1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wahahaa, geweldig filmpje! :D

    Én, een van hen is sowieso nederlander! Op een gegeven moment roept ie: 'ZelfMOOORD!' Whaha, kewl. :cool: Het mooie is ook dat het een mix is van fun, skills, shit happens en dat ze af en toe de vid. nog wat mixen met de muziek. Erg cool!
     
  2. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna iedereen heeft dit. De servers voor xbox live zijn overbelast
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]-eZfAWzwBlg[/yt]

    Ook wel een mooi filmpje van TopEmHat, er zitten wel lichte spoilers voor de Halo 3 singleplayer in.
     
  4. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    lol 'Oh i know what the ladies like, Bicato i can barely hold on to her Chief'.

    LMAO
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah I know dat ie 2 posts boven me stond,, daar had ik hem ook van ;)
    Maar vind het zo droog als ie zn tripple headshot mist, bukte ie gaat ie zn eigen benen slaan: Baad boy! Baaddd boy!
     
  6. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist even niet waar ik dit het beste kon vragen, maar aangezien het met Halo 3 te maken heeft, vraag ik het hier.

    Ik was laatst online een match aan het spelen en kreeg toen deze Medal:

    [​IMG]
    Steaktacular!
    Luke owes you a steak dinner.


    Misschien een domme vraag, maar wat houdt dit in? Ik dacht zelf dat het iets te maken had dat iemand diegene uitschakelde die jij net aan het uitschakelen was.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Tis als je met zoveel punten verschil wint (20 ofzo?). Was één of andere weddenschap dat als Frankie met meer dan 20 punten zou winnen dan kreeg hij een steak dinner van Luke.
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, wat ik me nog steeds afvraag: Hoe zit het rank systeem nou precies in elkaar? Waar is het op gebaseerd? Ik weet bijna zeker dat ik een aantal keer heb verloren en toch ranks up ben gegaan. En ook K/D in de - en wel eens rank up gegaan. Weet iemand dit precies of heeft hij/zij een link? oO
    B.V.D.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Als je bij de 1e 3 of het winnende team zit, krijg je een exp. point, geloof ik
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    EXP hoef ik niet te weten, bedoelde eigenlijk de lvls. Maar toch bedankt.
    Want stel het was zo geweest dat als je K/D spread + was en je ging dan al lvls up. Zal ik veel meer Team Slayer spelen maar wil nu geen ranks omlaag. |:-
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
  12. Remco

    Remco Guest

    Wees dan eens wat duidelijker, en als je het zo goed weet waarom vraag je het dan?
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Peop.
    Ik had gister 26 kills-0 death's bij Big Team Battle.

    Ik ging voor de Perfection (15 kills en hele match niet dood), dus ben me na de 26e kill gaan verstoppen. Nu kwam ik er later achter dat bij 30 kills je ook zo'n speciale medal hebt, Invincible. Had ik makkelijk nog kunnen halen, had nog laser/shotgun op Sandtrap (ok shotgun is daar kut maar liggen genoeg battlerifles).

    Achteraf dus nogal spijt dat ik me ben gaan verstoppen! Iig me perfection eindelijk eens gehaald :9
     
  14. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! had zonet de Overkill achievment met Ckoth (Crazy king of the hill). Mepte met 1 slag met de gravity hammer 3 gasten dood en toen nog een assasination met de melee van de hammer op de laatste. Helaas wel 3e plaats geëindigd :confused: voor de Overkill stond ik eerste, na de achievment was ik zeker te blij ofzo en raakte een beetje de weg kwijt naar de plekken :confused: ben skill level 8 atm, maar 30 ranked matches gedaan. Big Team battle blijft toch nog wel mijn favoriet.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  15. Remco

    Remco Guest

    Whoo dat is wel echt sick, maar wat kan je daar voor de rest mee dan?


    Hahaha meesterlijk, wat een afkorting_O_
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je voor de rest nix mee,, staat alleen vet op je Bungie Service record ;) Mijn beste medailles staan bijna allemaal bij mn Social games,, alleen dom dat ik dus niet door ben gegaan voor die 30 kills without dying ;)
    Kon ik twee vette medialles tegelijk krijgen, Invincible en Perfection tegelijk..

    Alleen mn dikste dubbelkills (eergister Killamanjaro, oftwel 7 achter elkaar) heb ik meestal in custom games. Die zie je daar helemaal niet.
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Marruk :thumbs: _O_
    Je kan toch iets vergeten te vermelden in je post? |:- En ik bedankte je toch? :|
    En over het 2e deel, ik zeg stel je voor het was zo geweest. Ik wil dat dus weten >_>. ;)
    Mja laten we vanaf nu maar weer ontopic weer gaan. O-)>_>
     
  18. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond volgens mij met een zooitje xbw-ers customs gedaan, was tof.

    Mr.MikeMan
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahzeker,, alleen was ik al snel weer team slayeren :9
    Even vraag aan iedereen die me telkes teovoegt: Zeg er ff bij dat je t via XBW doet ofzow,, vind het zo irritant dat mensen me toevoegen waarvan ik nix weet.
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar mensen in Big team battle, ze zaten te zeiken dat ik cheatte met battle rifle -.- was de enige Elite (Ascetic ftw) en ik kilde hun VIP 3x achter elkaar (valhalla, zat met battlerifle in hun base) Ze vonden het knap dat een Elite MVP haalde -.- ben maar geleaved, omdat een paar van die gasten zeiden dat ze me ginge reporte.... ( het waren allemaal mensen met redelijk lage rank/exp, maar ben dat zelf ook)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina