1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren een hangar en een luxor shamal gekocht, vloog over die legerbasis, keerde gelijk om toen ik een signaal kreeg maar ze schoten me al gelijk neer.. ik spring uit dat vliegtuig, klap op een berg. Net niet dood ! :D toen vuurde ze raketten op mij af! precies zon ding op me kop :mad:
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is er ook een link met alle collectables/zooi? Net als dat je met je vliegtuig onder 50 bruggen moet vliegen, spacedingen moet zoeken, onderwaterschatten.

    edit: laat maar, google hielp mee :+
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Lekker dit. Ik kan de gesprekken bij de strangers en freak missies en telefoon gesprekken niet meer horen.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Stripclub gebeuren, prachtig! :lol:

    EDIT: oke, garage systeem is echt wazig. Ga naar de impound in de hoop dat daar de truck van Trevor is. Helaas niet maar er staat blijkbaar wel een andere gepimpte auto van Trevor (Felon GT) waarvan ik zeker wist dat deze in de grote garage stond. Ik hem uit de impound gehaald, rijd hem naar de grote garage en zet hem erin. Tot m'n grote verbazing staat daar precies dezelfde Felon GT.

    Heb hem nu dus dubbel.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  5. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg nog steeds een error wanneer ik een selfie heb gemaakt dat hij niet kan verbinden, meer mensen nog steeds met dit probleem?
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, social club servers hebben nog steeds capaciteitsproblemen.

    Overigens, voor de mensen die het nog niet gemerkt hebben (zoals ik), garages bij je huis zijn bugged en slaan niet altijd je auto op. Gebruik altijd de garages waar je 4 auto's in kunt plaatsen zoals Grove Street of Vinewood garage.

    Mission checkpoints hebben ook die bug en resetten soms je auto. Dus altijd missies doen met de default auto voor dat character. (degene die altijd respawnt)

    Verder moet de auto gecustomized zijn en in een van die garages minstens een keer zijn opgeslagen wil je dat hij niet verdwijnt.


    EDIT:

    Lijkt erop dat dit bij Rockstar bekend is en dat ze met een patch bezig zijn: http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200218557-Vehicles-disappearing-from-the-GTA-V-garage-or-losing-upgrades
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hun "eigen" auto's komen altijd terug. Zoals de truck van Trevor of die bak van Franklin. Die kan je altijd ergens laten staan en dan komt die gewoon weer terug bij je huis.
     
  8. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nog geen selfie kunnen maken :mad: Soms balen wanneer je echt de perfecte gelegenheid tegenkomt!

    Tip: zet de camera height bij de instellingen op High bij het rijden, echt 100x beter!!! Ik kan nu eindelijk zien waar ik heen rij...!
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb GTA V net gehaald en kwam het volgende tegen op internet:

    ''De Xbox 360-versie van GTA V komt op twee discs, een "install disc" en een "play disc". Hoewel je ook die tweede disc kan installeren op je Xbox 360, raadt Rockstar het niet aan. "Een installatie van 8GB is vereist. Voor optimale prestaties raden we aan de play disc niet te installeren," klinkt het. Haal je de game op Xbox 360, dan weet je bij deze dus dat je best enkel de install disc kan installeren om de game vervolgens te spelen via de play disc in de drive.''

    Geldt dit nog steeds of is dat inmiddels al aangepast/verholpen?
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Geldt nog steeds.
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet verholpen en zal ook niet verholpen worden. De enige optie is een 16 gb usb stick en daar de play disc op installeren.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee gaat ook niet gebeuren anders hadden R* dit bericht ook niet gegeven voor de release. :)
    Ik heb hem gewoon op HDD staan en heb eigenlijk geen problemen. Gewoon beide proberen en kijken wat je fijn vindt. :)
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Kan niet verholpen worden. Dit heeft met een hardware limitatie te maken van de 360 en PS3.
     
  14. Sup

    Sup Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen, waar jij hem "net" gehaald hebt?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff lekker aan het cruisen met Franklin op me crossmotor ergens in de bergen (game blijft echt zo groot niet normaal) kom ik opeens een paar redneck border control gasten tegen op motoren en een quad. "He is one south of the border!" bam een kogel tussen me ogen. :lol:
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik krijg net van een random persoon te horen dat ik in een bepaald bedrijf moet investeren. Via LCN is dit bedrijf echter niet te vinden en BAWSAQ ligt er steeds uit.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gast met autopech?
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand een tip om de aandelen van Burgershot hoger te krijgen? Ik heb er flink wat geld ingestopt maar vrees dat dit echt een miskoop is geweest...
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heerlijk dat soort momenten. Ik reed ook op zo'n verlaten weggetje in de middle of nowhere. Word ik ingehaald door twee busjes en vervolgens twee politieauto's. Nog geen vijf meter verder stoppen ze allebei voor me neus, busjes aan de rechterkant, politie aan de linkerkant. Ik had al het idee van wtf, maar nu sta ik er midden in 8). Ik stoppen, word ik door een inhalende persoon vol geschept en ben dood. Maar de hele scene was zo episch. Jammer dat ik net weer dood moest gaan door iets randoms. Maar dat dat gebeurde is gewoon vet!
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die ja!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina