1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Inderdaad, dat vind ik echt een super goede functie :+.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd, met 4 mensen op één Xbox online is uniek _O_
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Doe ik ook vaak met me neefje ofzo. Gewoon Big Team Battle met zijn tweeën. Dikke lol. Lone Wolves win ik vrij weinig aan maar deze fuctie geeft me wel wat plezier uit Halo 3.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Speelde zondag Halo 3 met een vriend. We knalden er zo doorheen. Had niet verwacht dat ie zo kort was. We speelden op easy, maar toch. Op een hogere moeilijkheidsgraad waren we er ook zo doorheen geknald. Na ca 3 uur zaten we al tegen het einde van Cortana missie aan.

    Eerders (na het uitspelen van Dirt) maar weer even verder met Halo 3. Hoop achievements zijn te behalen door op normal of hoger te spelen. Kom ik aan met mijn 10 Halo 3 achievement points. :+
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    wat is een campaign-meta game?
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dan speel je de campaign met scoring aan, dan krijg je bijv 50 punten als je een grunt killed, 150 punten voor een Brute, etc. etc. Je kan ook skulls aanzetten om een multiplier te krijgen, waardoor je score bijvoorbeeld met 2 skulls aan x2 wordt. Als je dan bij bijv. lvl 1 meer dan 15.000 punten hebt krijg je een achievement.
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    en hoe gaat dat of gaat dat automatisch?
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat kan je instellen, je kan ergens 'Scoring On/Off' instellen. Volgensmij kan je dat als je op X drukt om Skulls aan te zetten selecteren.
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    I beg to differ. Heroic en Legendary zijn echt wel pittig, vooral als je 't vergelijkt met easy. Zonde ook om op zo'n laag niveau te beginnen, mis je een hoop encounters (die alleen er op hoger niveau in zitten) en vooral mis je de uitdaging...
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt. Zelf vanmiddag wat op normal gespeeld en was meteen al een stuk pittiger dan op easy. Co-op is een stuk makkelijker dan singleplayer, dan heb je constant een (goede) teammaat.
    Kwam alleen niet in de buurt van de 15.000 punten. Kwam hoogstens rond de 2500. Snapte ook weinig van de telling. Ging ik dood, staat er '-25', gaat er nog eens 100 vanaf en even later ben je nog eens 100 punten armer.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij het doodgaan worden je punten gereset naar wat je had bij je laatste checkpoint én daar gaat nog eens een penalty vanaf.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah vandaar. En is de score ook nog afhankelijk van de moeilijkheidsgraad waarop je speelt?
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoe hoger de score, hoe hoger de multiplier. Ook krijg je voor skulls multipliers, binnen een bepaalde tijd en met stijl ect. Maar die 15.000 ga je ook niet redden op normal zonder skulls. Daar zou ik me pas later druk om gaan maken
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel opletten, met sommige skulls kun je normaal 10x moeilijker maken dan legendary 8)
     
  15. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Jawohl:

    Easy: x 0.25
    Normal: x 1
    Heroic: x 2
    Legendary: x 4
     
  16. Ultimate

    Ultimate Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Check this!!!

    Kwam dit toevallig tegen. Best cool!

    /Mod Spam

    Ultimate:cool:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hah, das wel cool. Nu alleen maar hopen dat het zo'n mooi schilderij ook echt is. Trouwens jammer dat er niet zo'n rocknummer in zit van Halo 3. In Halo 2 had je hiervoor Breaking Benjamin. :cool:
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Best wel duur die schilderijen :+.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is iemand hier zijn site aan het promoten..
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb afgelopen dagen ff fanatiek gespeeld en zit nu op 995/1000 moet alleen nog killing frenzy in lone wolves halen maar dat is nog best moeilijk te halen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina