1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er beter echt geld in doen dan, in plaats van die Monopoly-zooi. :+
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel gaaf dat je op alles kan klimmen wat in bereik is. Geen assassins creed natuurlijk maar toch leuk van muurtje op dakje etc. Geeft beetje free running gevoel ;)...

    Verder vind ik het copp systeem veel op scarface the game lijken, die hadden dat ook al met die wanted cirkel...
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Had net mooi moment:
    Politieauto rijdt langs.. agent gooit peuk uit het raam.. ik pak die peuk op gooi 'm over de straat op groepje mensen.. eentje pakt een gun en begint op me te schieten.. politie schiet hem dood en ik pak z'n gun \o/
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe pak je iets op? Er staat nergens hoe ik dat moet doen...

    Leuk dat ik iets moet oppakken om door het raam te gooien, maar goed, als ik niks kan oppakken lukt dat zeg maar niet...

    [edit]
    Ah linkerbumper ingedrukt houden! Leuk dat ze dat ook nergens vermelden...
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    woohoo, heb eindelijk die crossbike gevonden. Nu rijd ie ook meteen overal:emo:
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    linkerbumper pak je iets op ;)

    Heb net weer een mooi moment gehad. Ik moest een gast vermoorden omdat hij misschien iets had doorgelult. En hij rende weg. Stapte in zijn auto, ik schiet hem door z'n achterhoofd en hij valt dood op het stuur neer en de auto blijft maar tutteren omdat hij met z'n kop op het stuur ligt! :D

    op naar Deel 9!
     
  7. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is GTA ;)
    Btw Ik zit nu op het 2e eiland (Ik kan naar het tweede Eiland) en ik zit op 20 % completed.
    Jullie ?
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Sick:eek:

    Ik heb btw nog niet veel gespeeld en zit al op 11%. Neem aan dat het niet meer zo snel gaat dadelijk?
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeg ik me ook al af. Want ik ben ook best snel al op 14% ofzo... maar zal straks wel lastiger worden :)
     
  10. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha met dat tutterstuur heb ik wel gehad ja :D Erg vet en tof gedaan, vooral het bloed op de ramen dan is mooi gedaan :)

    Zit zelf net op de 27% dus valt mee :)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of zijn die Little Jacob en die Badman werkelijk onverstaanbaar? :+ Snap er nooit wat van met dat 'gwa'an' en 'ting' 'an'.

    Had ook gister dat ik op date ging naar een Irish pub, dat moet je blijkbaar niet doen want dan eindig je dronken. Werd ik ook nog aangereden 8) Maar ik werd wel in haar huis uitgenodigd!
     
  12. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    little jacob and badman zijn echt zo dope gedaan;) je verstaat er idd geen fuck van maar dat is die hele sfeer, ook dat russisch tussendoor enzo
     
  13. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt grappig, loop je in zo'n appartementje en kom je zo'n dronken zwerver tegen met kick-me bordje op z'n rug en zegt hij: 'Hey look at me I got super power!'
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Waar vond je hem? Ik zit op het eerste eiland maar het lijkt alsof iedereen hier op Choppers rond rijd:{
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Geweldig. Was net met Little Jacob ff naar de bar geweest, kwamen we er straalbezopen uit. Niko raar lopen en het scherm bewegen. Eindelijk stopt het scherm met bewegen, dus ik stap in mn auto. Mn auto voor geen meter te besturen en ook gelijk de politie achter me aan (vanwege dronken achter het stuur). Was wel lachen
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lopen is echt niet te doen idd maar autorijden kan nog wel als je dronken bent :+ Wist niet dat de politie ook nog eens achter je aan kan komen, het zal eens niet. 8)
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Deeltje 9 is aangevraagd!
     
  18. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat gewoon in het boekje :{:emo: Tsja als je al te lui bent om 2 sec in het boekje te kijken....
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  19. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt ook gewoon tijdens het spel uitgelegd hoor..dus snap het probleem ook niet.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Uno momento svp.

    Edit:
    Gevalideerd --> slot hierop. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina