1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]
    Met dank aan Willem, Dead Worm NL en Shortbull voor het onderhouden en verzamelen van info voor de vorige delen

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bungie
    Genre: First Person Shooter
    Release: 26 september 2007

    Samenvatting Halo
    met dank aan Elite
    Klik

    Info:
    Halo 3 is het derde spel in de Halo trilogie die de Xbox franchise heeft gedefinieerd en werd op 9 mei in Los Angeles onthuld. Uiteraard gaat het verhaal verder waar het in Halo 2 stopte. De Master Chief is op weg nar de aarde om voor eens en altijd af te rekenen met de Covenant die zijn thuisplaneet bedreigen. De Covenant hebben in de Chief’s afwezigheid de Afrikaanse woestijn afgegraven naar een buitengewoon buitenaards object waarvan het geheim te vreselijk is om te kennen. De Chief’s bevriende kunstmatige intelligentie Cortana bevindt zich in de klauwen van de ‘Gravemind’, een monsterlijk wezen van de mysterieuze Flood, de strijdmachten van de aarde zijn op hun laatste adem en een burgeroorlog is bezig in het hart van de Covenant strijdkrachten. “Dit is hoe de aarde eindigt.”, aldus Cortana in de Halo 3 aankondigingstrailer, of kan de Chief hier een stokje voor steken?

    Uiteraard is Halo 3 wederom een eerste persoons shooter met solide Xbox Live ondersteuning. Features van de multiplayermodus zijn nog niet bekend, maar Bungie belooft alle Xbox Live mogelijkheden te benutten. Naast dat de verhaallijn tot zijn conclusie komt in dit derde deel is de grafische engine uiteraard volledig aangepast voor de Xbox 360. Zo zagen we in de (overigens compleet real-time, draaiende op een Xbox 360 debug kit) aankondigingstrailer; Parallax Mapping, High Dynamic Range (HDR) lichteffecten, GPU Particle systeem, Precomputed Radiance Transfer (PRT), self-shadowing, realtime reflections op de Chief’s vizier en bepantsering evenals de mogelijkheid omgevingselementen 20 tot 22 kilometer ver weer te geven. De laatste sappige details zijn dat de ruines aan de horizon als je uitkijkt over het massieve Forerunner installatie de overblijfselen van New Mombasa zijn en de Chief een nieuwe versie van de klassieke Assault Rifle uit Halo in zijn handen heeft.

    Laatste nieuwtjes:


    Features:

    - 4 Player Co-op
    - Content Download
    - Custom Soundtracks
    - In-game Dolby Digital
    - Live Aware
    - Online marktplaats
    - Online Multiplayer
    - Online Scoreboards
    - Split-screen
    - System Link
    - Widescreen
    - Xbox Exclusief
    - File sharing

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1080/halo-3/

    Links:

    www.bungie.net
    www.halo3.com
    Halo3 ARG
    Algemene Halo 3 Beta thread
    Halo 3 Arms Race

    Halo 3 Goodies:

    Flamethrower
    Incendiary grenade
    M6G Pistol
    M9 Frag Grenade
    M7 Caseless SMG
    M90A Shotgun

    Nieuwste Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Meer screenshots...

    Reclame Campagne


    Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen.


    Deel 9
    Deel 10
    Deel 11



    Deeltje 12! Kijk uit voor spoilers, op youtube staat bijvoorbeeld al het einde van Halo 3. Kijkt allen uit! Zet zelf dergelijke filmpjes/sites tussen de spoiler tags, zodat je het niet voor anderen verpest!
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan ff op budgetgaming.nl of in het koopjes spotten topic kijken of er nog ergens betere aanbiedingen zijn
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Toch wel weer zin in..
    Was er echt goed in8)
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het campaign niet al te lang geleden uitgespeeld, moet alleen "Cortana" nog op legendary. Moet zeggen, wat een tof campaign zeg! Alleen vind ik Cortana iets minder. Vooral The Covenant en The Ark, wat een toffe lvls!
    Speel meestal Social games op XL. Ben nu 28 met Team Slayer. Maar 30-40 halen moet me wel lukken ^.^.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn heel veel mensen waaronder ik die net als jij vinden dat Cortana zuigt en echt veel minder is dan de rest. De rest is echt geweldig. Nog steeds vet, ookal speel ik het voor de 3e keer!:thumbs:
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik had het ook al meer gehoort.
    Ik ben nu (weer) bezig met Halo 2 (zal 3 á 4e keer dat ik campaign uitspeel) omdat me 360 RRoD heeft. Ik moet zeggen, ik merk toch echt wel dat het campaign van Halo 3 gewoon véél vetter is. Ondanks er ook wel een paar leuke lvls in Halo 2 zitten.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zal hier mijn probleem nog maar even neer kwakken:

    Heb een probleem met de nieuwe map pack. Ik had hem gedownload, en wilde daarna gaan spelen, maar kreeg als melding dat ik de nieuwe maps niet had. Terwijl ze toch echt op mijn harde schijf staan.

    Ben ondertussen al een stapje verder, namelijk dat ik ze iedere keer opnieuw moet downloaden als ik ze wil spelen. Erg omslachtig en moet anders kunnen lijkt me.

    Iemand een oplossing?
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .....damn, dat lijkt me echt irritant!

    Kon gister niet op Live dus zodadelijk maar weer eens proberen...
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk, zo kun je ook je geld verdienen. Een beetje level 50 boosting en ze betalen er genoeg voor zoals je ziet! |:-
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Speelt niemand dit spel meer of lijkt het alleen maar zo?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er spelen nog zat mensen Halo 3, maar met de komst van Assassins Creed en Mass Effect is dit natuurlijk vermindert. Toch heb ik in mijn vrienden lijst een boel met mensen die dit spel dagelijks spelen hoor!
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dan altijd 20 seconden in het hoofdmenu wachten voordat ie het doet.
    En ik speel ook nog halo ik vind het gewoon nog steeds een tof spel, alleen word ik er helemaal gek van dat iedereen je kills jat.
    Hoe werkt het killen van iemand nou eigenlijk ik had ergens gelezen dat het erom gaat wie de meeste damage in een seconde doet of zoiets.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben. Iemand verveelde zich waarschijnlijk en zocht een mooie dood:

    Epic suicide
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij heeft ook een hoop maffe dingen in zijn fileshare staan. Een aantal hiervan zijn niet opgezet maar wel erg droog :+ Elke week stuurt die wel een nieuwe vid of een screen via zijn friendslist, sommige zijn echt te mooi gewoon 8)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn, ik vraag me af hoelang hij daar over heeft gedaan. Prachtig gemaakt zeg!

    Edit;
    Check deze suicide dan!:
    Best Suicide Ever
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2007
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vet! _O_ Deze Flying Elphant vind ik ook wel wat hebben. :D
     
  18. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het kill system nou? Is het hoeveel damge je doet bij iemand anders in een sec of gewoon normaal.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het gewone kill systeem is niet veranderd, alleen het melee systeem is soms wat vager.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    klinkt miss dom, alleen ik snap echt geen reet van hoe ik normaal in een online potje kom hiermee.
    het lijkt erop dat ik steeds zelf een match moet aanmaken:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina