer wat respect waarschijnlijk.

    Dit was bij Saints Row wel, was je lekker aan het raggen, werd je gebeld dat een bepaald gebied aangevallen werd. Als je dan niet ging helpen was je alles weer kwijt bijna :mad:
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik vond die turfwars vervelend in SA maar denk wel dat die er nu uitgehaald zijn
     
  17. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ze juist vet, maar ik verwacht ze niet in gta 4
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Mooi, was je lekker aan het rondkarren moest je weer van die gangsters neer maaien
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ze echt strontvervelend, toen ben ik ook gestopt met SA.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb toen maar alles overgenomen was je er mooi weer vanaf. Vond ze opzich wel leuk bedacht maar was inderdaad erg vervelend als je nog niet alles had overgenomen en je om de haverklap gebeld werd dat er weer een turfwar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina