1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, kijk maar bij what a load.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb al best veel achievments :D
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel dan?:9
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    ik hoef alleen die rank-achievements nog, en die daily challenges.. Hoe veel tijd heb je eigenlijk modig om Lt. Colonel te worden (zonder te boosten)?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt ervan af hoe goed je bent en welke gamemodes je vaak speelt denk ik.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Uitgespeeld..wat een prachtig einde. Gewoon..de allerlaatste Halo. Toen ging t door me door.
    En gewoon geen achievement, het spel zegt gewoon niet dat ik t heb uitgespeeld.
    Hoe insane lame. Komt weer omdat ik een level opnieuw ben begonnen ofzo. Snap er geen reet van. 8)
     
  8. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie maakt misschien de volgende niet meer, maar er zal toch vast wel een nieuwe Halo komen. Ze verdienen er veels te veel aan om ermee te stoppen.
    Ik hoop wel dat Bungie lekker lang doorgaat met Reach ondersteunen! \o/
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ja maar een paar dingetjes snap ik niet..van t eind:
    Supervet dat je op t eind iig nog kon spelen, tot je doodging. Echt tof gedaan.
    Maar waar kon je nou de Chief zien? En wat is het verschil tussen de normale ending en de Legendary?? ik zie geen verschil, heb al filmpjes gecheckt op youtube. Kan iemand de legendary ending posten en zeggen wat t verschil er aan ziet? en the package is cortana?? hoe komt chief tot leven? thafofoook so many questions. terwijl ik alle halo's nu heb uitgespeeld. :+
    campaign wel erg kort. 6u en 15min op normal.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  10. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0

    http://achievementhunter.com/archive/?id=1562

    PS: Op normal is hij idd pwitty easy, nu eerst maar eens op Heroic proberen voor je de game te makkelijk noemt.
    En dan hou je altijd nog Legendary over!
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Wtf, wist niet dat er ook een spartan laser in de game zat8) maar wat is nou t verschil tussen t normale einde en legendary einde filmpje??
    en ik zei ook niet dat ie easy is op normal. ;) (is ie wel, daar niet van, weet ik ook wel)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben dus net begonnen aan de campaign op Legendary, maar dat valt vies tegen, gelijk in Missie één al z'n goude Elite...

    Valt me ook op dat, als je niet dood gaat, tussen een film stukje bij het dicht gaag van een poort ineens weer je standaard wapens hebt.... vind ik wel slecht, want A het klopt gewoon niet en B baal dat ik dan dat wapen niet meer heb.



    Snap trouwens niet hoe sommige zo snel al aan al die credits komen..... Heb er pas 20.000. =( Voor me gevoel al absurd veel gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb er nu 80.000 (+ ~25.000 aan credits die ik al heb uitgegeven), ik heb nog niet echt heel veel gespeeld maar het gaat wel vrij vlot vind ik.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is er helemaal geen apart Legendary einde deze keer

    ik heb er denk ik 150.000 ofzo maar het gaat niet echt heel hard. Heb gister de stem van Cortana gekocht voor in Firefight. Op zich wel grappig maar het duurt wel erg lang om het allemaal bij elkaar te sparen
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  15. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag eindelijk aan Halo: Reach kunnen beginnen!

    De game stond al sinds de release thuis op me te wachten, maar ik was twee weken op vakantie naar Indonesië/Dubai:cool: Vanmiddag terug gekomen en daarnet wat potjes online gespeeld.

    Ook al heb ik nog maar heel even gespeeld, voelt het al wel allemaal erg goed aan. Vooral de DMR is heerlijk_O_
     
  16. Forty

    Forty Guest

    Sierra 117 hier.
    Hoor je je eigen stem ook?
    is me anders niet opgevallen.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    WTF! Word ik tijdens een missie uitgesigned? En kan ik het hele stuk opnieuw doen, meer dan een uur solo op legendary :mad:!
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Daily challenges kosten vaak weinig tijd om te halen, maar leveren wel veel credits op. Daarnaast als je commendations haalt krijg je ook veel credits.

    Ik heb nu zelf bijna 100.000 Cr, af en toe wat armor, maar ik had nooit zo snel credits verdient, als ik niets met de daily challenges had gedaan. Commendations komen automatisch als je speelt wel.
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste doen een bepaalde gamemode Gruntpocalypse (als ik het goed heb) die blijven ze doen en krijgen hierdoor veel credits.
    en ook Campaign doen met wat skulls en score aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina