1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Natuurlijk staan er spoilers op Wiki, het staat er daar vol mee... :F:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet alles is random maar het ziet er wel naar uit dat de aandelen die niets van doen hebben met de missies wel random zijn voor iedereen.
     
  3. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    nog maar 1 missie! :mad:

    Sent from my GT-I9001 using Forum Fiend v1.0.
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je ook niet zo snel spelen :p ik zit op 30% en heb nu 32 uur gespeelt
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja, maar als je die trivia leest hoort die spoiler daar ook echt totaal niet thuis. Echt allemaal van die shit als 'in het echt is er ook iemand die Michael Townley heet' etc., en dan ineens 'oh, en bij de laatste missie gebeurt er dit'. Heeft iemand er gewoon tussen gezet om te kutten.
     
  6. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Hahahaha :+
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een klein vraagje: heb je per personage een grote garage op een andere locatie?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik probeer ook zovele mogelijk van die dingen te vermijden :+

    edit: @diablo: ja
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. Ik zie als ik in zo'n garage sta, dat je dan kan kiezen voor een speciale auto. Is dit een optie zodat je één bepaalde auto voor alle drie je personages kan gebruiken, zodat je niet met elk personage die auto moet zoeken en in je garage moet zetten?
     
  10. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend of je het Cash wat je straks online verdiend mee naar de singleplayer kan nemen? Dat zou misschien nog een manier kunnen zijn om de golfclub wat gemakkelijker bij elkaar te kunnen verdienen?
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Voor de mensen die zich afvragen hoeveel de aandelen ongeveer opleveren:

    Rechtstreeks gekopiëerd van het internet een kleine guide met percentages die je kan verwachten van de Lester missies:
    Thought I would post the missions and the stock they effected. Would like to compare max returns but i only have data to the last 3 that i did after i completed the game use % please because the absolute values seem to differ.
    1-The Hotel Assassination: Buy BetaPharma (Bet on the Bawsaq) before the mission
    2-The Multi Target Assassination: Buy Debonaire (DEB on LCN) before the mission ( some maxed at 300%)
    3-The Bus Assassination:: Sell Vapid (VAP on the Bawsaq) before the mission but buy Vapid after the mission (i got a ~25% return) (someone maxed at 100%)
    4-The Vice Assassination: Buy Fruit (before the mission FRT on Bawsaq I got ~145% return)
    5- The Construction Assassination: buy GoldCoast (GCD on LCN) before the mission (max I got was around ~82%) (so far seem to be maxed around 80%)

    Bij de 3e missie had ik ook 100% winst, en helaas heb ik iets te lang doorgespoeld in de tijd met die 4e missie, dus uiteindelijk kreeg ik minder dan ik had kunnen krijgen (20 miljoen :+). Overigens is de 4e missie de enige die echt hard weer naar beneden zakt nadat hij gepiekt heeft. De rest blijft redelijk hangen op het hoogtepunt.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    De tweede is bij mij uiteindelijk ook weer hard gekelderd na de opleving. Michael heeft er bij mij nog altijd een ton verlies op in hoop op betere tijden...
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    als ik met al mijn poppetjes op Goldcoast zet krijg ik dan dikke winst met alle poppetjes?(Ben bij mission 5 construction ass)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee die special car is omdat je aangemeld bent bij social club :) die staat in alle 3 de garages en die blijft daar ook telkens staan ;)
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die psychiater steeds. "Thats all the time we have" Hop weer 5000 euro lichter. :lol:
    R* heeft het niet echt op psychiaters lijkt het.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha inderdaad en steeds maar de prijzen omhoog gooien :D
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Wel jammer dat het zo in elkaar steekt met die Lester missies.

    Echt geen zin om opnieuw te beginnen, zit op 70% maar heb nog aardig wat missies van de verhaallijn open. Dus ik kan alles halen behalve die golfbaan kopen. Ik hoop dat de tijd van je characters door loopt als je online speelt, dan haal ik het misschien ooit nog eens. :+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iemand enig idee waarom heli's niet worden opgeslagen op mijn helipad? Ik land er perfect op en kan geen heli kiezen. Van de week een heli gekocht en nog steeds nop...
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    wat een KUT die construction Assassination ik ben moet 1000000 ladders klimmen en word dan weer vermoord :mad: weer 1000000000ladders op dan weer vermoord! ik schreeuwde echt HOE DAN!!!!! bijna controller gegooid


    er is een lift -.-
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina