1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hast nu 100k credits, wat kan ik daar nu voor leuks mee doen?
    En krijg je ook echt meer credits als je zo nu en dan wat koopt zoals soms onder in het scherm te lezen is? Ik dacht namelijk, ik spaar ze wel op dan kan ik die items die ik op later level pas unlock tenminste kopen. AM I RITE, of zit ik fout?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Waarom zou je m dan nog es uitspelen? Dude echt,niks beters te doen ofzo? :+
     
  3. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Met lekker ff Campaign spelen ga ik ook vaak sneller omhoog in ranking/credits dan op MM of FF. Je hoeft maar net 3 potjes achter elkaar een poep team te hebben of rot modi en je hebt alweer 3 kwartier verziekt.
    In Campaign heb je dat gezeur niet :thumbs:
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de campaign op Legendary uitgespeeld. Heerlijk soepel spel en het was wel pittig op sommige momenten maar goed te doen imo :) .
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje, en bij voorkeur vraag ik die aan iemand die niet een fanboy van Halo is.

    Ik heb alle voorgaande Halo delen gepseelt, alleen Halo Wars heb ik overgeslagen. Helaas sprak mij de Beta niet aan, ik vond het allemaal niet lekker werken. Maar nu ik alle screenshots zie heb ik toch behoorlijk veel zin om weer Halo te spelen. Is met name de multiplayer zoveel veranderd dat er weinig terug te zien is van Halo 3? Is het uiteindelijke spel zoveel leuker dan de Beta?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Even mijn "situatie": Ik heb alle halo's gespeeld, inclusief Halo Wars. Halo 1 vind ik nog altijd de beste uit de serie, halo 2 had (imo) een geweldige MP en Halo 3 vond ik overall een rampzalig spel. De beta van Reach vond ik tergend, ik ergerde me er kapot aan en ik had het dan ook al snel gezien. Het idee was daarom ook om Reach enkel voor de co-op en SP aan te schaffen...alleen...is de MP echt weer geweldig. Ik heb de SP uitgespeeld op normal en ben daarna direct weer online gaan spelen. Elk wapen voelt weer als in de MP van Halo 2, het spel bevat zéér weinig fouten en ik heb van al mijn deaths tot nu toe misschien 2 discutabele gehad. Het is weer echt de Halo die ik wilde zien en ik had dit dan ook totaal niet zien aankomen. Gewoon kopen, hij is echt weer zoals vanouds :)
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, campaign uitgespeeld op Heroic, was goed te doen, eerste 4 a 5 missies dacht ik, dit is echt een eitje, de laatste missies waren wel wat vervelender, maar in principe denk ik dat legendary ook makkelijk moet gaan lukken alleen.
    Wel grappig zijn de statistieken die ik nu kan zien bij m'n service record, zo heb ik 1412 kills gemaakt waarvan 587 headshots. Terwijl ik 664 kills met een precision weapon heb gemaakt, dus een aardig gemiddelde.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Legendary is best pittig in je eentje. Ik heb er toch wel enige moeite mee gehad op sommige stukken. Vergeleken met dat is Normal echt een grap :9
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Door de redelijk korte single player kun je soms in 1 x heel de verhaallijn doorlopen. Vergelijk het met films, sommige kun je tig keer kijken. Sommige games kan ik tig keer spelen.

    En nee, ik heb deze week verder geen reet te doen gehad 8)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ah, pcies dus. :+



    Echt..deze achievement..lukt me elke keer, nog steeds geen achieve. Word er helemaal gek van. 8) Tips?
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    probeer eens een granaat op je zelf te gooien en dan van die berg af springen ;)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, uitgespeeld!

    En ja, ik vind hem gaaf hoor. Level design is fantastisch! Ik kan linksom, rechtsom, onderdoor, bovendoor, achterlangs, ik ervaar vrijheid en dat is te gek! Zo kan iedereen het anders spelen en ik kan niet wachten om het ook een tweede keer anders te proberen.

    Het enige wat me tegenviel, was toch het einde. Ik vond het laatste level eerlijk gezegd kut (en die ervoor stiekem ook :+). Zulke prachtige levels, maar je verwacht toch dat ze het beste voor het laatste bewaren? De afsluiter in de MAC Gun was ook niet zo spectaculair als sommige andere gameplay elementen die ik heb beleefd.

    Achja, het kan de pret niet drukken. Gave game hoor! Toch wel een van de betere in de serie.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat het makkelijkste level in Campaign is om automatic weapon kills te maken?
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Puntjes aan het farmen?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    challenge aan het halen denk ik, als ik jou was zou ik gewoon op Exodus beginnen dan pak je die jetpack challenge meteen mee
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ongeloofelijk wat een domme AI. Ik erger me kapot!

    Singleplayer is ook totaal niet boeiend imo. Been there done that. Elke missie lijkt op elkaar en word ook niet echt moeite gegaan om een verhaal te vertellen. Geen idee waar ik mee bezig ben. Deze gaat op de Bazaar. Rukspel.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    WTF 8) Welke versie heb jij gespeeld? :eek: De omgevingen zijn juist erg verschillend en qua sfeer is het ook steeds anders. Daarnaast is het verhaal ook goed te pruimen. Als je vind dat het op elkaar lijkt dan vraag ik me af welke spellen je dan wel tof vind.
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    had het in halo 3, en nu ook weer......
    De AI zuigt zuigt is dom en zuigt nog meer. Hoe 2 stomme team-genoten zo een spel voor mij kunnen verkloten|:-

    Als chauffeur zijn ze echt ruk, ik heb nog liever kluivert of marco bakker dan die stomme nobel-team sukkels.
    Dat bungie daar niets op verzonnen heeft....:x Gewoon rail-shooter tijdens auto-ritjes oid.....
    En ben je zelf chauffeur en je rijd in een shoot-out, stopt maar net 2cm voor een onzichtbare lijn dan blijven die sukkels gewoon in de warthog zitten en sta ik alleen te skieten....
    anyway de mp maakt de game toch wel goty\o/
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    huh nu al nieuwe achievements?
    [​IMG]
    van bungie.net
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lijkt mij Photoshop werk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina