1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Killing frenzy en nog wat achievments in zowat het eerste potje dat ik Halo 3 lone wolves speelde, Sword map. Wat ik deed was een beetje campen bij de camo spawn en iedereen die dichtbij kwam neerhalen (waren allemaal level 1-3's, dus niet moeilijk) en dan om de 3 minuten camo pakken en dan in grote gevechten iedereen meteen neerhalen. Als je camo weg is, weer doen, en dan is killing frenzy makkelijk te halen (ik had swords op Snowbound)
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Untouchable.

    Ik heb gister mijn eerste Extermination gehaald, mede dankzij mijn geniale granaat om mijn teamgenoot RedDevil shieldless te maken :)
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Woo, nu 37 met Lone Wolves. ben (eer)gister begonnen met Lone Wolves min of meer. Nu lvl ik opeens vet chill :p (Win wel veel, dat helpt natuurlijk) hoop morgen 40 te kunnen halen.
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah ja jij eikel! Ben er nog boos over! :9
    Even kort het verhaal: Construct, gele lift.. Wij komen vanaf paarze hun kant op. Ik ga voorop, gooi 2 granaten.. Toen werd ik gekillt
    Vlak daarvoor wilde Marruk mij weer eens teamkillen, dus gooide hij een granaat op mij.. Deze stuiterd door en killt er 2 die al shieldlow waren door mijn granaat. De andere 2 waren door onze andere teammembers al shield down geschoten/mijn tweede granaat... Deze killt ie ook en hij heeft gewoon een fokking extermination!! :mad:
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, is er een speciaal truukje die iedereen zobeetje gebruikt bij Hammerzeit? Ik verlies altijd 1vs1 :< Sla gewoon als het tekentje rood is.
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn teamkill granaat stuiterde niet door, die zorgde dat je shield weg was waardoor jij gekillt werd en ik de 3 poppetjes die jij al halfdood had gemaakt even op kon ruimen met een andere granaat :thumbs:

    Trouwens, doen er hier nog ergens mensen Halo 2? Eigenlijk vind ik dat veel toffer namelijk, maar daar is geen hond meer online (alleen Amerikanen die denken dat ze pro zijn)... Voeg me maar toe! :)

    Ik snap ook niks van die hamers, ik denk dat host zijn wel werkt altijd.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Host zijn werkt sowieso. Ik probeer meestal te springen en iets eerder te slaan. Bij zwaard helpt springen sowieso, als jij vanaf boven komt wordt die van jou eerder rood geloof ik. In ieder geval win je dan bijna altijd..
    Verder zijn bij die games granaten je beste vriend ;)

    Halo 2 gaan we wel ff doen als ik me HDTV heb Marrukje :9
    En dan is het nog gayer hoe jij je extermination kreeg! Had ik dus al 3 tegen 1 allemaal shield down :9
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Neeeee niet shield down, zo goed ben je nou ook weer niet. Minsten eentje had nog een klein stukje shield over :)

    En we kunnen toch ook zonder HDTV Halo 2 doen?
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet ik weer me oude tv naar boven zeulen om die maps te downloade.. en NEE 1 vs 1 ga ik niet doen :9 Dan maar Halo 3 ;)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is er iemand die misschien een site met ene plattegrond heeft waar op je kan zien waar je welk wapen kan vinden?? want ik weet niet waar ik de shotgun op somigge levels kan vinden als highground en last resort..
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij zijn er geen maps met wapens erop maar sommige wapens liggen niet op een map volgens mij. Als ik jou was zou ik gewoon het level doorlopen en als je hem vind is het mooi meegenomen.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zoek eens wat foto's van de Strategy Guide. Ik heb hier de officiële liggen en daar staat alles precies in beschreven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2008
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    de strategy guide zit alleen bij de LE en CE toch??
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope, moet je los aanschaffen. Ik kan alleen op halowiki een aantal dingen vinden over de weapon locations. Een tijdje terug had ik er een goede site voor maar die ben ik kwijt |:-
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    soms haat ik dit spel:mad: hoe kan het gvd dat je als je met Swords, tegen iemand slaat en hij jou ook, dat hij dan meteen nog een keer kan slaan, en dus eerder zijn!!!!! ik heb een stuk of 10x in 1 potje, dat ik iemand sla en hij mij ook, en dat hij dan 1 seconde later weer kan slaan terwijl ik moet wachten..
     
  16. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    B gebruiken.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb 'm een tijdje geleden voor €14,95 bij de Free Record Shop gehaald. Alles staat erin, maar na een paar dagen kijk je er al niet meer naar om.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Du gekke.. Idd had ik ook met die van Assassins ;)

    Ik begin weer boos te worden op Halo. Vooral ranked lijkt het wel...
    Je hebt bv 2 vs 2 (doubles) op the Pit. Ik zit op HUN snipertoren, mijn teammate is bij de invis.. En waar spawnen ze?! Fokking NAAST MIJ, letterlijk NAAST mij in die hoge spawn. Wat is dat nou voor een onzin! Hoe kan een spel als ' de grote Halo 3' nou fokking mensen NAAST je spawnen?!!
    Daarna Narrows, ik ben helemaal achterlangs naar hun kant gegaan.. Mn teammates zitten tussen hun granaten/mauler (dus bijna hun spawn).
    Dus we clearen het, ik loop weer naar voren.. Ik ga er immers vanuit dat de spawn dan omgedraaid is, en ze aan de andere kant vd map spawnen.. Maar nee.. Boem in mn rug!
    Egt gewon gestoord. ligt het aan mij of had je vroeger bij halo veel vaker dat je spawn naar de andere kant van het level verhuisde, zodat je A: Niet spawnt recht naast enemy (gespawncamped) of B: niet als enemy zijnde in je rug wordt geschoten/flink vernaaid omdat je op 1tje schiet en opeens spawnt zn teammate recht naast m
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vanmiddag speelde ik Team Hardcore met een maat van me en we hadden hetzelfde probleem. Elke keer maakten we het team af en nog geen seconde later spawnden ze naast ons. Ook had ik het probleem dat ze soms ineens achter me spawnden. Misschien weer eens wat andere gamemodes spelen, aangezien het me daar eerlijk gezegd nog nooit is opgevallen. Hopelijk wordt er snel wat aan dit probleem gedaan door Bungie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2008
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo de 3 nieuwe maps gehaald
    Mijn mening...
    Rat's Nest
    Wel een leuk lvl. Maarja zonder Warthog ben je wel snel dood. Alleen een beetje saaie kleuren net als Narrows.
    Foundry
    Ondaks ik deze de minste heb gespeeld vond ik hem ook wel aardig. Niet zo groot. Maar voor de forge is hij tof zeg(!)
    Standoff
    Wat een super map! Lekker groot. Mooie omgeving en alles...

    Ook vandaag mijn eerste "echte" Killotrocity gehaald. Heb hem in Heroic DLC gehaald op Rat's Nest (6vs6, Killotrocity is zelf ook 6 kills)
    [​IMG]
    (Had al eens met wat vrienden Killionaire geprobeert te halen)
    En trouwens, games van de DLC komen gewoon bij Social lijst (medals enzo) @ Bungie.net?
    (Vond het toch best netjes van mezelf. De game was 1 sec later afgelopen (Echt 1 seconde :))
    Red ik ben het met je eens, soms is Halo 3 echt zo vaag. Ondaks ik het een top spel vind. Rank systeem is raar. Sommige schoten registeren niet. Tenslotte zijn spawns soms verrot.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina