1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Kat vond ik ook zo'n irritant personage, en onverstaanbaar.

    Was blij toen ze dood was8)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ben nu al een tijdje bezig met Reach (5uur, maar whatever, zoveel tijd heb ik niet meer), anyway, er vallen me wat dingen op die tegenvallen.
    Allereerst dat ie niet automatisch saved, een spel anno 2010, what the F.

    En serieus, wat is dit nou man. Die multiplayer maps. Steld toch echt geen drol voor? Die Forge shit heb je zo wel weer gezien, remake van Blood Gulch is niet meer wat het is. (weet niet of jullie de map Coagulation nog kennen uit Halo 2, dat was ook een soort van Blood Gulch remake, die zoog ook redelijk, maar zelfs die was nog beter) Het suckt. Andere map (een map uit Halo 2, Ascencion) is leuk geprobeerd, maar geef mij gewoon maar de originele Halo 2 versie please.

    Verder zijn het dus 4 maps in totaal, allemaal met dezelfde omgeving. Dat wordt vrij saai op een gegeven moment.
    Dan nog een map uit Halo 2 (het houdt maar niet op), Ivory Tower.
    Drop er maar wat oranje shit overheen, giet het in de engine van Reach, en whop, we hebben er nog een.

    Geweldig die remakes, maar toch. Ik wil NIEUWE maps. Enige maps die tot nu toe een beetje de moeite waard zijn, zijn die 2 uit de Beta (Swordbase en Powerhouse). En maak dan gewoon weer een remake van Lockout ofzo damnid! Of een map uit Halo 3.

    Nog een punt wat ik gewoon tergend vind (en ja, nu ga ik echt whinen wss), is, waarom dan die maps gewoon in de singleplayer droppen? Wtf? Of andersom, stukken uit de Singleplayer als map gebruiken. Ik haat dat. Haat. Dat. Gewoon. Voelt dubbelop. Is crap. Heeft Bungie in Halo 1 niet gedaan, 2 niet en 3 ook niet. Reach wel. Ze gebruiken goddamn zelfs een HALO 2 map (Ivory Tower dus) gewoon als stuk in de Singleplayer. Ik dacht echt wtf..En dan ook de map Swordbase (2x kom je die zelfs tegen, 1x in de 3e missie en in een van de laatste, maar dan half burned), en ja, daar heb ik ook een hekel aan. Je gaat dus in de singleplayer weer naar een level toe die je al eerder heb bezocht (Sword Base dus, oh zo heet die missie ook..). Maar dan is het donker etc. En doorloop je weer helemaal, alleen dan in tegenovergestelde richting. Ja, lekker makkelijk? Don't give a damn of het deel uit maakt van het verhaal, ik wil nieuwe shit. :+
    Ik vind het gewoon simpel van Bungie.
    Die singleplayer duurt verder korter dan normaal (ben er geloof ik even lang mee bezig geweest als ODST..), en Firefight, ja eh, dat is dan persoonlijk, dat vind ik geen bout aan.

    Graphics vind ik wel allemaal toppie, echt prachtig al dat uitzicht etc. maarreh toch, jah..hmm. Ook iemand opgevallen dat de latere maps altijd donkerder worden en saaier? Deel 1 had de Flood, 2 ook..3 eh, ook..Reach, ja no idea, donkeren verlaten stad weer, blabla. Die beginmissies zijn altijd het best, raggen met je Warthog, overdag, ja weetiket. In Halo 2 was dat zo, 3, en ook weer in Reach. Dat 'herleef het Halo 1-gevoel' level van Reach (met die sniper, 2e missie), duurde trouwens ook wel erg kort.


    Is er geen manier om nog Halo 2 online te doen? Via de PC kan dat toch ofzo? :+
    Dessalnietemin blijft Reach ownen want het is Halo en het speelt heerlijk.
    Ondanks dat ik dit:


    ook heb. :+ En Kat komt uit Rusland? Ze is idd ook tergend.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  3. Forty

    Forty Guest

    Yay op legendary solo uitgespeeld :)
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    halo.wikia.com!

    @Reckuuza hij saved wel automatisch hoor 8)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nou bij mij niet..alleen checkpoint..done, als ik mn xdoos uitdoe dan is t weg. :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet eerst Save & Quit doen. Kleine moeite.
     
  7. Forty

    Forty Guest

    How to not have to ask stupid questions or leave stupid reviews of games @ XBW Tutorial.

    1.Druk op de start knop.

    2.Druk 3x op het pijltje naar beneden.

    3.Druk op de A knop.

    4.Wacht tot de xbox klaar is met opslaan.

    5.Druk op de grote knop op de xbox.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Het gaat om het idee. 8)
    Stel ik ben een andere game aan het doen, maar ik moet eerst nog even saven voordat ik wegga...gewoon console uit en klaar?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Tsja, het is ook een beetje Halo traditie geworden om het zo te doen :+
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vind het juist super om die plekken later in de mp te spelen!
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik moet eerlijk bekennen, de nieuwe MP maps vind ik persoonlijk helemaal niks. Hier hadden ze wel wat meer tijd aan mogen besteden, maar ik verwacht nog het 1 en ander in de vorm van DLC's.

    Ik mis wel mijn favoriete level: The Pit.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    WTF!
    ik had zo net echt een WTF! moment :eek:
    met bigteam slayer in spire ik gooide dom weg een granaat in de lucht richting de top van dat hoge gebouw. beland die granaat in zo'n lift vliegt omhoog springt daar boven nog eens 2 keer heen en weer op de 2 liften komt er iemand aan lopen en boem :eek:

    met liften bedoel ik die blauwe stralen die je omhoog brengen (ik weet niet hoe die heten :p)
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    The pit in reach!!!! Dat zou echt _o_ zijn. We kunnen in forge een remake maken, en hopen dat hij bij bungie terecht komt? :d
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gister voor 't eerst met firefight zitten kloten. Man, daar kun je echt een paar mooie potjes mee maken. Vind het juist wel fun om met alle instellingen te kunnen klooien; Wat een slachtveld kan dat worden. :D!
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dan ken je de map al zeker? :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    The Pit? Dat vind ik echt een vreselijke klotemap! Echt tergend is die. Niks aan. Ik zie liever een remake van Battle Creek.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Van Dynabyte:

    Geachte heer/mevrouw,

    Onlangs heeeft u bij ons de de game Halo reach Legendary of limited edition gepreorderd.
    Hierbij ontvangt u de bijbehorende code voor de Recon helm.
    Code: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-RXXXX4XRXRXXTX

    Met vriendelijke groet,


    Aime Govers
    E-Commerce Customer Sales & Support
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat je de verkeerde persoon gequote hebt. :9
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    8) Ik wou eigenlijk niemand quoten.
     
  20. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niets gehad.. *neemt contact op met Dynabyte*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina