1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als ik oneindig leven heb.:D
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar haal jij irl een console vandaan om je cheats in te voeren? :confused:
     
  3. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel nuttig die discussie ;)
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheats???? je spawnt toch de hele tijd weer.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vinden jullie dit spel echt nou zo geweldig?

    Deel 1 vond ik echt geweldig. De singleplayer was spannend en de co-op was super tof.

    Daarna kwam deel twee. De singleplayer teleurstelde mij behoorlijk Live had ik nog niet.

    Nu met Halo 3 vind ik nog steeds dat ze het Halo gehalte van deel 1 weer dik achter ze hebben laten liggen. De singleplayer is totaaaaal niet spannend tot nu toe. Ik loop er gewoon doorheen. Ik zeg niet dat het super slecht is maar er zit geen spanning in. En het slurpt me niet op om het in een ruk uit te spelen.

    De multiplayer eigenlijk het zelfde. Het is wel leuk maar na een tijdje heb ik het toch echt gezien.

    Voor mij is deze game iig geen 9 of 10 waard. Het is niet slecht maar het trekt me niet mee om meer te spelen.

    Mja ik speel het spel toch wel uit tot ik alle achievements heb.
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Dé verwoording! \o/

    Precies hoe ik erover denk, moet alleen die overkill achievement nog en dan gaat ie de kast in. 8)
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mmm, ik meldde heel wat pagina's terug dat ik de SP weer van niveau Halo CE vond :+
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik vind Halo 3 juist de beste Halo :+. De coole SP van Halo 1 en de meesterlijke MP van Halo 2.
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    De singleplayer vind ik echt top! Het trekt mij dus wel in die Halosfeer mee. Vanaf het eerste level kon ik al niet meer stoppen. Veel variatie qua voertuigen/levels/moeilijkheidsgraad/sskulls etc. etc.

    De multiplayer vind ik echt weer zoals vanouds. Bijvoorbeeld gisteren de hele avond gespeeld en heb echt weer zitten genieten. Leuke maps, minder auto-aime, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, Forge, nieuwe gametypes noem het maar op. Zo zullen er in de toekomst ook wel nieuwe maps komen waardoor het spel leuk blijft.

    Top spel! \o/
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook de SP eindelijk weer groots van opzet, zonder de kleinschalige taktische gevechten uit het oog te verliezen.. Elke vijand is gewoon een uitdaging om rekening mee te houden... Net als in halo1.. In halo2 was het gewoon blijven rennen en meer niet, nu moet je echt weeer ff nadenken en je wapens checken voordat je ergens naartoe loopt.. Dit vond ik echt super tof en ik heb het spel vrijwel in 1 ruk uitgespeeld (2 dagen) en kon er echt niet meer stoppen.... (gebaseerd op SP legendary, dus geen coop ofzo want das te makkelijk)

    Verder is de MP ook VEEEEEEEEEEL beter dat in deel 2, dit ondermeer door het wapen spawn systeem en het verminderen van de auto aim... Jammer dat er nog niet echt een paar killer maps zijn om eindeloos te spelen.. Maar wat niet is kan nog komen.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    In een bungie update stond er het volgende over:


    Volgensmij geven ze hier ongeveer het antwoord op jou vraag:) Vind zelf ook vrij irritant dat je niet met 1 klik naar einde van filmpje kan gaan en slechts beetje versneld kan doorspoelen.. maarja verder vind ik theater een geweldige functie:thumbs:
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    /edit: excuus dat ik het bericht hier heb geplaatst, zag het problemen/bugs topic niet staan...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens erg vervelend dat de 'Headshot Honcho' achievement persé met de Sniper/ Beam Rifle moet =(

    ik ben in 1 level nog niet verder gekomen dan 6 headshots, terwijl ik met de Battle Rifle tientallen headshots krijg :mad:

    Ik kan niet met Snipers omgaan! :mad:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zet je hem op normal. Dan blijven de vijanden zelfs stil staan. Als je dan de achievement niet haalt kun je beter geen shooters spelen. (volgens mij kan het zelfs ook nog op easy...)
     
  15. $mark$

    $mark$ Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, is snap niets van die achievement ''maybe next time buddy''. wie kan me met die achievement even helpen:thumbs: en heeft er iemand nog tips voor de over kill want hij luk steeds maar niet.:confused:
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Overkill = skills en geluk.
    Klaar.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij moet in een voetuig zitten en je laten boarden. Dan moet je binnen 10 seconde hetzeflde voertijd met dezelfde persoon terug boarden.

    De overkill is volgens mij het makkelijkste te halen in Crazy King. Aangezien iedereen meestal naar het zelfde punt komt kun je daar op ze wachten. Het moeilijkste is de kills maken voordat iemand anders ze killed.
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, in de hill met shotgun w88 en hopen dat je ze alemaal killed... Ik had hem gehaald maar toen was de bungie server eruit dus nu staat de overkill niet bij mijn medals, maar ik heb de achievement gelukkig wel:D
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nou, als ik in die Hill sta word ik van alle kanten bekogeld met 10,000 granaten en weet ik veel wat. Geen slim plan. :+
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan wacht je er buiten en killed iedereen die de hill in wil gaan..

    Rocket wil ook helpen ;) ZO haalde ik een triple en de 4e assassinate ik voor een overkill.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina