1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon in het hoofdmenu klikken op ''Matchmaking'' en dan kun je kiezen wat voor gametype je wilt spelen. Je moet geen social slayer nemen, want dan maak je je eigen game aan. Kies gewoon Matchmaking > Lone Wolfes ofzo. Als het dan nog niet lukt..
     
  2. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook social slayer doen hoor, dat valt ook onder matchmaking maar dan heb je geen level. Je krijgt er wel exp bij en je kan meteen guest spelen.

    En ik had gister ook een vette suicide op Foundry. Ik pak ergens een brut shot op en loop helemaal naar de rechterhoek (vanuit je respawn gezien). Daar zie ik een paar vijanden dus ik begin te schieten en 1 kogel van mij raakt zo een wire spoel. En die wire spoel vliegt vol tegen mij hoofd aan en ik ben dood.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2007
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanmiddag eindelijk op Legendary uitgespeeld. :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zat een paar dagen terug is weer wat online Halo 3 te spelen. Toen ik Big Team Battle koos en de match begon op Valhalla waren er allemaal andere voertuigen. Er waren alleen maar Ghosts en Wraiths. Een match later zat ik in Sandtrap en daar was het precies hetzelfde. Ik vind het echt bagger, het verpest de hele sfeer van die maps. Gelukkig dat ik deze game toch niet meer speel.
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Grats Bauke, kan niet wachten tot ik me Xbox terug heb, kan ik ook lekker Cortana doen op legendary \o/
    Heb alles behalve alle lvls behalve het 2e en het level 'Cortana' op legendary uitgespeelt solo.
    Het is een nieuwe gametyp die er bij kan zitten. Nouja niet echt nieuwe gametyp. Maar voor beide teams een Wraith, en een aantal ghosts. Verder zijn de meeste standaard wapens eruit. En zitten er nu vooral Rockets/Grav Hammers in.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb een nieuw account gemaakt, ik ging team dubbel team spelen, best wel makkelijk, allemaal newbs tegen komen en soms wat noobs in je team die te veel rushen en dan super vaak dood gaan. Maar is wel leuk :9
     
  7. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er iemand zin om vandaag morgen of zaterdag middag ff team slayer te spelen? ik kom altijd emt noob team opgezadeld en vrienden van mij die het wel kunnen zijn andere skill dus dat is kut. Ikke ben nog maar 29

    gamertag: Flying Legend89

    hopen dat ik een goede dag heb want bij mij wisselt het per dag hoe goed ik ben heb ik het gevoel :p
     
  8. elite !

    elite ! Xbox360 Elite !!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangemeld:), moet zeggen dat ik al een weekje niet gespeeld heb.
     
  9. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 2week niet online kunnen spelen, alleen maar customs..
     
  10. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutchy Montage 1:
    http://www.youtube.com/watch?v=CbY0i-ujdOg

    Dit word een van de beste Halo 3 Montage's die Halo3forum tegemoet komt. Tot nu toe zie ik dat het perfecte editing heeft een goeie smaak van muziek en vele multikills.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heerlijke montage. Zo zie je ze niet vaak meer. In het begin was ik bang dat die overeditted was omdat je dat vaak ziet tegenwoordig. Maar na een tijdje liep het heel goed in elkaar over. Alleen het nummer wordt te vaak gebruikt in montages, dat is eigenlijk het enige minpunt wat ik erover heb. Als je er nog meer zoals deze hebt, graag :) Ben normaal niet zo van de montages maar deze zijn altijd wel tof om naar te kijken.
     
  12. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die eerste 2 zijn verschrikkelijk overeditted vind ik. Zwaar irritant al dat geknipper en geflits. Trinity is ook de naam van een glitchvideo van begin vorig jaar. Heel toevallig was dat juist 1 van de best ge-editte video's van dat jaar naar mijn mening:). Deze montages vind ik een stuk minder dan de vorige van jouw. Eigenlijk vooral door al die editting.
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op youtube gewoon subscriben op airguitar901, die upload altijd de beste montages. Er komt nog een veel mooiere H3 montage, waarvan die Trailer alleen al een prijs had gewonnen bij die mlg video contest. Kan hem nu f niet vinden, maar ik post hem wel als ik hem weer heb.

    Die van Halogod vond ik vroeger ook altijd briljant, niet echt veel skill ofzo, maar ik vind de muziek altijd veel beter dan al die 10.000 montages die linkin park gebruiken enzo....
    Halogod - Just Wanna
    [yt]Y0oT07ZqzD0[/yt]

    En abusedgoat's montages met oneindig veel multikills (24 killtacs, 17 frenzy's, 8 killtrocity's...)
    [yt]nhT6ivHTbeA[/yt]
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Die montages zuigen.
    Serieus.
    Er is maar 1.
    1 Ultieme montage.
    Echt DE ULTIEME HALO 2 MONTAGE.
    Geen andere montage kan daaraan tippen! Natuurlijk, dames en heren, heb ik het over....(tromgeroffel..):

    THE DEAD SERIOUS TAGE!
    Juist. Die ja. Link naar de montage:
    http://www.youtube.com/watch?v=StmJJe3gGaI

    Gewoon de montage die precies laat zien dat je in Halo 2 kan ownen maar ook hoeveel ontiegelijk fake bugs erinzitten, allemaal gegoten in een geweldig humoristisch tintje.
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    The Dead Serious Montage is een Fun montage, maar ook echt de beste en de leukste moet ik toch toegeven.

    Maar al die effects vind ik juist leuk en het is juist veel spannender en mooier.
     
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Eve of war heette die:

    http://gameroom.mlgpro.com/view/FCTcF1LsVF8.html
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kende geen van die montage's.. Deze is ech geweldig :9
    Zo droog!

    'Antifreez, dont drink that.'
    'Why?'
    'Cuz it will kill ya'
    'Ohh..'

    -This message brought to you by the...-
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dude, kijk eens 2 posts boven je. :+
    Anyway, de TitanVIII montage is ook wel bruut. Of die van Shook On3, de derde montage.
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen problemen om bij Halo 3 een game te vinden met Matchmaking? Ik kan helemaal geen matches online vinden. Games Found en Possible Matches blijven ook op 0. :|
    Edit: Na zo'n 10 mins had ik dus een potje, althans dat leek zo. Huppa moest ik weer opnieuw zoeken, na weer zo'n 10 mins had ik eindelijk een potje, waarvan er direct 3 gequit (eruit gekicked?) waren. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina